Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord
7,5

47 tips over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord

Bianca Janssen, 23-6-2015
Een aanrader!! Goede service, fijn voor de honden, voor de kinderen en voor de ouders
s. mol, 12-5-2015
het restaurant ziet er wel netjes uit en het personeel is vriendelijk
a, 2-3-2015
zwembad in het hotel, landgoed singgraven (watermolen), wandelen bij het lutterzand.

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord voor je op een rij gezet:

Simon, 15-2-2015
Dineren in het hotel voor die prijs geweldig!
Van der Poort, 2-2-2015

Sagenlandroute van de ANWB is een aanrader. Ootmarsum is een schilderachtig plaatsje, veel leuke galerieën.

Ronnie, 17-10-2014
De omgeving is prachtig om te fietsen of te wandelen ben je aan het goede adres.

G. Rietveld, 11-9-2014
Breng ook zeker een bezoek aan het Singraven. Het is er prachtig en het ligt letterlijk om de hoek.
miranda, 27-8-2014
ideaal met partner om eens tot rust te komen. Mooie omgeving. Minder geschikt met jonge kinderen, daar er zo goed als niks voorzien is voor hun.
Carla, 10-8-2014
Als je van wandelen en/of fietsen houdt, is dit hotel een uitstekende keuze om te verblijven. Van hieruit kun je mooie fietstochten maken naar Duitsland.
J. Pors, 8-7-2014

Een bezoek aan Huis Singraven met alles erom heen, waaronder de watermolen en het park is zeker aan te raden.

En natuurlijk wandelen in de directe omgeving. Ook Ootmarsum is zeker het bezoeken waard. We hadden tijd tekort om meer te doen.