9,8

63 reviews over Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes in het Nederlands

Landelijk, gemoedelijk en rust!

Manon Underberg,
20-11-2018

Ik ben heerlijk tot rust gekomen tijdens mijn verblijf van een week op deze landelijke, kleinschalige camping ‘t Scharrelhoes. Wat een prachtige plek omringd door groen met ruime staplaatsen en heel natuurlijk aangelegd.
Zelf was ik erg enthousiast over de huiselijke gemeenschappelijke ruimte met een mooie keuken waar je een drankje kon pakken tegen lage prijzen. Het sanitaire was nieuw, licht, ruim en schoon en er kon gebruik gemaakt worden van een wasmachine. ‘s Morgens kon je voor een klein bedrag lekkere verse, warme broodjes krijgen waar ik alle dagen dankbaar gebruik van heb gemaakt. Ook vond ik de eigenaren vriendelijk, gastvrij en zorgzaam en ze gaven mij het gevoel dat ik welkom was. Daar houd ik van! Kortom, voor mij was dit genieten en tot rust komen..

Gereisd alleenreizend in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk, voor herhaling vatbaar.

Patrick,
14-11-2018

Ik heb hier heerlijk met mijn 2 kids in een tent gestaan, leuke uitjes in de omgeving bezocht. Wat zo ontzettend fijn was, is dat je er heerlijk kunt douchen , een wasjes kan draaien en als je geen kookspullen bij je hebt, je in de recreatieruimte een mooie keuken tot je beschikking hebt. Ik kom volgend jaar zeker weer terug hier.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wat een geweldig weekend in Boekelo

N. Kreulen-Onsia,
8-11-2018

Samen met mijn vriendin Manon een heerlijk weekend gekampeerd met bijzonder goed weer. De nieuwe recreatieruimte is prachtig geworden, mooie ruime keuken in landelijke stijl voorzien van alle gemakken en een mooie schouw met houtkachel waar je in de avond lekker bij kunt zitten onder het genot van een glaasje. Prachtige fiets omgeving, vooral Delden en het landgoed Twickel zijn aan te bevelen. Wij komen volgend jaar zeker terug!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

We komen hier zeker nog een keer.

Visser,
14-10-2018

Fantastische plek, en vriendelijke ontvangst. Mooie recreatieruimte waar we met een groep konden eten. Kortom een paar fijne dagen gehad!

Gereisd met partner in oktober 2018
Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 13-11-2018

Beste familie Visser, hartelijk dank voor jullie mooie beoordeling. Jullie hebben de recreatieruimte gebruikt zoals het bedoeld was. Graag tot ziens.

fantastische vakantie gehad.

Els Engbers,
17-9-2018

Een eenvoudige camping wat het terrein betreft. Uitstekende voorzieningen. Geen speeltuin of andere speeltoestellen voor kinderen. Uitstekende WiFi gratis. Moderne douches, wastafels en toiletten. Bijzonder vriendelijke gastvrouw en gastheer. Zeer behulpzaam. Camping ligt in een bosrijk gebied. De rust n de stilte 's-avonds en 's-nachts garanderen een goede nachtrust. Op fietsafstand de grote steden Enschede en Hengelo. in het dorp Boekelo is een supermarkt, bank met geldautomaat en diverse horecagelegenheden.

Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 13-11-2018

Beste familie Engbers, hartelijk dank voor jullie beoordeling, dat stellen wij altijd zeer op prijs. Graag tot ziens in het volgende kampeerseizoen.

Deze camping gewoon boeken.

Fam Kunst,
15-9-2018

Mooie camping met zeer ruime plaatsen en hele lieve/behulpzame eigenaars. Sanitair is mooi en schoon en een hele gezellige ruimte om s'avonds bij slecht weer een kaartje te leggen of tv te kijken. Omgeving is mooi om te fietsen en te wandelen. We hebben heerlijke 2 weken vakantie gehad.

Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 13-11-2018

Beste familie Kunst, hartelijk dank voor jullie beoordeling. Graag tot ziens!

Wij komen zeker terug!

AMM Meeus,
11-9-2018

Wij kunnen alle lovende woorden van vorige beoordelaars op Zoover alleen maar onderschrijven. We hadden een hele fijne week op camping 't Scharrelhoes. De sfeer was prettig en ontspannen, de sanitaire voorzieningen mooi en schoon, fijne kampeervelden, héle aardige campingeigenaren. Het enige spijtige was dat we maar een weekje konden blijven, in verband met andere afspraken. Maar we komen hier zeker nog een keer terug!!!

Gereisd met partner in augustus 2018
Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 13-11-2018

Beste familie Meeus, hartelijk dank voor jullie mooie woorden en blijk van waardering, wij stellen dat enorm op prijs. Graag tot ziens in het nieuwe kampeerseizoen.

Wij komen zeker terug

Rosa Brouwer,
11-9-2018

Fantastische mooie en fijne camping. We hadden op het kleine veld een prachtig uitzicht. Het sanitair is altijd schoon, en er is altijd heet water voor de afwas. Mooie omgeving om te verkennen op de fiets of wandelen. Sabine en Daniel zijn zeer gastvrij. Wij hebben genoten.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 13-11-2018

Beste Harry en Rosa, bedankt voor jullie mooie review en waardering, daar doen wij het voor. Graag tot volgend seizoen.

Idealeplek voor een navakantie

Rosens,
8-9-2018

Mooie camping met fantastisch sanitair

Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 13-11-2018

Beste familie Rosens, hartelijk dank voor jullie beoordeling, graag tot ziens in het nieuwe seizoen.

Fantastisch voor herhaling vatbaar

Jan en Gerrie Brunink,
7-9-2018

Heerlijke rustige camping. Gemoedelijke sfeer. Douchen en toiletten erg schoon. Het was prima douchen zonder muntjes. Het was erg gemakkelijk dat er altijd ijs of fris was en zelf kon afrekenen.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 13-11-2018

Beste Jan en Gerrie, hartelijk dank voor jullie beoordeling, dat wordt enorm gewaardeerd. Graag tot ziens!

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes in Boekelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.