Tijdelijk €25 aanbetaling

8.5FantastischScore uit 4 reviews

8.5FantastischScore uit 4 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

4 Reviews over Mieke&Co

• 9Anitha12-06-2017

Heerlijk

Gezellige kamer van alle gemakken voorzien. Vriendelijke mensen en heerlijk ontbijt

• 8Ida11-05-2016

Gezellig Bed & Breakfast

Vriendelijk onthaal door de gastheer met een drankje. Locatie in het centrum van Blokzijl, dicht bij de haven en restaurants en ook de bekende sluis. Kamer prima, douche heel goed en ruim. Eetruimte erg klein maar ontbijt meer dan voldoende en ruime keuze. Prima verblijf voor een paar nachten om bv uit eten te gaan bij Kaatje aan de Sluis en fietstochten door de mooie omgeving te maken.

• 8Ida14-07-2015

Sfeervol Bed and Breakfast

Heel mooi en centraal gelegen B&B in het prachtige oude stadje Blokzijl. Haven en restaurants (Kaatje bij de Sluis) op enkele minuten lopen. Kamer sfeervol en netjes; prima bed en heerlijke, ruime douche. Ontbijt goed verzorgd door Mieke en meer dan voldoende. Heel gastvrij ontvangen door Fred met een drankje. Veel bruikbare tips van hem gehad over wat te doen in de omgeving (we hadden de 2e dag minder mooi weer). Prachtige omgeving, veel te doen.

• 9Suzy24-12-2013

Heerlijk!

We hadden een tafeltje gereserveerd bij toprestaurant Kaatje bij de Sluis en zochten naar een plekje om te slapen op loopafstand. Eerder verbleven wij al eens in het hotel dat bij Kaatje hoorde maar daarvan vonden we de prijs/kwaliteitsverhouding niet in balans. Mieke&Co; is en nieuwe B&B in hartje Blokzijl en we besloten het erop te wagen. Daar hebben we geen spijt van gekregen! Mieke en haar man zijn ontzettend aardig, de kamer (aqua) zag er top uit-het bed lag heerlijk en het ontbijtje smaakte goed. Het ligt op 2 minuten lopen van Kaatje. Echt een aanrader!

Bed & Breakfast Mieke&Co info

Het complex