Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes

2 reviews over Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes in het Nederlands

Geweldig mooi 👍👍

P J W Schäffer,
27-11-2018

Erg mooie sanitaire voorzieningen en een gezamelijke ruimte met een warm huiselijk gevoel. Mooie landelijke omgeving en gemoedelijke eigenaren.....Top

Super relaxte camping!

Inge Geessinck,
22-7-2018

Heerlijke tijd gehad op ‘t Scharrelhoes! We hebben er 1 juli de caravan neergezet met de bedoeling er 2 weekenden te verblijven, maar het werden er uiteindelijk meer en langer! Als je het prachtige bospad oprijdt laat je al je zorgen en stress direct achter je. Het sanitair is super (schoon en ruim) en je kan er terecht voor verse broodjes, ijs, frisdrank of ijskoud glas rosé.

We hebben genoten van de sfeer en het pràchtige uitzicht! Wie weet tot snel Sabine en Daniël!

Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 4-8-2018

Dank jullie wel en hopelijk tot gauw.

Hartelijke groeten van Sabine en Daniel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes in Boekelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.