Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Manon Underberg

Landelijk, gemoedelijk en rust!

Manon Underberg,
20-11-2018

Ik ben heerlijk tot rust gekomen tijdens mijn verblijf van een week op deze landelijke, kleinschalige camping ‘t Scharrelhoes.

Wat een prachtige plek omringd door groen met ruime staplaatsen en heel natuurlijk aangelegd.

Zelf was ik erg enthousiast over de huiselijke gemeenschappelijke ruimte met een mooie keuken waar je een drankje kon pakken tegen lage prijzen.

Het sanitaire was nieuw, licht, ruim en schoon en er kon gebruik gemaakt worden van een wasmachine.

‘s Morgens kon je voor een klein bedrag lekkere verse, warme broodjes krijgen waar ik alle dagen dankbaar gebruik van heb gemaakt.

Ook vond ik de eigenaren vriendelijk, gastvrij en zorgzaam en ze gaven mij het gevoel dat ik welkom was. Daar houd ik van!

Kortom, voor mij was dit genieten en tot rust komen..