Appartement De Kleine Hulst

Appartement De Kleine Hulst
9,4

9 reviews over Appartement De Kleine Hulst in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Rust, gastvrijheid, mooi appartement, uitzicht!

Bert en Hilda Boymans
28-7-2017

Het is een fijne rustige plek. Mooi in het landschap gelegen. Rustig en toch dicht bij een plaats met terrassen.

Een mooi appartement met vriendelijke gastvrouw/heer.

zeer verzorgt verblijf in een mooie omgeving

Fam Blom Didam
30-6-2017

Mooi verblijf, gelegen in een omgeving waar je goed kan fietsen en wandelen

je word gastvrij ontvangen

ook fietsen te huur

in de omgeving vel te zien

Fantastische week gehad heel veel gefietst.

Schoenman
8-10-2016

Alles was perfect schitterend mooi appartement van alle gemakken voorzien. Mooie landelijke ligging en heel veel fietsmogelijkheden. Zeker een aanrader wij gaan nog wel een keer.

4 keer per jaar thuiskomen op de Kleine Hulst.

Roelinda Hesselink-Sinkgraven
7-4-2016

al bijna 6 jaar gaan we 4x per jaar een week of langer naar ons vaste adres:

de Kleine Hulst te Beuningen.

gezellig, gastvrij, van alle gemakken voorzien.

wat ons betreft nog vele jaren erbij.

Een week logeren in de 'Graanschuur' van De Kleine Hulst. Het is een groot en gezellig boerderij-appartement voor twee personen met alle voorzieningen, zoals was- en afwasmachine en fijne bedden. We hebben genoten van het landelijke uitzicht (weilanden met paarden en koeien, het hooien) en de rust. Familie IJland heeft ons hartelijk ontvangen met verse eitjes en zelfgemaakte jam. Zondag werden we verrast met warme broodjes. De dorpen Denekamp en De Lutte liggen heel dichtbij. Vanuit het appartement zijn er allerlei fiets- en wandelmogelijkheden, bijvoorbeeld het Landgoed Singraven en de mooie Dinkel (riviertje). Het landschap is gevarieerd en doet je steeds verrassen. 's Avonds is het echt donker (bijna geen vervuild licht). Als je van rust, natuur en vriendelijkheid houdt, is De Kleine Hulst een aanrader! We komen zeker nog eens terug.

Een prachtige locatie

Henk en Trudy van den Brink
30-7-2014

De appartementen van De Kleine Hulst in Beuningen (nabij Denekamp) zijn smaakvol en compleet ingericht op een mooie boerenerf in het buitengebied van Denekamp. Een prachtig uitzicht op de mooie omgeving van de locatie.

We zijn hier al voor de derde keer geweest en het zal zeker niet de laatste keer zijn.

Gastheer en gastvrouw zorgen voor een warm welkom met verse eieren en eigengemaakte jam. Op zondagochtend verzorgt de gastheer verse warme broodjes.

Zij zijn altijd in voor een gezellig praatje en bieden tips voor leuke uitjes in de omgeving. Kortom een aanrader!

Mooie vakantiestek temidden van de rust

topstar229
2-9-2012

Mooi verbouwd gedeelte van een boerderij. Op en top voor elkaar, goede bedden, goed keukenmateriaal. Prima sanitaire voorzieningen. Omgeving geeft vooral heel veel rust maar is tevens prima uitvalbasis voor platteland, bos en stad.

Voor iedereen aan te bevelen!

Johan en Mia
22-6-2012

In een landelijke, rustige omgeving ligt dit mooie, luxe, goed verzorgde vakantiehuis/appartement met een vrij uitzicht over de landerijen. Een compleet ingericht huis met veel ruimte.

Wij werden verwend met eigengemaakte jam, eieren en op zondag verse broodjes. De verhuurders maken tijd vrij voor hun gasten, maar dringen zich beslist niet op. Wij kunnen geen min puntje bedenken. Zeker een aanrader!

Gastvrijheid staat hier hoog geschreven, eitjes van eigen kippen en broodjes op zondag.

Genoeg speelruimte voor de kinderen, rust en ruimte!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement De Kleine Hulst in Beuningen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement De Kleine Hulst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement De Kleine Hulst scoort een 9.42 uit 10 op basis van 9 reviews.