Eenvoudig maar fijn hotel, we hebben genoten

Review geschreven door Jannie Rutten

Eenvoudig maar fijn hotel, we hebben genoten

Jannie Rutten
19-2-2018

De kamer was eenvoudig maar schoon. Wat wij heel belangrijk vinden.

Wij hadden een valentijnsarrangement met 3 gangen diner en ontbijt. Voor het diner kon je kiezen uit 2 menu's. Wij hebben voor het vleesmenu gekozen en vonden het heel erg lekker en het was ook meer dan genoeg. Echter iemand die geen vis lust en geen rood vlees die moet dat gelijk aangegeven zodat er een oplossing gevonden kan worden. Het ontbijt was heel uitgebreid en voor ieder wat wils. Het zwembad was lekker warm, wel veel achterstallig onderhoud en helaas deed de infrarood sauna het ook niet. Voor een 3 sterren hotel vonden wij het eigenlijk heel goed.