Vakantiehuis Ribberink

Vakantiehuis
Vakantiehuis Ribberink
9,9

10 reviews over Vakantiehuis Ribberink in het Nederlands

geweldig superschoon huis en hartelijke mensen

Ruud en Nel de Leeuw,
7-10-2018

De mensen die hier naar toe gaan moeten weten dat ze geluksvogels zijn om hier te mogen verblijven. Wij hebben genoten van alles, het huis, de omgeving en de hartelijke mensen, je voelt je er direct thuis en komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in september 2018

Fantastisch 🔆

Tineke en Jan,
13-7-2018

Silvia en Bert zijn heel gastvrije mensen met het hart op de juiste plaats waar mogelijk zullen ze je altijd helpen !

Maar zijn niet opdringerig als je met rust gelaten wil worden dan laten ze je ook met rust .

Het huisje is heel gezellig ingericht en van alle gemakken voorzien, kortom een aanrader voor een ieder !!!

Wij hebben in ieder geval een geweldige vakantie gehad !!!

Silvia en Bert bedankt jullie zijn geweldig !!!

Gereisd met partner in juli 2018

Geweldig

Theo en Annelies,
30-6-2018

Prachtige landelijke omgeving goede knooppunt routes en leuke dorpjes.

Geweldig!

Marianne,
29-6-2018

Geweldig vakantiehuisje. We hebben hier een hele week genoten! We kwamen aan en de koffie stond klaar. Meteen voelden we ons thuis tijdens het kopje koffie en we kregen veel leuke tips.

We hebben veel gewandeld en gefietst op de gehuurde fietsen (die kun je hier ook relatief goedkoop huren). De natuur is werkelijk prachtig en we willen zeker terug komen omdat we nog lang niet alle routes hebben gedaan.

Het huisje is pas gerenoveerd en ziet er super modern uit en het is erg schoon. Alles is aanwezig, echt een luxe. Zelfs vaatwasblokjes!!

De bedden liggen heerlijk en de badkamer is lekker ruim met een fijne douch.

Zo kunnen we nog wel even doorgaan.... maar mensen moeten het maar zelf gaan ervaren, het is namelijk een dikke vette aanrader!

Bedankt familie Ribberink en tot ziens!

Een aanrader!

Peter van Lith/ Anja Willems,
8-6-2018

Vriendelijke ontvangst met koffie en thee. Flexibel in aankomst- en vertrektijd. Het huisje is pas gerenoveerd en ziet er prachtig uit. Alles maar dan ook werkelijk alles wat je nodig kunt hebben is aanwezig. Van wasmachine ( met wasmiddel) tot vaatwasser ( met vaatwastabletten), van oven tot magnetron, handdoeken, badlakens, theedoeken enz enz enz. Het huisje ligt heerlijk rustig met fijne wandelmogelijkheden. Met een buitentemperatuur van 30 graden bleef het binnen lekker koel. Kortom; we hebben genoten.

Silvia & Bert Ribberink, Eigenaar, 13-6-2018

Anja & Peter dank voor jullie hartelijke woorden, we worden er haast verlegen van. Fijn dat jullie zo genoten hebben! Wellicht dat wij jullie in de toekomst nogmaals als onze gasten mogen begroeten.

Groetjes Silvia & Bert

Heerlijk ontspannen vakantie gehad.

Ineke Admiraal,
31-5-2018

Alles zag er keurig en schoon uit.

Alles wat je nodig hebt was royaal aanwezig.

Vanuit het huisje kan je uitstekende fietstochten maken.

Voor het huisje is een terras daar kan je heerlijk zitten.

Wij hebben een fijne week gehad en komen vast nog een keer.

Gereisd met partner in mei 2018
Silvia & Bert Ribberink, Eigenaar, 8-6-2018

Dank jullie wel voor het schrijven van zulke lovende woorden. Wellicht mogen wij jullie in de toekomst nogmaals te mogen begroeten!

Groetjes uit Beuningen

Silvia & Bert Ribberink

Tweede keer dat wij deze vakantiewoning in het prachtige Twente hebben gehuurd. De vakantiewoning is in vergeleken met de laatste keer dat wij er waren volledig gerenoveerd. Wij kunnen deze vakantiewoning alleen maar aanprijzen voor degene die een op vakantie wil in het mooie Oosten (aanrader!)

Super gelegen vakantiewoning, netjes, schoon, goede bedden met een top verhuurders die met je meedenken (leuke ditjes, datjes en tips voor in de omgeving)

Gereisd met partner in mei 2018
Silvia & Bert Ribberink, Eigenaar, 8-6-2018
Michelle & Martijn bedankt voor het invullen van de review voor onze vakantiewoning. Fijn dat het jullie zo goed bevallen is, graag tot een volgende keer!

prachtig

Fam Breen,
8-8-2017

Een prachtig tweepersoons huisje, met goede bedden, heel schoon en netjes.

Vriendelijk en behulpzaam echtpaar!

Een aanrader voor wie van een landelijke omgeving houdt met veel fiets en wandelgelegenheden.

Zelfs de bedden waren opgemaakt toen we kwamen en de koffie stond klaar!

Gereisd met partner in juli 2017
SIlvia & Bert Ribberink, Eigenaar, 28-8-2017
Fijn dat jullie zo hebben genieten van ons vakantiehuisje, wellicht tot een volgende keer!

Heerlijk bijkomen!!

Arjen en Ineke van Ettinger
22-8-2011

Vakantiehuis Ribberink in Beuningen is een heerlijk huis, van alles voorzien, goed bed, prachtig uitzicht, rust en ruimte.

Lieve gastvrije ontvangst, je voelt je er direct thuis!

Gereisd met partner in juli 2011

Prachtige ligging!

R. Schothuis
10-1-2009

Met vele fiets en wandelmogelijkheden. En de familie was zeer behulpzaam en vriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ribberink in Beuningen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ribberink zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.