Géén boekingskosten

Meer camping info

225 Reviews over Olde Kottink

• 9Henry en Bineke10-09-2022

Wederom prachtig verblijf

Wederom een prachtig verblijf op camping Olde Kottink. De vorige eigenaren, Agnes en haar partner, hebben hun uiterste best gedaan de campinggasten te laten genieten en dat doen Geert en Daphne momenteel ook, complimenten! Voor ieder die nog een keer wil genieten van camping Olde Kottink, het advies tijd vrij te maken en een plek te boeken. Dit is nog mogelijk in de maand september 2022.

• 9Eetgelegenheden
  • 10D.29-06-2022

Genoten in het prachtige Twente op Olde Kottink.

Heerlijk rustige camping met aardige beheerders. Zelfs de was doen ze nog voor je. Waar maak je dat nog mee? De sfeer is fantastisch op de camping. Gemoedelijk, vriendelijk en behulpzaam. Lekkere verse broodjes in de ochtend en avondmenu's op een aantal avonden in de week. Er is dan wel geen zwembad maar wel een waterglijbaantje en schommel boven het beekje de Dinkel. Een vakantie die we niet snel vergeten.

• 10Eetgelegenheden

Agnes, Eigenaar, 03-07-2022

Bedankt voor uw fijne review, leuk om te lezen dat u zo genoten heeft! p.s. 'Onze' Dinkel is een heuse rivier ;)

• 6Marieanne19-05-2022

Ons zie je hier niet meer

Wij waren de laatste gasten voordat het bedrijf overgedragen werd aan de nieuwe eigenaren. Een week verbleven in een van de nieuwe huisjes. Heerlijk genoten van de prachtige omgeving. Net als de vele keren die we de afgelopen jaren we op de camping hebben gestaan. Je wilt hier altijd blijven, maar nu niet meer. De camping wijkt voor luxe chalets. Ook hier gaat het grote geld regeren. Campings worden door projectontwikkelaars opgekocht en vervolgens worden er chalets op gezet die voor veel geld verkocht en geexoiteerd worden. Zelfs in een natura2000 gebied is dit nu mogelijk. Onbegrijpelijk! Ons zal je hier helaas niet meer terugzien.

• 1Eetgelegenheden

Geert, Eigenaar, 03-07-2022

Dag Marieanne, bedankt voor uw bericht. Fijn dat u mooie herinneringen heeft aan de camping. Steeds meer mensen ontdekken het mooie Twente en er zijn er ook die dit vanuit een huisje willen ontdekken, net als u dat ook heeft gedaan. We begrijpen uiteraard dat het voor de kampeerder erg jammer is.

• 8Ina Roerink05-05-2022

Super...camping....rust en ruimte..vriendelijke on

Lekker rustige camping....vriendelijke ontvangst met kop koffie..door enthousiast leuk stel en we betreuren het, dat dit een park met huisjes word...en dat in een ,,Natura 2000 gebied....

• 10Eetgelegenheden

Agnes, Eigenaar, 03-07-2022

Dag Ina, leuk dat u er was, bedankt voor de fijne review!

• 8Zijlstra10-08-2021

Heerlijk, ontspannen

Heerlijke , rustige camping. Zeer grote plekken, uitstekende gastvrouw ( onthaal met koffie en met oog voor details. Vazen met bloemen op diverse plekken , mand met tijdschriften. Op het bord staan tips wat te doen in de omgeving.Douches zijn goed warm (€0,50 per keer)In het hoogseizoen op zaterdag worden verse frietjes gebakken.Prima omgeving om te fietsen , ook naar Duitsland ( Bad Bentheim)Kortom ik beveel deze camping aan . Zelfs met kinderen !! ( onder de 10 jaar)

• 8Monique10-08-2021

Aanrader!

Op een fraaie locatie aan de Dinkel gelegen groene camping met zeer ruime plaatsen. Fijne sfeer: er staan fraaie boeketten in het kantoor en bij de entree. Ook scharrelen er krielkipjes rond. Aardige gastvrouw die ‘s morgens heerlijke broodjes verkoopt. Schoon sanitair, ondanks drukte. Aanrader!

• 9E. Riks22-07-2021

Geweldig!

Heerlijke camping in prachtige omgeving. Zeer vriendelijke eigenaren met hart voor de zaak en de campeerder. Ruime plaatsen en sanitair bovengemiddeld. We zijn hier al vaker geweest en komen zeker terug. Wat ons betreft een echte aanrader!

• 4M.C.Coomans20-07-2021

Verouderde camping

Neem je fiets mee! De camping is groot qua oppervlakte en wij stonden bijna 300 m van het sanitair en de afwasplaats. Het is niet fijn om zo'n stuk met de afwas te moeten lopen. Een extra sanitairgebouw is geen luxe, zeker omdat het huidige gebouw niet toereikend, verouderd en smoezelig is. De eigenaresse doet wel alsof alles tiptop in orde is, maar er is meer nodig dan een ruime plek om een fijne vakantie te hebben. Een goede wifi is eigenlijk onontbeerlijk in deze tijd. Ik kan wel zeggen, dat er nu géén wifi is, zelfs geen wifi hotspot.

• 4Staat v/h sanitair
  • 9Fam. Janssen12-07-2021

Heerlijk ontspannen in prachtig Twente!

Een heerlijke plek om tot rust te komen. Veel speelplezier voor de kleintjes, in de zandbak, het speelhuis of aan het strandje bij de Dinkel. Ook een badje aanwezig voor de kleinsten. Schoon sanitair. Douches betaald, maar heerlijk warm en betalen helpt bij de bewustwording van het waterverbruik. Broodjesservice, op zondag heel attent twentse krentenwegge, veel te doen en beleven in de omgeving als je van mooie landschappen, natuur en Twentse gemoedelijkheid houdt. Wij hopen hier zeker nog terug te komen.

• 6Paulien12-07-2021

Erg fijn

Een mooie sfeervolle camping. Veel ruimte met mooie open plaatsen en leuke kunst. Heel rustig. Mooie omgeving

Camping Olde Kottink info

Camping-informatie