Hotel Kaatjes Residence

Hotel Kaatjes Residence
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Kaatjes Residence voor je op een rij gezet:

41 reviews over Hotel Kaatjes Residence in het Nederlands

Zeer de moeite waard!

Wim
18-3-2018

Culinair arrangement geboekt via touroperator. Ontvangst door eigenaar was hartelijk. De kamer, op de begane grond, was schoon en prima. Het 5 gangen diner in het restaurant was af. De begeleidende wijnen waren uitstekend. Al met al een geslaagd verblijf.

Heerlijk gedineerd in prima sfeer

jacques
15-11-2016

Een culinair arrangement geboekt : diner was uitstekend, leuk samengesteld, professionele bediening in leuke entourage. Het hotel ziet er leuk uit, en staat

in een leuke omgeving. Onze kamer was voldoende (wel thee/koffiefaciliteiten,wifi,kluisje,geen koelkast). Onvoldoende was de badkamer : douche IN bad ,met zo'n klef douchegordijn. Er zijn overigens betere kamers, maar kamer 15 is onvoldoende

geen luxe

marieke
25-10-2016

ook wij hadden een arrangement geboekt inclusief 7 gangen diner. Over het diner heb ik al ergens anders geschreven. (was erg tevreden)

Over het hotel minder tevreden. Omdat je een arrangement boekt bij een sterrenzaak, verwacht je ook wel wat luxe. Maar dat was er niet.

Het hotel heeft niet een receptie zoals je verwacht. maar je werd wel netjes opgevangen door een medewerker.

We hadden kamer 5, op begane grond. De badkamer was erg klein. douchen in bad, douchegordijn!! echt niet van deze tijd. De douchekop was nieuw zag ik. Een wat grotere douchekop, dus ze proberen wel wat meer luxe uit te stralen.. maar helaas..

guest supplies van Rituals. leuk. maar 2 x shampoo, 1 x bodylotion (meestal voor na het douchen) Dus waarmee inzepen? Naar de wc geweest. geen handzeep. Op wc hele gore wc borstel. Badmatje leek afwezig, maar lag onderin de mand met handdoeken. Tja, toen was ik al uit bad. Als ie over het bad had gehangen, was duidelijker geweest. Geen Minibar. Ik had dorst. Hotelzitje nodigde niet uit om iets te drinken.

Heel slecht geslapen. Kussens waren veel te dik. Maar goed, dit is persoonlijk. een ander zal heerlijk geslapen hebben.

Al met al klopte het totaalplaatje niet in dit arrangement.

Uitchecken? niemand gezien, dus sleutel maar op kamer gelaten en deur dicht getrokken.

perfect

lover
2-5-2016

ik vond de kamers geweldig

Hotel is prima. Fijne kamers. Rustige ligging.

Wij hadden een arrangement (en misschien was dat wel de reden .....), maar wij hadden een slechte beleving in het Restaurant.

De bedieding bediende op de automatische piloot. De fles witte wijn werd zonder koeling op tafel gezet. En op enkel vragen over gerechten, bleek dat dit dus ging over extra's. Wordt niet verteld, maar kost ons wel ruim € 100 extra.

Kortom zeker geen "Michelin Ster" beleving.

Kwaliteit van het eten was wel goed!

Eens maar nooit weer

M. bout
8-6-2015

hadden een arrangement geboekt via touroperator. kosten 240 euro per stel. Dit bestond uit een overnachting incl ontbijt en een zes gangen diner. Inhoudelijk was alles prima.Maar....

Een schaaltje nootjes en vier olijven op het terras koste 8 euro. Bij iedere kroeg staat dit gewoon op tafel. Alleen aan drank bij het diner (totaal 8 glazen wijn en een rum cola) moesten we 150 euro afrekenen. Het gevolg was wel dat we gelijk ontnuchterd waren.

Kaatje je hebt je goede naam wel te grabbel gegooid.daarom eens maar nooit weer.

Fantastische olek

Monique
19-3-2015

Eerst heerlijk dineren en dan het bruggetje over om lekker te slapen in de Residence. Om dan 's ochtends te genieten van een overheerlijk ontbijt. Top!

Eeen echte aanrader

golfschoen
16-8-2014

Helemaal een super avond gehad. Heerlijke amuses, goede en vriendelijke bediening en als klap op de vuurpijl werden we ook nog teruggebracht door de chef-kok naar camping Heetveld in Sint Jansklooster. Als dat geen service is ! ! !

heerlijke plek

ad
28-7-2014

voor een speciale gelegenheid "de "plek om wat te vieren.

Zeker als je zoals wij een arrangement met een 10-gangendiner in het restaurant hebt, dan is het volop genieten.

Mooi gelegen in het centrum van het rustieke Blokzijl, Rust en ruimte rondom en zeker geen last van verkeer ( wat er overigens zeer beperkt is in Blokzijl)

De 7 kamers voldoen aan alle wensen die je kunt hebben.

I.v.m. een streng dieet van mijn ega werd het menu in het restaurant minitieus aangepast en zelfs bij het ontbijt idem ( bijv. lactose vrije boter)

Al met al een heerlijk adres

Moet nodig verbouwt worden !!!

Henk
27-5-2014

Omdat wij eens wilden dineren in het restaurant ' Kaatje bij de Sluis', hebben wij

2 nachten 23 en 24 mei 2014 overnacht in De residence van ' kaatje bij de Sluis' Dit residence hotel is gedateerd en nodig aan vernieuwing toe. Wij hebben beneden geslapen in kamer 1. De vloerbedekking is niet fris meer. Het bed veel te zacht. De TV geeft alleen maar sneeuw, we hebben dit gemeld, maar er is niets mee gedaan. De badkamer is erg klein, een wastafel en een bad met een vieze verkalkte douchekop. Voor het bad hangt een klef douchegordijn. dit is echt niet meer van deze tijd is. Het kluisje in de slaapkamer is amper groot genoeg voor een portemonnee. Het ontbijt was erg goed. De bediening zeer vriendelijk. De lokatie is top.

Kras

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kaatjes Residence in Blokzijl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kaatjes Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kaatjes Residence scoort een 7.78 uit 10 op basis van 41 reviews.