Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door mw de Vries

Terug in de tijd

mw de Vries
12-5-2018

Het hotel ligt in een prachtige wandel en fietsomgeving. Het hotel ligt aan een drukke doorgaande weg, dit brengt geluidsoverlast met zich mee. Onbijtbuffet was netjes verzorgd. Kamer viel erg tegen, oude vloerbedekking met vlekken, inrichting die nooit is vervangen en kapot was. Geen kluisje, oude gordijnen en vitrage. Badkamer ernstig verouderd, wc die niet meer goed wit is te krijgen, handdoekenrek boven de wc borstel. De kamer was wel ruim en de bedden lagen redelijk, gelukkig was er wel een extra kussen. Balkon ook slecht onderhouden evenals het houtwerk wat ernstig is aangetast. Al met al ernstig gedateerde en slecht onderhouden kamer, viel enorm tegen, helaas. Bedlampjes gaven onvoldoende licht om bij te lezen.