9,8

3 reviews over Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes in het Nederlands

Janny Hendriks,
8-12-2018

Fantastische camping , ik heb er genoten, vriendelijke beheerders, prima sanitair, echt een aanrader.

Gereisd alleenreizend in juli 2018

Rust, prachtige natuurlijk gelegen plek🦔🦌🌳

Ineke Clark,
4-12-2018

Prachtig gelegen plek en een sprookje wanneer je door het bos aan komt rijden en dan de camping ziet.

Gereisd alleenreizend in juli 2018

Landelijk, gemoedelijk en rust!

Manon Underberg,
20-11-2018

Ik ben heerlijk tot rust gekomen tijdens mijn verblijf van een week op deze landelijke, kleinschalige camping ‘t Scharrelhoes. Wat een prachtige plek omringd door groen met ruime staplaatsen en heel natuurlijk aangelegd.
Zelf was ik erg enthousiast over de huiselijke gemeenschappelijke ruimte met een mooie keuken waar je een drankje kon pakken tegen lage prijzen. Het sanitaire was nieuw, licht, ruim en schoon en er kon gebruik gemaakt worden van een wasmachine. ‘s Morgens kon je voor een klein bedrag lekkere verse, warme broodjes krijgen waar ik alle dagen dankbaar gebruik van heb gemaakt. Ook vond ik de eigenaren vriendelijk, gastvrij en zorgzaam en ze gaven mij het gevoel dat ik welkom was. Daar houd ik van! Kortom, voor mij was dit genieten en tot rust komen..

Gereisd alleenreizend in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes in Boekelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.