Hotel Geertien

29 reviews over Hotel Geertien in het Nederlands

wederkomst

fam. De Groot
1-3-2018

Goed hotel, 3 sterren waarfig, lonkt naar 4. Leuk restaurant en dito cafe.

Top verblijf!

Anoniem
10-12-2017

Hele vriendelijke mensen, uitgebreid ontbijt

Nooit meer!

Anna
15-10-2017

Middagje terras aan het water. Mooie locatie. Bediening érg slecht. Lang wachten op contact, daarna láng wachten op het bestelde. Obers beklagen zich over de drukte. Ook onprofesioneel. Hebben de wijn zelf maar opgehaald. Bij de bar een chaos. Jammer!!

Voordeeluitjes.nl

Smalle toegangsweg, geen winkels, fantastisch terras aan het water, goede kamers met terras. Heel rustig. Een grasmaairobot, altijd leuk om naar te kijken.

Uitgebreid ontbijt. Vegetarisch diner verdient beter.

Vlak bij pittoreske plaatsjes als Vollenhove en Blokzijl.

De ligging is werkelijk geweldig. Prachtig terras/tuin waar je onder de bomen zit uit de kijken op water en weilanden. Idyllisch! Top! De kamers zijn prima: ruim en schoon, snoepje op het kussen. De keuken is top: echt heerlijk eten en ziet er allemaal mooi uit. Het lokaal en de ontbijtruimte zijn knus ouderwets ingericht (heel leuk). Jammer dat ze dat niet ook met de kamers hebben gedaan. Het enige wat echt shit is, is het personeel: bot, ongeinteresseerd en ze geven je allesbehalve het gevoel dat je welkom bent. Heel jammer, want anders was het echt een dikke 10 geweest!

TOP lokatie met een TOP keuken

Ruwaard
10-9-2016

Prachtige locatie bij het water met een geweldig uitzicht over het Hollandse landschap. De keuken is noemenswaardig en de daaruit komende gerechten zijn top. Geertien verdiend echter gastvrijer personeel, de huidige bezetting is stug en onpersoonlijk naar hun gasten en konden zichtbaar de drukte niet aan waardoor het helaas chaotisch was tijdens de twee dagen van ons verblijjf. Maar buiten het personeel om is het een dikke aanrader.

Super locatie

Leo
9-9-2016

Hebben dit hotel 1 nacht geboekt. Avondeten en ontbijt was erg goed. Het was mooi weer waardoor we buiten konden dineren. Wat een heerlijk uitzicht!

prima stek. maar...........kamer 37

jan willemsen
8-8-2016

prima hotel uitstekend eten en ontbijt, vriendelijk personeel.

maar...kamer 37 je ziet lijkt het wel boven op een motor.

de eigenaresse had dit nog nooit gehoord. geen enkele verdere reactie.

geweldige uitvalsplek op een unieke locatie

vera vredeveld
4-5-2015

vanuit deze centrale plek ben je zo in blokzijl, giethoorn en de adembenemende weerribben. de kamers zijn prima en het eten is er heerlijk. en ze hebben o.a. la chouffe uit de tap waardoor het genieten aan het water op het terras onvergetelijk wordt!

Via bon een overnachting gehad bij Geertien en daardoor twee dagen Giethoorn goed kunnen verkennen. Totaal niet te merken dat je met korting hebt geboekt. Wat een fijn hotel. Fijne bediening, kamers schoon, super gastvrij, prachtig terras aan het water en het eten was super! Ook een attente verrassing op de kamer (heerlijke koek). Wij hebben een fantastisch weekend gehad. Bedankt Geertien!

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Geertien in Blokzijl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Geertien zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.