Tijdelijk €25 aanbetaling

10FenomenaalScore uit 15 reviews
  • 10Ruimte

Appartement info

Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

15 Reviews over De Kleine Hulst

• 10Margriet09-08-2021

Heerlijke plek!

Een fijn huisje met alles erop en eraan en zeer schoon.Als je van rust houdt is dit zeker een aanrader. Je kijkt over de weilanden uit en ‘s middags komen de 2 paarden de wei in.Hans en Karin zijn hele vriendelijke mensen en die heel flexibel zijn.We werden op zondagochtend ook nog verwend met verse broodjes.Verder kun je mooie fietstochten maken.Een echte aanrader.

• 10Margriet09-08-2021

Heerlijke plek!

Een heel fijn huisje met alles erop en eraan en zeer schoon. Je kijkt zo over de weilanden uit en ‘s middags komen de paarden nog even grazen in de wei.Hans en Karin zijn hele vriendelijke mensen die ons op zondagochtend verwenden met verse broodjes.Verder kun je heerlijk fietsen in de omgeving.Als je van de rust houdt is dit zeker een aanrader.

• 10Tonneke Dernison10-07-2020

Het was weer genieten in de KLEINE HULST

Wij zijn hier nu 14 keer geweest Het was weer TOP!! Een schoon gezellig huis. De omgeving is heel mooi mooie knooppunt routes om te fietsen. Winkels in de buurt ( Denekamp) In Augustus zijn we weer op onze vakantie plek!!! Deze plek gaat ons nooit vervelen Als je houd van RUST WANDELEN FIETSEN OF EEN BOEK LEZEN OP JE EIGEN TERAS dan ben je hier op het juiste adres !!!

• 10Marieke Segerink16-04-2019

Topplek, echt waar!

Als je rust, ruimte, een goed bed en 'n mooi appartement zoekt...dit is het. De locatie van waaruit het Twentse land perfect te beleven is. En ik kan 't weten als geboren en getogen Tukker. Alweer bijna 10 jaar strijken we hier regelmatig neer met heel veel genoegen.

• 10Familie Koemans17-08-2018

Absolute aanrader!

Een absolute aanrader. Mooi, schoon appartement. Veel speelruimte voor de kinderen. Fijn contact met de eigenaren. Veel te doen in de omgeving.

• 10Michel10-08-2018

Twentse topper

Schitterende appartementen, rust, ruimte, aardige eigenaren, parkeerplaats, fietsenstalling, wandelen, knooppunten: kortom een topper in het Twentse land.

• 9Bert en Hilda Boymans28-07-2017

Rust, gastvrijheid, mooi appartement, uitzicht!

Het is een fijne rustige plek. Mooi in het landschap gelegen. Rustig en toch dicht bij een plaats met terrassen. Een mooi appartement met vriendelijke gastvrouw/heer.

• 10Fam Blom Didam30-06-2017

zeer verzorgt verblijf in een mooie omgeving

Mooi verblijf, gelegen in een omgeving waar je goed kan fietsen en wandelen je word gastvrij ontvangen ook fietsen te huur in de omgeving vel te zien

• 9Schoenman08-10-2016

Fantastische week gehad heel veel gefietst.

Alles was perfect schitterend mooi appartement van alle gemakken voorzien. Mooie landelijke ligging en heel veel fietsmogelijkheden. Zeker een aanrader wij gaan nog wel een keer.

• 10Roelinda Hesselink-Sinkgraven07-04-2016

4 keer per jaar thuiskomen op de Kleine Hulst.

al bijna 6 jaar gaan we 4x per jaar een week of langer naar ons vaste adres: de Kleine Hulst te Beuningen. gezellig, gastvrij, van alle gemakken voorzien. wat ons betreft nog vele jaren erbij.

Appartement De Kleine Hulst info

• CafeNiet beschikbaar