Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes

2 reviews over Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes in het Nederlands

Heerlijke camping

Familie Grimmelikhuyse - Westra,
25-11-2018

Een heerlijke lange zomer doorgebracht op deze camping met ons gezin (4 kinderen tussen 14 en 8). Prachtige ruime plek, fantastisch sanitair, gastvrije en vriendelijke camping eigenaren die echt moeite doen om hun gasten een fijne tijd te bezorgen. Leuke pluktuin met kruiden en fruit waar je vrij uit mag plukken en verse eitjes van eigen kippen te koop. In het mooi ingerichte proathoes is een volledige keuken en staat een houtkachel. Op korte afstand van het vriendelijke dorp Boekelo met supermarkt en diverse eetgelegenheden. Kortom: top camping!

Heerlijk, voor herhaling vatbaar.

Patrick,
14-11-2018

Ik heb hier heerlijk met mijn 2 kids in een tent gestaan, leuke uitjes in de omgeving bezocht. Wat zo ontzettend fijn was, is dat je er heerlijk kunt douchen , een wasjes kan draaien en als je geen kookspullen bij je hebt, je in de recreatieruimte een mooie keuken tot je beschikking hebt. Ik kom volgend jaar zeker weer terug hier.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes in Boekelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.