9,8

14 reviews over Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes in het Nederlands

Een heel erg goede afsluitng van onze wandeltocht.

Monique Janssen,
8-4-2019

We stonden met onze wandelvrienden op de camping om de trekvogelpad wandeltocht af te ronden in 3 dagen. Het was nog rustig. En nog frisjes in de avond. Het kwam dan ook prima uit dat in de verbouwde deel bij de camping een houtkachel zat, een grote keuken met pannen en serviesgoed en voldoende gezellige tafels om aan te eten. De campingeigenaren verwelkomde ons en gaven aan alles te mogen gebruiken in die ruimte. En dat hebben we gedaan. Het sanitair was ook prima in orde en altijd schoon.

Gereisd met vrienden in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wat een geweldig weekend in Boekelo

N. Kreulen-Onsia,
8-11-2018

Samen met mijn vriendin Manon een heerlijk weekend gekampeerd met bijzonder goed weer. De nieuwe recreatieruimte is prachtig geworden, mooie ruime keuken in landelijke stijl voorzien van alle gemakken en een mooie schouw met houtkachel waar je in de avond lekker bij kunt zitten onder het genot van een glaasje. Prachtige fiets omgeving, vooral Delden en het landgoed Twickel zijn aan te bevelen. Wij komen volgend jaar zeker terug!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Top camping. Gewoon naartoe gaan

Ane,
1-8-2018

Hartelijke mensen, je voet je super welkom en ze willen alles voor je doen. Mooie ligging, grote plekken en zeer goed sanitair. Echt een aanrader! Geen negatieve punten kunnen vinden.

Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 4-8-2018

Ook voor jullie onze hartelijke dank Was gezellig ! Hartelijke groeten van Sabine en Daniel

Mooi, comfortabel en gastvrij

Hanneke,
20-7-2018

Een heerlijke, mooi gelegen, camping met prachtig sanitair en een prachtige binnen ruimte waar je lekker kunt zitten (en desgewenst TV kijken) - fijn voor fietsers met een klein tentje, zoals wij. Mooi gelegen, bijzonder hartelijke en toegewijde gastvrouw en gastheer (Sabine en Daniel). 's-Morgens waren er heerlijke verse broodjes die Sabine bij de tent kwam afleveren. Prijs-kwaliteit verhouding is absoluut redelijk.

Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 4-8-2018

Dank voor het schrijven van deze fijne review. Hartelijke groeten van Sabine en Daniel

Fijne ruime camping op prachtige locatie, mooie ruimte om evt binnen te zitten. Hartelijke gastvrije ontvangst.

Gereisd met vrienden in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 17-7-2018

Fijn dat jullie onze gastvrijheid zo waarderen! Zoals het bedoeld is! Hartelijke groeten van Sabine en Daniel

Hele fijne en gastvrije camping!

Betty,
15-7-2018

Goede sanitaire voorzieningen!

Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 17-7-2018

Hartelijke dank voor jullie review! Hartelijke groeten van Sabine en Daniel

Genieten

Tjitske,
11-6-2018

Wij hebben een geweldig weekend gehad Je wordt in de watten gelegd door Sabine. De omgeving is prachtig de camping straalt rust uit en is super schoon. In de omgeving kun je lekker eten Zeker een aanrader

Onze Hartelijk dank voor jullie bezoek! Hartelijke groeten van Sabine en Daniel

Geweldig gezellig.

Harry van Dam,
11-6-2018

Je kunt het niet verzinnen. We waren er vorig jaar al en nu weer. Direct bij vertrek geboekt voor volgend jaar. We zijn nog niet uitgekeken in de omgeving en een betere en gezelliger camping is er niet. Alles is piekfijn in orde en Sabine en Daniel verzorgen hun gasten uitstekend.

Gereisd met vrienden in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Sabine en Daniel, Eigenaar, 28-6-2018

Ook wij vinden het reuze gezellig als jullie er zijn. Wij zeggen …..tot volgend jaar!! Hartelijke groeten van Sabine en Daniel

Zegt dit genoeg? Voor volgend jaar al weer geboekt

Hans Bouman,
11-6-2018

Een heerlijke, gezellige kleine camping met meer dan fantastisch sanitair, ruime plekken, goede voorzieningen, warme broodjes 's ochtends, in overleg is alles mogelijk en Sabine is een zeer goede gastvrouw met voor iedereen aandacht en tijd voor een praatje of advies....

Sabine en Daniel, Eigenaar, 28-6-2018

Fijn dat jullie het naar jullie zin hebben gehad, daar genieten wij ook van! Hartelijke groeten van Sabine en Daniel

Prachtige goed verzorgde, kleinschalige camping in de groene omgeving van Boekelo. Mooi en schoon sanitair. 's Morgens vers gebakken broodjes. Sabine is een goede gastvrouw. Zorgt voor een warm onthaal, heeft een luisterend oor en geeft adviezen voor uitstapjes. Wij hebben een heerlijk weekend gehad in het mooie Twente. Voor herhaling vatbaar!!

Sabine en Daniel, Eigenaar, 28-6-2018

Hartelijk dank voor jullie verblijf bij ons op de camping! Graag tot een volgende keer! Hartelijke groeten van Sabine en Daniel

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes in Boekelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.