Bed and Breakfast Gastenverblijf De Tuinkamer

Bed and Breakfast Gastenverblijf De Tuinkamer

9.5Fenomenaal

Nederland, Overijssel, Boekelo

Op vakantie geweest naar Gastenverblijf De Tuinkamer?

9.5Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

2 reviews over Bed and Breakfast Gastenverblijf De Tuinkamer

• 10Eberhard en Sonja18-04-2016

Schitterende B&B. In mooie omgeving en toch centraal. Prachtige en gezellige inrichting en zeer verzorgd. De zeer hartelijke ontvangst met overheerlijke warme appeltaart voelde als echt welkom. Wij vonden het heel bizonder en komen beslist terug. Chapeau!!!!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Maartje26-10-2015

Fantastisch! Wat een lieve gastvrouw en gastheer!

Genoten van deze accomodatie, samen met mijn moeder. Zeer complete inrichting en heerlijke bedden. Gastvrouw en gastheer zijn zeer vriendelijk, staan altijd klaar als dit nodig/gewenst is. Wij kwamen voor twee nachtjes om een workshop te volgen in de buurt dus niet veel van de omgeving kunnen zien. We komen zeker nog eens terug!

Gereisd met vrienden in oktober 2015

0 tips over Bed and Breakfast Gastenverblijf De Tuinkamer