Vakantiehuis De Kragge Hof

• 7.1Inrichting
  • 9.1Ruimte

Vakantiehuis info

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

18 Reviews over De Kragge Hof

• 9Marrie26-05-2020

Mooie omgeving

Mooie omgeving. De uitrusting in en om het huis is prima. Heerlijk als er gewoon keukenrol, toiletpapier en een ruime hoeveelheid serviesgoed en pannen aanwezig zijn. En voor koud weer zijn er voldoende spelletjes in huis. We hebben ons opperbest vermaakt met de sjoelbak. Vooral een leuk verblijf voor wie niet van een "dertien-in-een-dozijn-huis" houdt.

• 9Patrick Ziegerink02-02-2020

Perfecte ligging

Perfecte ligging. Eigenaar helpt je goed met tips. Bbq geregeld via de plaatselijke buurtsuper. Gezellig gehad

• 8Jan B20-12-2019

Gezellig onderkomen voor een grote groep mensen

We hebben hier met 15 man een prima verblijf gehad in november 2019, het onderkomen beschikt over ruime kamers en voldoende natte ruimtes. Wij hebben hier ook heerlijk gekookt in de keuken met alle voorzieningen. De WIFI is zeker nodig en werkt goed, ivm slecht bereik met de telefoonverbinding. We komen hier zeker terug!

• 8Fam. Rijkhoff18-11-2019

Sfeervol, ruim huis in een prachtige omgeving

Heel fijn weekend gehad tijdens een verblijf met onze familie. Het is een ruim en gezellig huis met veel slaapkamers met eigen sanitair. Ook fijn dat er twee aparte ruimtes zijn om te zitten. Het huis heeft een ruime tuin met veel terrassen en ligt in een prachtige omgeving!

• 4Hedi Forch13-10-2019

Geen aanrader!

Het was er vies en zeer achterstallig onderhoud! Veel dingen waren kapot, en de keuken was vies en de borden en bestek en alle andere benodigdheden waren echt vies! De doucheputjes en de afvoer van de wastafel liepen niet door, vol met haar. Verder misten er spijlen in de trapophanging. De stopcontacten in de slaapkamer waren kapot. En de hoofdkussens stonken erg vies. Al met al een mooie ligging maar zeer gedateerd en niet meer van deze tijd!

• 3GJ01-10-2018

Nooit meer.

Van buiten zag het er aardig uit , maar van binnen vreselijk. Bij binnenkomst eerst alle ramen open om te luchten. Nog nooit zo`n vies huis gezien en veel kapotte spullen , oven die je met een stuk hout dicht moet houden en trouwens zeer slecht werkte. Douches die goed warm water gaven maar het liep alleen niet door de putjes weg . Keuken was zeer smerig ,tevens de laatjes van binnen . Een zitkamer met oud meubilair waar je dus niet met 20 mensen of meer kunt zitten.

• 9Sytze en Greta Kooi04-01-2018

Lekker ruim en sfeervol huis Mooie omgeving ook in de winter. Als je met de groep uit eten wilt is het raadzaam van te voren te reserveren , veel horeca is gesloten rond beltschutsloot.

• 9Fam Sondermeijer03-11-2016

Lang weekend aangeboden door onze kinderen

Alles is al gezegd in vorige reviews. Wil echter opmerken dat er aan het onderhoud meer aandacht geschonken moet worden zoals: Loszittende deurkrukken en raamsluitingen, olie voor hinderlijk piepende scharnieren, veel ontbrekende of kapotte lampen en de verstelbare douche slang van onze kamer werd gefixeerd op de glijstang met een lapje.

• 9Spijkerman02-06-2016

Fantastische plek met geweldig huis

Wij waren met een groep van 14 personen (familie feest)dus alle ruimte in huis en op het terras om bij elkaar te zitten. Fluisterbootjes gehuurd (waterlelie) en veel plezier gehad , ondanks wisselvallig weer. Huis netjes verzorgd en goed schoon. Prachtige omgeving/goede keuze en fijn weekend gehad.

• 5Braakman18-04-2016

Prachtig weekend, maar het huis was niet op orde

De omgeving en de ligging was prachtig kon niet beter. Het huis is groot. Genoeg serviesgoed e.d. maar het was niet schoon. Wij waren de eersten van dit jaar. Het gras was gemaaid, bij aankomst, maar de grasmaaier stond het hele weekend nog op het gras. De ovendeur was stuk (plankje om hem dicht te houden), de verwarming deed het niet (hebben we zelf bij gevuld, was helemaal leeg). Er waren van diverse bedden lattenbodems kapot. Stof en viezigheid in douche, keukenkastjes en alles was niet echt schoon. Banken in de zitkamer zijn doorgezakt. Terassen vol mos en sigarettenpeuken. Wij hebben door het mooie weer een prima weekend gehad in een prachtige omgeving. Als het schoon en verzorgd was geweest, zouden we zeker nog een keer terugkomen. Dit kan stukken beter.

Riny Bus en Jan Velthuis, eigenaar, 30-05-2016

We danken u voor uw verbetertips die u ontdekte tijdens uw verblijf. Vanzelfsprekend willen we dat onze gasten een fijn verblijf hebben en hebben actie ondernomen. Voor veel van uw klachten is een verklaring te geven: - de grasmaaier stond klaar voor reparatie, - Het mos op de terrassen stond na uw verblijf op het programma tijdens de voorjaars-tuinklusweek. - De bank is niet echt doorgezakt, maar heeft zachte kussens, -Voor de kapotte bedbodem, wat we helaas die middag ontdekte, kreeg u gratis twee extra slaapkamers. - Het schoonmaakteam gevraagd standaard ook rond het huis op de peukjes te letten.

Het is vooral vervelend voor u dat de verwarming s morgens vroeg uitviel. Wegens onderhoud was het systeem nagekeken door de monteur, en was er lucht in het systeem. Het was fijn dat u het euvel, via de telefoon, snel zelf kon oplossen.
    We hopen dat u ondanks de onvolkomenheden in ons gezellige huis nog een keer te mogen begroeten, Een korting op de huurprijs is dan op zijn plaats!.

Vakantiehuis De Kragge Hof info

Facilities