Appartement

12 reviews over Appartement De Kleine Hulst in het Nederlands

Topplek, echt waar!

Marieke Segerink
16-4-2019

Als je rust, ruimte, een goed bed en 'n mooi appartement zoekt...dit is het. De locatie van waaruit het Twentse land perfect te beleven is. En ik kan 't weten als geboren en getogen Tukker. Alweer bijna 10 jaar strijken we hier regelmatig neer met heel veel genoegen.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Absolute aanrader!

Familie Koemans
17-8-2018

Een absolute aanrader. Mooi, schoon appartement. Veel speelruimte voor de kinderen. Fijn contact met de eigenaren. Veel te doen in de omgeving.

Twentse topper

Michel
10-8-2018

Schitterende appartementen, rust, ruimte, aardige eigenaren, parkeerplaats, fietsenstalling, wandelen, knooppunten: kortom een topper in het Twentse land.

Gereisd Met partner in juli 2018

Rust, gastvrijheid, mooi appartement, uitzicht!

Bert en Hilda Boymans
28-7-2017

Het is een fijne rustige plek. Mooi in het landschap gelegen. Rustig en toch dicht bij een plaats met terrassen. Een mooi appartement met vriendelijke gastvrouw/heer.

Gereisd Met partner in juli 2017

zeer verzorgt verblijf in een mooie omgeving

Fam Blom Didam
30-6-2017

Mooi verblijf, gelegen in een omgeving waar je goed kan fietsen en wandelen je word gastvrij ontvangen ook fietsen te huur in de omgeving vel te zien

Gereisd Met partner in juni 2017

Fantastische week gehad heel veel gefietst.

Schoenman
8-10-2016

Alles was perfect schitterend mooi appartement van alle gemakken voorzien. Mooie landelijke ligging en heel veel fietsmogelijkheden. Zeker een aanrader wij gaan nog wel een keer.

Gereisd Met partner in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

4 keer per jaar thuiskomen op de Kleine Hulst.

Roelinda Hesselink-Sinkgraven
7-4-2016

al bijna 6 jaar gaan we 4x per jaar een week of langer naar ons vaste adres: de Kleine Hulst te Beuningen. gezellig, gastvrij, van alle gemakken voorzien. wat ons betreft nog vele jaren erbij.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Feb 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Genieten van rust en ruimte bij De Kleine Hulst

Rita
3-8-2014

Een week logeren in de 'Graanschuur' van De Kleine Hulst. Het is een groot en gezellig boerderij-appartement voor twee personen met alle voorzieningen, zoals was- en afwasmachine en fijne bedden. We hebben genoten van het landelijke uitzicht (weilanden met paarden en koeien, het hooien) en de rust. Familie IJland heeft ons hartelijk ontvangen met verse eitjes en zelfgemaakte jam. Zondag werden we verrast met warme broodjes. De dorpen Denekamp en De Lutte liggen heel dichtbij. Vanuit het appartement zijn er allerlei fiets- en wandelmogelijkheden, bijvoorbeeld het Landgoed Singraven en de mooie Dinkel (riviertje). Het landschap is gevarieerd en doet je steeds verrassen. 's Avonds is het echt donker (bijna geen vervuild licht). Als je van rust, natuur en vriendelijkheid houdt, is De Kleine Hulst een aanrader! We komen zeker nog eens terug.

Gereisd Met vrienden in juli 2014

Een prachtige locatie

Henk en Trudy van den Brink
30-7-2014

De appartementen van De Kleine Hulst in Beuningen (nabij Denekamp) zijn smaakvol en compleet ingericht op een mooie boerenerf in het buitengebied van Denekamp. Een prachtig uitzicht op de mooie omgeving van de locatie. We zijn hier al voor de derde keer geweest en het zal zeker niet de laatste keer zijn. Gastheer en gastvrouw zorgen voor een warm welkom met verse eieren en eigengemaakte jam. Op zondagochtend verzorgt de gastheer verse warme broodjes. Zij zijn altijd in voor een gezellig praatje en bieden tips voor leuke uitjes in de omgeving. Kortom een aanrader!

Gereisd Met partner in juli 2014

Mooie vakantiestek temidden van de rust

topstar229
2-9-2012

Mooi verbouwd gedeelte van een boerderij. Op en top voor elkaar, goede bedden, goed keukenmateriaal. Prima sanitaire voorzieningen. Omgeving geeft vooral heel veel rust maar is tevens prima uitvalbasis voor platteland, bos en stad.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2011

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement De Kleine Hulst in Beuningen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement De Kleine Hulst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.