Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.9Staat v/h sanitair
  • 7.7Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

23 Reviews over Kleine Belterwijde

• 9Kraaijeveld09-08-2022

Zeer leuke camping wordt veel gedaan

Het is een fantastische camping zeer gezellig en schoon

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Jellien10-08-2021

Leuke jurkjes en lekkere appeltaart! :)

Een heel hartelijk welkom door 2 jonge vlotte vrouwen met, heel leuk, dezelfde jurkjes aan.Elke dag weer een ander jurkje; ik ben nu weer thuis, maar toch benieuwd wat ze vandaag dragen...Heerlijke zelfgemaakte appeltaart van (schoon)moeder bij de koffie. Zo hoort appeltaart te smaken!!Ligging van de camping is erg leuk, zo naast het water. Schattig supermarktje met heerlijke verse broodjes op loopafstand.Keurig toilet gebouw met familie douches, erg prettig met kinderen.Lekker fietsen naar Zwartsluis of Sint Jansklooster of het water op met kano, sloep of waterfiets. Alles is mogelijk.

• 7Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 9Har en Mar14-06-2021

Super genoten op een fantastische locatie.

Vriendelijke behulpzame eigenaren. We kwamen vast te zitten met het bootje maar Bjorn kwam ons redden. Nadeel de muggen maar dat heb je bij water. We komen hier zeker weer.

• 9Familie Buis18-05-2021

Geweldige plek en fantastische service!

De camping ligt op een hele mooie plek in het midden van een uitgestrekt natuurgebied met veel water. Wij kwamen met een boot en een caravan. De caravan kreeg een mooie plek aan het water met uitzicht op de plas. De havenfaciliteiten zijn keurig in orde en het vaargebied is geweldig en veelzijdig. Wij hebben voornamelijk gevaren met de boot, maar ook voor kano's, kayaks, wandelaars en fietsers is deze omgeving een absolute aanrader. Het sanitairgebouw is schoon en verwarmd. Heerlijk in het voorjaar (of najaar) als het nog wat kouder kan zijn. Een pluim voor de campingeigenaren. Ze zijn uitermate behulpzaam en flexibel. Heel fijn om op deze manier geholpen te worden. Een plek om naar terug te keren!

• 7Eetgelegenheden
  • 6Carlo11-05-2021

Leuke camping maar moet nog wel wat aan gebeuren

Een leuke camping aan het water met wel wat achterstallig onderhoud en zaken die wat minder netjes overkomen.Dat laatste bijvoorbeeld: bij de ingang, in het pad, ligt een afvoer met een losse buis waar campers afvalwater en chemisch toilet kunnen lozen... ik vind dat absoluut niet fris overkomen.Daarnaast wemelt het er van ongeorganiseerd geplaatste en opgestapelde boottrailers, puilt de afvalcontainer uit (was al zo goed als vol toen wij aankwamen)....Het oogt gewoon niet netjes en dat is jammer voor een toch leuk gelegen camping.Wat ik ergerlijk vond is dat er geen wifi beschikbaar is op de plekken, okee dat is nog tot daaraantoe, maar er is een heel zwak 4G bereik. 5 jaar geleden zou ik zeggen dat dat erbij hoort op vakantie maar tegenwoordig kan dit niet meer.Tenslotte, warm water moet je betalen, prima, maar als je onverhoopt na 5 minuten niet bent afgespoeld en je hebt niet nog een muntje heb je pech, geen water meer

• 8Anke06-05-2020

Genieten in een mooie omgeving en goede sfeer!

Een mooie camping aan het water, gezellige en gastvrije eigenaren. We hebben een mooie gezinsbungalow geboekt met eigen (mooi en net) sanitair, mooie nette keuken met alles erin, een gezellige woonkamer en fijne bedden. Mooi uitzicht. Kinderen vermaken zich hier heerlijk, hebben al een kano en een waterfiets gehuurd. Genieten! Aanrader! Zeker in deze tijd even heerlijk om er even uit te zijn, kids hebben een grote achtertuin nu!!!

• 9Meulman22-08-2019

Geweldige camping!

Heerlijke camping! Kinderen kunnen zich hier goed vermaken bij het strandje. Op de camping kun je ook kano’s, waterfietsen, bootjes en sup’s huren. Camping is vorig jaar overgenomen door nieuwe eigenaar, vriendelijke mensen die overal bij willen helpen. Er is een mooi terras aangelegd waar wij o.a. van koffie met appeltaart hebben genoten. Sanitairgebouw is schoon, toiletpapier is aanwezig, er is ook een leuk babybadje! Omgeving is mooi, er is een buurtsuper in het dorp, maar voor een gezellig rondje lopen door een dorp/stadje zijn wij met de auto naar Meppel en Steenwijk geweest. Komen zeker nog eens terug!

• 8Eetgelegenheden
  • 7Eddy10-05-2019

Super vaar en uitstekend fietsgebied

Een gemoedelijk sfeertje. Een super vaargebied met vele verschillende vaarroutes voor zowel kano als motorboten, in een prachtige natuurrijke omgeving.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9M van Veen27-07-2017

Prima camping!

Een prettige en schone camping. Sanitair zag er keurig uit. De beheerders waren vriendelijk en behulpzaam. Een leuk zwemstrandje waar de kids kunnen spelen. Een prima uitvalsbasis voor een vakantie op het water. Dr supermarkt in het dorp is handig. Leuke eetgelegenheid in de buurt. Wij hebben bij 'de waterlelie' gegeten! Een aanrader. Ik zie ons nog wel terugkomen!

• 9Anne-Marieke Tuin25-07-2017

Geweldige watersportcamping

Leuke camping direct aan het water. Ideaal als kinderen willen leren zeilen/surfen, omdat het meer overzichtelijk is. En als je wat uitdagender wil zeilen zijn de grote meren vlak bij. Schone camping, vriendelijke en behulpzame beheerder. In dorp is op loopafstand prima supermarkt(je) en paar leuke eetcafe's. Wij komen graag een keer terug.

Camping Kleine Belterwijde info

Camping-informatie