9,8

42 reviews over Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes in het Nederlands

Zo eentje zo goed, die vinden we nooit meer!!

ad van gool,
5-4-2019

Een optimale landschapscamping! Beter kun je je als kampeerder niet wensen. Alles super in orde, prachtig gelegen en een gastheer en gastvrouw die er alleen maar op uit zijn om jou een geweldige vakantie te bezorgen.

Gereisd met partner in april 2019

Geweldige camping in alle opzichten!!

Lotte Mens,
30-12-2018

Dit jaar op camping 't Scharrelhoes in Boekelo gestaan. In december gekeken of deze camping wat voor ons was en we waren gelijk verkocht! We werden hartelijk ontvangen door de eigenaresse en de rode kater Tommie! We hebben het hier fantastisch naar onze zin gehad. Het is een hele rustige en gemoedelijke camping waar iedereen lekker zijn/haar eigen gang kan gaan, maar waar ook van alles mogelijk is als je erom vraagt. De eigenaren zijn uiterst behulpzaam en niets is te gek. Je hoeft maar iets te vragen en het wordt geregeld. Wat een service! Het sanitair is supergoed verzorgd, voldoende toiletten en douches en ook is er een mogelijkheid om te kunnen wassen en droger tegen een kleine vergoeding. De hygiëne is uitstekend, nergens hebben wij het schoner gezien dan op deze camping. Het is een mooie omgeving waar natuurliefhebbers hun hart kunnen ophalen.

Gereisd met partner in juli 2018

komen altijd weer.

Dinie,
25-12-2018

Heel fijne camping op een boerenerf tussen de bossen. Vriendelijke mensen, top sanitair, super verblijfsruimte, mooie wandel en fietsomgeving, gewoon top.

Gereisd met partner in juni 2018

De camping zeker aan te bevelen

Mariska,
22-12-2018

Het is heel mooi camping De camping zelf de plaatsen zijn heel groot De gastvrijheid is helemaal goed Alles ziet gewoon heel goed uit. De camping ligt in de bossen. En het is mooie omgeving waar rustig van je vakantie genieten Zeker de moeite waard om te komen camperen

Gereisd met partner in juli 2018

Fantastisch!

Henk en Joke Groeneveld,
29-11-2018

Dit is een fantastische camping, waar je niet alleen tot rust komt in dit stilte gebied ( reeën zie je tijdens een fietstochtje al snel), maar het heeft ook nog eens een super mooi en ruim sanitair die goed schoon gehouden worden en een royale, gezellige recreatieruimte. Daarbij zijn eigenaars ontzettend vriendelijk en gastvrij!

Gereisd met partner in augustus 2018

We komen hier zeker nog een keer.

Visser,
14-10-2018

Fantastische plek, en vriendelijke ontvangst. Mooie recreatieruimte waar we met een groep konden eten. Kortom een paar fijne dagen gehad!

Gereisd met partner in oktober 2018
Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 13-11-2018

Beste familie Visser, hartelijk dank voor jullie mooie beoordeling. Jullie hebben de recreatieruimte gebruikt zoals het bedoeld was. Graag tot ziens.

fantastische vakantie gehad.

Els Engbers,
17-9-2018

Een eenvoudige camping wat het terrein betreft. Uitstekende voorzieningen. Geen speeltuin of andere speeltoestellen voor kinderen. Uitstekende WiFi gratis. Moderne douches, wastafels en toiletten. Bijzonder vriendelijke gastvrouw en gastheer. Zeer behulpzaam. Camping ligt in een bosrijk gebied. De rust n de stilte 's-avonds en 's-nachts garanderen een goede nachtrust. Op fietsafstand de grote steden Enschede en Hengelo. in het dorp Boekelo is een supermarkt, bank met geldautomaat en diverse horecagelegenheden.

Gereisd met partner in september 2018
Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 13-11-2018

Beste familie Engbers, hartelijk dank voor jullie beoordeling, dat stellen wij altijd zeer op prijs. Graag tot ziens in het volgende kampeerseizoen.

Deze camping gewoon boeken.

Fam Kunst,
15-9-2018

Mooie camping met zeer ruime plaatsen en hele lieve/behulpzame eigenaars. Sanitair is mooi en schoon en een hele gezellige ruimte om s'avonds bij slecht weer een kaartje te leggen of tv te kijken. Omgeving is mooi om te fietsen en te wandelen. We hebben heerlijke 2 weken vakantie gehad.

Gereisd met partner in september 2018
Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 13-11-2018

Beste familie Kunst, hartelijk dank voor jullie beoordeling. Graag tot ziens!

Wij komen zeker terug!

AMM Meeus,
11-9-2018

Wij kunnen alle lovende woorden van vorige beoordelaars op Zoover alleen maar onderschrijven. We hadden een hele fijne week op camping 't Scharrelhoes. De sfeer was prettig en ontspannen, de sanitaire voorzieningen mooi en schoon, fijne kampeervelden, héle aardige campingeigenaren. Het enige spijtige was dat we maar een weekje konden blijven, in verband met andere afspraken. Maar we komen hier zeker nog een keer terug!!!

Gereisd met partner in augustus 2018
Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 13-11-2018

Beste familie Meeus, hartelijk dank voor jullie mooie woorden en blijk van waardering, wij stellen dat enorm op prijs. Graag tot ziens in het nieuwe kampeerseizoen.

Wij komen zeker terug

Rosa Brouwer,
11-9-2018

Fantastische mooie en fijne camping. We hadden op het kleine veld een prachtig uitzicht. Het sanitair is altijd schoon, en er is altijd heet water voor de afwas. Mooie omgeving om te verkennen op de fiets of wandelen. Sabine en Daniel zijn zeer gastvrij. Wij hebben genoten.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 13-11-2018

Beste Harry en Rosa, bedankt voor jullie mooie review en waardering, daar doen wij het voor. Graag tot volgend seizoen.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes in Boekelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.