Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes

38 reviews over Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes in het Nederlands

Fantastisch!

Henk en Joke Groeneveld,
29-11-2018

Dit is een fantastische camping, waar je niet alleen tot rust komt in dit stilte gebied ( reeën zie je tijdens een fietstochtje al snel), maar het heeft ook nog eens een super mooi en ruim sanitair die goed schoon gehouden worden en een royale, gezellige recreatieruimte. Daarbij zijn eigenaars ontzettend vriendelijk en gastvrij!

We komen hier zeker nog een keer.

Visser,
14-10-2018

Fantastische plek, en vriendelijke ontvangst. Mooie recreatieruimte waar we met een groep konden eten. Kortom een paar fijne dagen gehad!

Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 13-11-2018
Beste familie Visser, hartelijk dank voor jullie mooie beoordeling. Jullie hebben de recreatieruimte gebruikt zoals het bedoeld was. Graag tot ziens.

fantastische vakantie gehad.

Els Engbers,
17-9-2018

Een eenvoudige camping wat het terrein betreft.

Uitstekende voorzieningen. Geen speeltuin of andere speeltoestellen voor kinderen.

Uitstekende WiFi gratis. Moderne douches, wastafels en toiletten. Bijzonder vriendelijke gastvrouw en gastheer. Zeer behulpzaam. Camping ligt in een bosrijk gebied. De rust n de stilte 's-avonds en 's-nachts garanderen een goede nachtrust. Op fietsafstand de grote steden Enschede en Hengelo. in het dorp Boekelo

is een supermarkt, bank met geldautomaat en diverse horecagelegenheden.

Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 13-11-2018
Beste familie Engbers, hartelijk dank voor jullie beoordeling, dat stellen wij altijd zeer op prijs. Graag tot ziens in het volgende kampeerseizoen.

Deze camping gewoon boeken.

Fam Kunst,
15-9-2018

Mooie camping met zeer ruime plaatsen en hele lieve/behulpzame eigenaars. Sanitair is mooi en schoon en een hele gezellige ruimte om s'avonds bij slecht weer een kaartje te leggen of tv te kijken. Omgeving is mooi om te fietsen en te wandelen. We hebben heerlijke 2 weken vakantie gehad.

Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 13-11-2018
Beste familie Kunst, hartelijk dank voor jullie beoordeling. Graag tot ziens!

Wij komen zeker terug!

AMM Meeus,
11-9-2018

Wij kunnen alle lovende woorden van vorige beoordelaars op Zoover alleen maar onderschrijven. We hadden een hele fijne week op camping 't Scharrelhoes. De sfeer was prettig en ontspannen, de sanitaire voorzieningen mooi en schoon, fijne kampeervelden, héle aardige campingeigenaren. Het enige spijtige was dat we maar een weekje konden blijven, in verband met andere afspraken. Maar we komen hier zeker nog een keer terug!!!

Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 13-11-2018
Beste familie Meeus, hartelijk dank voor jullie mooie woorden en blijk van waardering, wij stellen dat enorm op prijs. Graag tot ziens in het nieuwe kampeerseizoen.

Wij komen zeker terug

Rosa Brouwer,
11-9-2018

Fantastische mooie en fijne camping. We hadden op het kleine veld een prachtig uitzicht. Het sanitair is altijd schoon, en er is altijd heet water voor de afwas.

Mooie omgeving om te verkennen op de fiets of wandelen.

Sabine en Daniel zijn zeer gastvrij. Wij hebben genoten.

Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 13-11-2018
Beste Harry en Rosa, bedankt voor jullie mooie review en waardering, daar doen wij het voor. Graag tot volgend seizoen.

Idealeplek voor een navakantie

Rosens,
8-9-2018

Mooie camping met fantastisch sanitair

Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 13-11-2018
Beste familie Rosens, hartelijk dank voor jullie beoordeling, graag tot ziens in het nieuwe seizoen.

Fantastisch voor herhaling vatbaar

Jan en Gerrie Brunink,
7-9-2018

Heerlijke rustige camping. Gemoedelijke sfeer. Douchen en toiletten erg schoon. Het was prima douchen zonder muntjes. Het was erg gemakkelijk dat er altijd ijs of fris was en zelf kon afrekenen.

Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 13-11-2018
Beste Jan en Gerrie, hartelijk dank voor jullie beoordeling, dat wordt enorm gewaardeerd. Graag tot ziens!

Super

Gaakink,
6-9-2018

Prima camping.zeer goed sanitair.plaatsen mooi ruim.beheerders zijn erg vriendelijk je voelt je er snel thuis

Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 13-11-2018
Beste familie Gaakink, bedankt voor jullie mooie review. Jullie kampeerseizoensafsluiting begint traditionele vorm aan te nemen. Tot ziens in het nieuwe seizoen.

Twentse gastvrijheid op een fijne camping!

Anneke & Simon op de BMW,
5-9-2018

Zeer geschikt voor de individuele motorrijder(s). Wel even van te voren telefonisch overleggen. Uitstekend sanitair en sfeervolle verblijfsruimte met TV. Je kunt er zelf (elektrisch) koken. Koffie, thee, frisdrank en ijs verkrijgbaar. Broodjes service: 's avonds opgeven, volgende dag liggen ze vers voor je klaar. Vriendelijke en zeer behulpzame eigenaren. Kortom, zo goed hebben wij het nog nergens gehad!

Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 13-11-2018
Beste Anneke en Simon, hartelijk bedankt voor jullie mooie review. Wij zien jullie in het nieuwe seizoen graag weer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes in Boekelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.