Hotel Kaatjes Residence

Hotel Kaatjes Residence
7,6

5 tips over Hotel Kaatjes Residence

ad, 28-7-2014

het bezoekerscentrum van Natuurmonumenten in ST.Jansklooster met mogelijkheden van boottochten over de Weerribben of wandelingen ter plekke.

Ook zeer educatief voor kinderen

S.v Dijk, 23-5-2013
Neem een bak koffie tijdens het ontbijt....heerlijk van smaak.
Karin, 5-11-2012
Eten bij het bijbehorende Kaatje bij de Sluis. De orchideeënhoeve is erg leuk om te bezoeken, met vele soorten orchideeën, vlindertuin en Lorituin (waar je papegaaien kunt voeren). Verder was het leuk om Giethoorn eens te bezoeken, leuke rondvaart gemaakt!

We hebben een aantal aanbieders voor Kaatjes Residence voor je op een rij gezet:

Jochem, 7-7-2012
Wat gaaf om zo uit te kijken op de sluis. Ook Giethoorn is een aanrader om te bezoeken.
Pien, 14-5-2012
Eten bij Kaatje aan de Sluis...