Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord ***

Review geschreven door Robert

Vergane glorie

Robert
10-6-2018

Hotel ligt in een mooie omgeving. Weg waar het hotel aan ligt is wel een drukke weg, wat je hoort op je hotelkamer.

Ontvangst in het hotel is prima. Kamers zijn zeer minimalistisch en sterk verouderd.

Hygiene op de kamer is redelijk. Badkamer hygiene is gemiddeld. Doordat het enorm verouderd is, ziet het er niet heel schoon uit. Op de voegen zit schimmel.

Ontbijtbuffet is voldoende. Het zwembad ziet er uit als vergane glorie. Op de onderkant van de muren (die overigens een mooie wandbeschildering hebben) is veel afgebladderd verf. Kortom een hotel dat nodig gerenoveerd moet worden.