Hotel Kaatjes Residence

Hotel Kaatjes Residence
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Kaatjes Residence voor je op een rij gezet:

44 reviews over Hotel Kaatjes Residence in het Nederlands

nooit meer

willem van den Broek
31-8-2018

goed: kwaliteit van het eten en de bediening

slecht: de 'slimme" truc de gasten op meer kosten te jagen door een gerecht extra te bestellen

slecht; de tarieven van wijnen; ongelooflijk (nimmer meegemaakt0

slecht; de kamer en met name de bedden; je zakt er gewoon doorheen

goed; het ontbijt

Niet voor herhaling vatbaar

Fam. C
27-8-2018

Wij hadden via een touroperator een arrangement geboekt. De kamer was voldoende en het bed was heerlijk. Het eten in het restaurant viel tegen. Op de vraag of we ons wilden laten verrassen of het menu wilden weten hebben we gezegd, laat ons maar verrassen, maar geen orgaanvlees. Daarop kregen we als antwoord, dan moet u bijbetalen!! Dat wilden we niet, maar wat kregen we als hoofdgerecht: een groot stuk ganzenlever!!!! Een extra gang bestaande uit ravioli met rivierkreeft was op het bord gekwakt en vreselijk vet. Geen sterrenrestaurant waardig.

De bediening is stug en hautain. We vroegen om gewoon water bij het eten: kosten € 7,50 per fles. Dus al met al zeker NIET voor herhaling vatbaar.

Teleurstellend

Kirsten Springveld
17-8-2018

Wij hebben dit arrangement via touroperator geboekt.

Hotel kamer was prima. Heerlijk bed, lekker geslapen. Wat minder was de badkamer met douche in bad en een douche gordijn. Ontbijt was zeer bijzonder.

Wat Kaatje bij de Sluis ster restaurant betreft waren wij zeer teleurgesteld. Straalt geen ster sfeer uit. Bediening was vrij stug. Eten was wat flauw en in ons beleving niet ster kwaliteit. Wat wij merkwaardig vinden is dat het nergens aangegeven is dat dit een aangepast menu betrof een ander menu dan de a La Carte.

Jammer had meer verwacht.

Zeer de moeite waard!

Wim
18-3-2018

Culinair arrangement geboekt via touroperator. Ontvangst door eigenaar was hartelijk. De kamer, op de begane grond, was schoon en prima. Het 5 gangen diner in het restaurant was af. De begeleidende wijnen waren uitstekend. Al met al een geslaagd verblijf.

Heerlijk gedineerd in prima sfeer

jacques
15-11-2016

Een culinair arrangement geboekt : diner was uitstekend, leuk samengesteld, professionele bediening in leuke entourage. Het hotel ziet er leuk uit, en staat

in een leuke omgeving. Onze kamer was voldoende (wel thee/koffiefaciliteiten,wifi,kluisje,geen koelkast). Onvoldoende was de badkamer : douche IN bad ,met zo'n klef douchegordijn. Er zijn overigens betere kamers, maar kamer 15 is onvoldoende

geen luxe

marieke
25-10-2016

ook wij hadden een arrangement geboekt inclusief 7 gangen diner. Over het diner heb ik al ergens anders geschreven. (was erg tevreden)

Over het hotel minder tevreden. Omdat je een arrangement boekt bij een sterrenzaak, verwacht je ook wel wat luxe. Maar dat was er niet.

Het hotel heeft niet een receptie zoals je verwacht. maar je werd wel netjes opgevangen door een medewerker.

We hadden kamer 5, op begane grond. De badkamer was erg klein. douchen in bad, douchegordijn!! echt niet van deze tijd. De douchekop was nieuw zag ik. Een wat grotere douchekop, dus ze proberen wel wat meer luxe uit te stralen.. maar helaas..

guest supplies van Rituals. leuk. maar 2 x shampoo, 1 x bodylotion (meestal voor na het douchen) Dus waarmee inzepen? Naar de wc geweest. geen handzeep. Op wc hele gore wc borstel. Badmatje leek afwezig, maar lag onderin de mand met handdoeken. Tja, toen was ik al uit bad. Als ie over het bad had gehangen, was duidelijker geweest. Geen Minibar. Ik had dorst. Hotelzitje nodigde niet uit om iets te drinken.

Heel slecht geslapen. Kussens waren veel te dik. Maar goed, dit is persoonlijk. een ander zal heerlijk geslapen hebben.

Al met al klopte het totaalplaatje niet in dit arrangement.

Uitchecken? niemand gezien, dus sleutel maar op kamer gelaten en deur dicht getrokken.

perfect

lover
2-5-2016

ik vond de kamers geweldig

Hotel Goed, Restaurant geen beleving.

Nico
24-1-2016

Hotel is prima. Fijne kamers. Rustige ligging.

Wij hadden een arrangement (en misschien was dat wel de reden .....), maar wij hadden een slechte beleving in het Restaurant.

De bedieding bediende op de automatische piloot. De fles witte wijn werd zonder koeling op tafel gezet. En op enkel vragen over gerechten, bleek dat dit dus ging over extra's. Wordt niet verteld, maar kost ons wel ruim € 100 extra.

Kortom zeker geen "Michelin Ster" beleving.

Kwaliteit van het eten was wel goed!

Eens maar nooit weer

M. bout
8-6-2015

hadden een arrangement geboekt via touroperator. kosten 240 euro per stel. Dit bestond uit een overnachting incl ontbijt en een zes gangen diner. Inhoudelijk was alles prima.Maar....

Een schaaltje nootjes en vier olijven op het terras koste 8 euro. Bij iedere kroeg staat dit gewoon op tafel. Alleen aan drank bij het diner (totaal 8 glazen wijn en een rum cola) moesten we 150 euro afrekenen. Het gevolg was wel dat we gelijk ontnuchterd waren.

Kaatje je hebt je goede naam wel te grabbel gegooid.daarom eens maar nooit weer.

Fantastische olek

Monique
19-3-2015

Eerst heerlijk dineren en dan het bruggetje over om lekker te slapen in de Residence. Om dan 's ochtends te genieten van een overheerlijk ontbijt. Top!

Kras

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kaatjes Residence in Blokzijl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kaatjes Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.