Vakantiehuis Buitenverblijf Kottinkhof

Vakantiehuis Buitenverblijf Kottinkhof
9,8

38 reviews over Vakantiehuis Buitenverblijf Kottinkhof in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Super locatie, luxe en natuur gaan hier samen

Frits en Evelyn
9-12-2017

Drie volledig ingerichte bungalows aan de rand van de Dinkel. Houd je er van om in een luxe bungalow in volledige stilte te verblijven, dan is dit de juist locatie.

Gewoon hartstikke goed!!

P. en M. Schneider
14-10-2017

Al een paar jaar kamperen wij bij Agnes en Marcel op hun Natuurcamping Olde Kottink. Nu hebben wij een midweek in een van hun bungalows gebivakkeerd. Na een gastvrije ontvangst, zijn we naar de bungalow gereden en troffen daar een tot in de puntjes verzorgd geheel aan. Ruimte genoeg binnen maar ook rondom de bungalow en vrij uitzicht over de Dinkel. Zijn er minpuntjes...... het zal best maar niet voor ons in ieder geval, wij hebben er van genoten.

buitengewoon ontspannend,, je voelt je er thuis.

neeltje Griffioen
2-5-2017

de inrichting is heel smaakvol, het huisje ligt op een rustige plek met een prachtig uitzicht, we hadden elke dag een ree, een eekhoorn en een konijn op bezoek in het veldje voor ons huisje.

Ik heb last van gehoorproblemen en de televisie was slecht te verstaan, vanwege de akoestiek.

nooit meer naar huis, voor altijd hier blijven.

Dick van Waert
26-12-2016

Alles was goed, de locatie, de ontvangst, de bungalow, de gezelligheid, kortom er valt niets te verbeteren. Prachtige omgeving, we hadden op 2e Kerstdag 5 wilde reeën voor het raam van de bungalow.

We willen graag het cijfer 12 geven maar dat laat de site niet toe.

We kijken al weer uit naar de volgende keer.

Meer dan fantastisch.

Cees en Johanna
13-6-2016

Fijne ontvangst zeer vriendelijke mensen.

Geweldig mooi huis met alles erop en eraan en schitterende ligging.

Ree met 2 kalfjes gezien vanaf het terras en veel vogels waaronder regelmatig de IJsvogel.

Natuurlijk hadden wij ook geweldig mooi weer, elke dag volop zon en lekkere temperatuur.

een comfortabel huisje in een sfeer van stilte.

Neeltje Griffioen
2-5-2016

goed; de mooie inrichting van het huisje, met alle comfort, Je komt meteen in "iets" gezelligs, het uitzicht, de ruimte om het huisje. De mooie wandel- en fietsomgeving. De hartelijke ontvangst.

Niet goed: het geluid van de tv, want het was zonder ondertiteling moeilijk te verstaan.

Het was opnieuw weer super

Frits en Evelyn
10-4-2016

Een uitzonderlijk rustige locatie, midden in de natuur. Goed bereikbaar. Een luxe bungalow van alle gemakken voorzien.Een vriendelijk en gastvrij ontvangst door de gastheer en gastvrouw. De service laat niets te wensen over. Rust, ruimte, luxe en genieten zijn hier de steekwoorden.

is

Fijn huisje om te ontspannen in de natuur

Daniela & Stan
19-3-2016

Een fijn huisje om ontspannen met zijn tweeën te genieten van rust en natuur. Mooi ingericht met alles wat je nodig hebt en een lekker bed. Agnes is vriendelijk en flexibel. Met warmer komen we graag nog eens terug om te fietsen.

Eigenlijk te mooi.

Fam.krom Akersloot
22-11-2015

De oorverdovende stilte en de bijzondere hartelijke gastvrije ontvangst, hebben wij als zeer prettig ervaren.

We zeggen dan ook Tot ziens!

Heerlijk genoten.

Fam. Steenhuis
26-8-2015

Super en compleet huisje op een heerlijke plek aan de Dinkel.

Kan eigenlijk niets negatiefs bedenken. We komen zeker terug,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Buitenverblijf Kottinkhof in Beuningen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Buitenverblijf Kottinkhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Buitenverblijf Kottinkhof scoort een 9.82 uit 10 op basis van 39 reviews.