Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes

57 reviews over Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes in het Nederlands

Wij komen zeker terug!

AMM Meeus,
11-9-2018

Wij kunnen alle lovende woorden van vorige beoordelaars op Zoover alleen maar onderschrijven. We hadden een hele fijne week op camping 't Scharrelhoes. De sfeer was prettig en ontspannen, de sanitaire voorzieningen mooi en schoon, fijne kampeervelden, héle aardige campingeigenaren. Het enige spijtige was dat we maar een weekje konden blijven, in verband met andere afspraken. Maar we komen hier zeker nog een keer terug!!!

Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 13-11-2018
Beste familie Meeus, hartelijk dank voor jullie mooie woorden en blijk van waardering, wij stellen dat enorm op prijs. Graag tot ziens in het nieuwe kampeerseizoen.

Wij komen zeker terug

Rosa Brouwer,
11-9-2018

Fantastische mooie en fijne camping. We hadden op het kleine veld een prachtig uitzicht. Het sanitair is altijd schoon, en er is altijd heet water voor de afwas.

Mooie omgeving om te verkennen op de fiets of wandelen.

Sabine en Daniel zijn zeer gastvrij. Wij hebben genoten.

Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 13-11-2018
Beste Harry en Rosa, bedankt voor jullie mooie review en waardering, daar doen wij het voor. Graag tot volgend seizoen.

Idealeplek voor een navakantie

Rosens,
8-9-2018

Mooie camping met fantastisch sanitair

Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 13-11-2018
Beste familie Rosens, hartelijk dank voor jullie beoordeling, graag tot ziens in het nieuwe seizoen.

Fantastisch voor herhaling vatbaar

Jan en Gerrie Brunink,
7-9-2018

Heerlijke rustige camping. Gemoedelijke sfeer. Douchen en toiletten erg schoon. Het was prima douchen zonder muntjes. Het was erg gemakkelijk dat er altijd ijs of fris was en zelf kon afrekenen.

Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 13-11-2018
Beste Jan en Gerrie, hartelijk dank voor jullie beoordeling, dat wordt enorm gewaardeerd. Graag tot ziens!

Super

Gaakink,
6-9-2018

Prima camping.zeer goed sanitair.plaatsen mooi ruim.beheerders zijn erg vriendelijk je voelt je er snel thuis

Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 13-11-2018
Beste familie Gaakink, bedankt voor jullie mooie review. Jullie kampeerseizoensafsluiting begint traditionele vorm aan te nemen. Tot ziens in het nieuwe seizoen.

Twentse gastvrijheid op een fijne camping!

Anneke & Simon op de BMW,
5-9-2018

Zeer geschikt voor de individuele motorrijder(s). Wel even van te voren telefonisch overleggen. Uitstekend sanitair en sfeervolle verblijfsruimte met TV. Je kunt er zelf (elektrisch) koken. Koffie, thee, frisdrank en ijs verkrijgbaar. Broodjes service: 's avonds opgeven, volgende dag liggen ze vers voor je klaar. Vriendelijke en zeer behulpzame eigenaren. Kortom, zo goed hebben wij het nog nergens gehad!

Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 13-11-2018
Beste Anneke en Simon, hartelijk bedankt voor jullie mooie review. Wij zien jullie in het nieuwe seizoen graag weer terug.

Dit is waar je naar op zoek bent!

Bert en Willy,
4-9-2018

Tijdens een fietstocht kwamen we bij deze camping.We hebben de caravan opgehaald en hebben de maand mei er gestaan.Na onze buitenlandse vakantie zijn we er weer terug gekomen.Sabine en Daniel zijn bijzonder gastvrij en hulpvaardig.De recreatieruimte “ ‘t Proathoes” is voorzien van een prachtige keuken waar de campinggasten gebruik van mogen maken.Ook is er een tv aanwezig. Er staat een houtkachel, die op kille avonden brandt.Op het veld staat een vuurkorf die met regelmaat wordt aangestoken.We hebben er met andere kampeerders al vele uurtjes bij gezeten. Dus aan warmte geen gebrek.Deze camping verdient een dikke 10!!!

Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 13-11-2018
Beste Bert en Willy, hartelijk bedankt voor jullie mooie review. Wij zien jullie in het nieuwe seizoen graag weer terug.

Komen zeker nog terug

Bert,
4-9-2018

Heel mooie en goed verzorgde camping. WiFi bij de camper/tent/caravan. Vlak bij Enschede( op fietsafstand);

Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 13-11-2018
Beste Bert, hartelijk dank voor je beoordeling, graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Sabine en Daniel

Zeer gastvrij. Prachtig sanitair.mooie omgeving om te fietsen en wandelen. Gaan zeker nog een keer terug.

Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 13-11-2018
Beste familie Aspers, hartelijk bedankt voor jullie mooie beoordeling. Tot ziens! Met vriendelijke groet, Sabine en Daniel

Nanda,
3-9-2018

Een ongelooflijk vriendelijk ontvangst. Er wordt veel tijd en aandacht besteed om je het geheel te laten zien. Er wordt de tijd genomen om met je jouw campingplek te bespreken. Neemt alle tijd voor je als gast. Je bent geen nummer. Nemen de tijd voor een praatje. Heeft uitstekende informatie over de streek.

Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 13-11-2018
Beste Nanda, hartelijk dank voor je mooie woorden in je review en de mooie beoordeling. Graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Sabine en Daniel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes in Boekelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.