Camping Olde Kottink

Camping Olde Kottink
9,4

187 reviews over Camping Olde Kottink in het Nederlands

Riante camping met veel groen en grote plaatsen om

fam. S.P.Wijma
19-6-2018

Een riante camping met heel veel groen. Heel ruime campingplaatsen voor tent, camper en caravan. Heel vriendelijk en behulpzaam beheerders echtpaar. Verder viel ons op dat op het erf de kippen vrij loslopen en hun eigen hond, zonder dat je daar last van hebt. Verder wordt het terrein prima onderhouden. Er wordt op plekken gemaaid waar het nodig is, en op plekken waar het niet perse nodig is laten ze het gras en de bijbehorende bloemen groeien. Dit is weer goed voor de insecten vlinders en bijen. Het enige minpuntje is dat het WiFi- signaal niet overal op de camping dekkend is, maar ondanks dat is het verblijf op deze camping ons prima bevallen !

Helemaal fantastisch, een paradijsje

Jan Visser
29-5-2018

Vier kernwoorden voor deze camping: liefde, natuur, rust en kwaliteit

Fantastische camping

Judith Lohuis
24-5-2018

Fantastische camping. zeer ruime plekken, uitstekend sanitair en afwasgelegenheid, en nog vele extra's, zoals een diepvries die je mag gebruiken, een bibliotheek, en een geweldig zwemstrandje voor de kids. Voor eieren hoef je niet meer naar de supermarkt, de kippen leggen er genoeg!!!

Geweldig

Jeannette
17-5-2018

Ik was erg verrast door de ontvangst, kregen heerlijk kopje koffie en daarna de plek pas toegewezen. Geweldig grote plaats voor onze caravan met heerlijk gras.

Een prettig verblijf goed sanitair en de omgeving geweldig mooi.

Komen zeker terug!!!!

Fantastisch, wij komen zeker terug.

van Woudenberg
14-5-2018

Een geweldig verblijf, gastvrij en uitermate schoon en bijgehouden.

Om 5 uur wakker worden met het gezang van de vogels, wie wil dat niet.

Kamperen zoals het bedoeld is.

Thijs Vossen
5-5-2018

Heel mooi terrein. Alles goed.

De Kerkuil, een super appartement voor 2 personen!

Harmina Snoodijk
31-12-2017

Het appartement De Kerkuil is van alle gemakken voorzien en ligt op een fantastische locatie in het mooie Twente. Een fijne uitvalsbasis voor wandelingen en fietstochten. Wil je nergens heen? Olde Kottink is een plek waar je ook gewoon kunt genieten van de rust en de kippetjes die er rondscharrelen, en van de Dinkel die achter langs stroomt.

Heerlijk genieten!

Familie van Dun
21-10-2017

Super lieve hulpzame eigenaren. Heerlijke camping waar de kids vrij kunnen spelen. Na 22:00 was het helemaal stil en kon je genieten van het geluid van oa de uilen. Het achterste veld is wel ver van het toiletgebouw (vooral met kleineren kinderen).

In een woord........geweldig!

Ellen Allebrandi
2-10-2017

Een mooi gelegen stille camping aan de Dinkel met ruime plaatsen. Je wordt verwelkomd door een hele enthousiaste gastvrouw, die er zelfs aan het eind van het seizoen nog duidelijk plezier in heeft. De camping is minder geschikt voor gezinnen met opgroeiende kinderen, want er zijn daar geen specifieke voorzieningen voor. Het gaat daar om de rust. De omgeving is prachtig met heerlijke fiets- en wandelroutes. In de omgeving liggen Ootmarsum, Denekamp en Oldenzaal. Een absolute aanrader.

Prachtige, rustige camping.

Roel
25-9-2017

Zeer hartelijke ontvangst. Sfeervolle aankleding van het terrein met leuke beeldjes. Fietsen te huur, brood en eitjes te koop. Ruime plaatsen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Olde Kottink in Beuningen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Olde Kottink zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Olde Kottink scoort een 9.39 uit 10 op basis van 189 reviews.