Camping Olde Kottink

Camping Olde Kottink
9,4

193 reviews over Camping Olde Kottink in het Nederlands

Hier komen wij zeker vaker

Irene gazendam
11-8-2018

Alles super. Wc met handwas. Plus handdroogdoekjes. Eerste keer dat we dit meemaken. Een mooie map met veel informatie krijg bij aankomst

Subliem

Johan
25-7-2018

Prachtige en ruim opgezet met subliem ontvangst en informatie. Tijdens hittegolf alle aandacht voor de gasten. Kortom een "omrij lokatie". Woj komen vast terug.

Hou je van rust en kwaliteit, doen!

B. Weelink
27-6-2018

Geweldige camping, heel ruime plaatsen en vooral rust.

Fluitende vogels en rondspringende konijntjes.

Geen doorgaande weg. Goede sanitaire voorzingen en een prima gastvrouw en gastheer.

Fijne camping, komen zeker terug

Olgers
23-6-2018

Mooie camping langs de Dinkel. Mooie plekken en goed sanitair. De ontvangst is hartelijk en de camping is verfraaid met diverse bronsobjecten.

Riante camping met veel groen en grote plaatsen om

fam. S.P.Wijma
19-6-2018

Een riante camping met heel veel groen. Heel ruime campingplaatsen voor tent, camper en caravan. Heel vriendelijk en behulpzaam beheerders echtpaar. Verder viel ons op dat op het erf de kippen vrij loslopen en hun eigen hond, zonder dat je daar last van hebt. Verder wordt het terrein prima onderhouden. Er wordt op plekken gemaaid waar het nodig is, en op plekken waar het niet perse nodig is laten ze het gras en de bijbehorende bloemen groeien. Dit is weer goed voor de insecten vlinders en bijen. Het enige minpuntje is dat het WiFi- signaal niet overal op de camping dekkend is, maar ondanks dat is het verblijf op deze camping ons prima bevallen !

Helemaal fantastisch, een paradijsje

Jan Visser
29-5-2018

Vier kernwoorden voor deze camping: liefde, natuur, rust en kwaliteit

Fantastische camping

Judith Lohuis
24-5-2018

Fantastische camping. zeer ruime plekken, uitstekend sanitair en afwasgelegenheid, en nog vele extra's, zoals een diepvries die je mag gebruiken, een bibliotheek, en een geweldig zwemstrandje voor de kids. Voor eieren hoef je niet meer naar de supermarkt, de kippen leggen er genoeg!!!

Geweldig

Jeannette
17-5-2018

Ik was erg verrast door de ontvangst, kregen heerlijk kopje koffie en daarna de plek pas toegewezen. Geweldig grote plaats voor onze caravan met heerlijk gras.

Een prettig verblijf goed sanitair en de omgeving geweldig mooi.

Komen zeker terug!!!!

Fantastisch, wij komen zeker terug.

van Woudenberg
14-5-2018

Een geweldig verblijf, gastvrij en uitermate schoon en bijgehouden.

Om 5 uur wakker worden met het gezang van de vogels, wie wil dat niet.

Kamperen zoals het bedoeld is.

Thijs Vossen
5-5-2018

Heel mooi terrein. Alles goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Olde Kottink in Beuningen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Olde Kottink zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Olde Kottink scoort een 9.37 uit 10 op basis van 193 reviews.