Vakantiehuis Ribberink

Tonen op kaart

14 reviews over Vakantiehuis Ribberink

• 2019
    10Annie en Andries30-07-2019

Fijne plek met lieve mensen.

Super, super, super. We maken er niet te veel tam tam van, anders is er geen plek als wij willen reserveren. Dit zegt genoeg. Hier moet je geweest zijn.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Marja en Bert15-06-2019

Een prachtig, compleet ingerichte vakantiewoning met bijzonder gastvrije en vriendelijke eigenaren. Wij hebben genoten van al het goede van Twente: het landschap, de mensen, de dorpjes, het eten.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Fam. G. Otter24-05-2019

Helemaal geweldig qua gastvrijheid en accomodatie.

Hele mooie uitvalsbasis voor wandelingen en andere uitstapjes.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Frank en adrie18-04-2019

Fantastisch vakantiehuis

Voor de 2e keer hier 5 dagen geweest. Super vakantiehuis, schoon, ruim, gezellig, alles aanwezig. T.v., radio, goed bed, ruim voldoende handdoeken enz. Zeer gastvrij ontvangen door Bert en Silvia, flesje wijn, paastakken en eitjes. Heerlijke dagen gehad hier met mooi weer en lange fietstochten gemaakt. Lekker gegeten in het nabij gelegen restaurant. Ook fijn dat onze hond Sjors mee kon naar Beuningen, lekker loslopen in het bos en naast de fiets. In 1 woord een fantastisch huisje op een toplocatie, Voor iedereen een aanrader, en we gaan zeker nog voor een 3e keer

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    10Ruud en Nel de Leeuw07-10-2018

geweldig superschoon huis en hartelijke mensen

De mensen die hier naar toe gaan moeten weten dat ze geluksvogels zijn om hier te mogen verblijven. Wij hebben genoten van alles, het huis, de omgeving en de hartelijke mensen, je voelt je er direct thuis en komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in september 2018

• 10Tineke en Jan13-07-2018

Fantastisch 🔆

Silvia en Bert zijn heel gastvrije mensen met het hart op de juiste plaats waar mogelijk zullen ze je altijd helpen ! Maar zijn niet opdringerig als je met rust gelaten wil worden dan laten ze je ook met rust . Het huisje is heel gezellig ingericht en van alle gemakken voorzien, kortom een aanrader voor een ieder !!! Wij hebben in ieder geval een geweldige vakantie gehad !!!

Silvia en Bert bedankt jullie zijn geweldig !!!

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Theo en Annelies30-06-2018

Geweldig

Prachtige landelijke omgeving goede knooppunt routes en leuke dorpjes.

• 10Marianne29-06-2018

Geweldig!

Geweldig vakantiehuisje. We hebben hier een hele week genoten! We kwamen aan en de koffie stond klaar. Meteen voelden we ons thuis tijdens het kopje koffie en we kregen veel leuke tips. We hebben veel gewandeld en gefietst op de gehuurde fietsen (die kun je hier ook relatief goedkoop huren). De natuur is werkelijk prachtig en we willen zeker terug komen omdat we nog lang niet alle routes hebben gedaan. Het huisje is pas gerenoveerd en ziet er super modern uit en het is erg schoon. Alles is aanwezig, echt een luxe. Zelfs vaatwasblokjes!! De bedden liggen heerlijk en de badkamer is lekker ruim met een fijne douch. Zo kunnen we nog wel even doorgaan.... maar mensen moeten het maar zelf gaan ervaren, het is namelijk een dikke vette aanrader!

Bedankt familie Ribberink en tot ziens!

• 10Peter van Lith/ Anja Willems08-06-2018

Een aanrader!

Vriendelijke ontvangst met koffie en thee. Flexibel in aankomst- en vertrektijd. Het huisje is pas gerenoveerd en ziet er prachtig uit. Alles maar dan ook werkelijk alles wat je nodig kunt hebben is aanwezig. Van wasmachine ( met wasmiddel) tot vaatwasser ( met vaatwastabletten), van oven tot magnetron, handdoeken, badlakens, theedoeken enz enz enz. Het huisje ligt heerlijk rustig met fijne wandelmogelijkheden. Met een buitentemperatuur van 30 graden bleef het binnen lekker koel. Kortom; we hebben genoten.

Silvia & Bert Ribberink, Eigenaar, 13-06-2018

Anja & Peter dank voor jullie hartelijke woorden, we worden er haast verlegen van. Fijn dat jullie zo genoten hebben! Wellicht dat wij jullie in de toekomst nogmaals als onze gasten mogen begroeten. Groetjes Silvia & Bert

• 10Ineke Admiraal31-05-2018

Heerlijk ontspannen vakantie gehad.

Alles zag er keurig en schoon uit. Alles wat je nodig hebt was royaal aanwezig. Vanuit het huisje kan je uitstekende fietstochten maken. Voor het huisje is een terras daar kan je heerlijk zitten. Wij hebben een fijne week gehad en komen vast nog een keer.

Silvia & Bert Ribberink, Eigenaar, 08-06-2018

Dank jullie wel voor het schrijven van zulke lovende woorden. Wellicht mogen wij jullie in de toekomst nogmaals te mogen begroeten!

Groetjes uit Beuningen

Silvia & Bert Ribberink

Gereisd met partner in mei 2018

1 tip over Vakantiehuis Ribberink

• Bert Ribberink, 22-05-2018

Onze vakantiewoning is in april 2018 geheel gerenoveerd en is daarmee helemaal weer up-to-date! Wij zijn trots op het eindresultaat en bieden onze gasten nu een zeer comfortabel verblijf welke van alle gemakken is voorzien.

Twente is een prachtige streek in het Oosten van Nederland. Het is een prachtige regio met vele historische plaatsen als: Denekamp, Ootmarsum, De Lutte en Losser. Vanuit de vakantiewoning zijn vele wandel- en fietsroutes te maken door de prachtige natuur die Twente rijk is

0 vragen over Vakantiehuis Ribberink

Vakantiehuis info