Vakantiehuis De Kragge Hof

• Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Sytze en Greta Kooi
4-1-2018

Lekker ruim en sfeervol huis

Mooie omgeving ook in de winter.

Als je met de groep uit eten wilt is het raadzaam van te voren te reserveren , veel horeca is gesloten rond beltschutsloot.

Lang weekend aangeboden door onze kinderen

Fam Sondermeijer
3-11-2016

Alles is al gezegd in vorige reviews.

Wil echter opmerken dat er aan het onderhoud meer aandacht geschonken moet worden zoals:

Loszittende deurkrukken en raamsluitingen, olie voor hinderlijk piepende scharnieren, veel ontbrekende of kapotte lampen en de verstelbare douche slang van onze kamer werd gefixeerd op de glijstang met een lapje.

Fantastische plek met geweldig huis

Spijkerman
2-6-2016

Wij waren met een groep van 14 personen (familie feest)dus alle ruimte in huis en op het terras om bij elkaar te zitten. Fluisterbootjes gehuurd (waterlelie) en veel plezier gehad , ondanks wisselvallig weer. Huis netjes verzorgd en goed schoon. Prachtige omgeving/goede keuze en fijn weekend gehad.

De omgeving en de ligging was prachtig kon niet beter. Het huis is groot. Genoeg serviesgoed e.d. maar het was niet schoon. Wij waren de eersten van dit jaar. Het gras was gemaaid, bij aankomst, maar de grasmaaier stond het hele weekend nog op het gras. De ovendeur was stuk (plankje om hem dicht te houden), de verwarming deed het niet (hebben we zelf bij gevuld, was helemaal leeg). Er waren van diverse bedden lattenbodems kapot. Stof en viezigheid in douche, keukenkastjes en alles was niet echt schoon. Banken in de zitkamer zijn doorgezakt. Terassen vol mos en sigarettenpeuken. Wij hebben door het mooie weer een prima weekend gehad in een prachtige omgeving. Als het schoon en verzorgd was geweest, zouden we zeker nog een keer terugkomen. Dit kan stukken beter.
Riny Bus en Jan Velthuis, eigenaar, 30-5-2016

We danken u voor uw verbetertips die u ontdekte tijdens uw verblijf. Vanzelfsprekend willen we dat onze gasten een fijn verblijf hebben en hebben actie ondernomen.

Voor veel van uw klachten is een verklaring te geven:

- de grasmaaier stond klaar voor reparatie,

- Het mos op de terrassen stond na uw verblijf op het programma tijdens de voorjaars-tuinklusweek.

- De bank is niet echt doorgezakt, maar heeft zachte kussens,

-Voor de kapotte bedbodem, wat we helaas die middag ontdekte, kreeg u gratis twee extra slaapkamers.

- Het schoonmaakteam gevraagd standaard ook rond het huis op de peukjes te letten.

Het is vooral vervelend voor u dat de verwarming s morgens vroeg uitviel. Wegens onderhoud was het systeem nagekeken door de monteur, en was er lucht in het systeem. Het was fijn dat u het euvel, via de telefoon, snel zelf kon oplossen.

We hopen dat u ondanks de onvolkomenheden in ons gezellige huis nog een keer te mogen begroeten, Een korting op de huurprijs is dan op zijn plaats!.

prachtige sfeervolle riante plek!

Familie de Jong
24-9-2014

Wat een heerlijk huis en wat een prachtige tuin! Nog meer dan verwacht,zeer tevreden en blij met de gezelligheid van het huis de prima slaapkamers, de magnifieke woonkeuken met alles er op en er aan, het mooie plekje, uitzicht en mogelijkheden! spellen leesvoer alles is aanwezig wat je nodig zou kunnen hebben.

Dik tevreden!!

Smaakvol

Anja van Eijsden
24-9-2014

Jouw recencie:

Prachtig huis, goed gefaciliteerd voor grote groepen. Mooie en rustige omgeving.

Smaakvol.

Mooie plek aan het water

Marleen Velthuis
8-9-2012

De Kraggehof ligt op een mooie plek aan het water. Het heeft een prachtige ruime tuin met veel ruimte. We hebben een heel leuk weekend gehad in de Kraggehof. Het was erg gezellig.

We hebben in de punter gevaren en in de tuin lekker in het zonnetje gezeten. 'S avonds hebben we lekker gebarbecued en genoten van de gondelvaart die door het dorp georganiseerd was.

Het heeft een rustieke inrichting en een mooi uitzicht over het water. Het was keurig netjes schoon toen we eraan kwamen. Ik heb er een erg leuk weekend gehad.

De accommodatie biedt alles wat je nodig heb voor een redelijke prijs. Ik zal er zeker weer een keertje willen terugkomen.

fijne en mooie accomodatie

scheepmaker
4-9-2012

Bij onze persoonlijke orientatie in het voorjaar waren we al onder de indruk van ligging, sfeer en inrichting van de boerderij.

Eind augustus 21012 zijn we er 'neergestreken' met de hele familie, totaal 14 personen (jongste 12, oudste 77).

Onze verwachtingen zijn ruimschoots vervuld.

Alle noodzakelijke comfort in en om het huis.

Grote keuken waar we met zijn alleen heeben ontbeten.

Alle noodzakelijke dingen ruimschoots aanwezig

De zitkamer met comfrotabele meubels.

Terras achter in goed onderhouden tuin met veel stoelen.

Veel slaapplaatsen, dus een ider kon zijn plekje vinden.

Huis netjes verozrg en goed schoon.

WiFi voor de kinderen, zodat zij ook hun eigen ;speeltjes' konden gebruiken.

Rustige en mooie omgeving.

Gebruik gemaakt van de huur val fluisterbootjes (dichtbij) en genoten van het varen op kanalen en plassen.

Veel plezier gehad. Ondanks wisselvallig weer was iedereen erg enthousiast over de Kraggehof.

Een adres dat zijn ambities waarmaakt.

We hebben een fantastische tijd gehad op het Kraggehof! We waren met een groep familie met kinderen op het Kraggehof en hebben genoten! Fantastische omgeving, ontzettend mooi en ruim huis, heerlijke terassen in de mooie tuin om 's avonds in de avondzon lekker te eten. De omgeving is schitterend! Heerlijk om een stuk te wandelen of te varen. Ook Giethoorn is zeer de moeite waard om door heen te wandelen en 's avonds op één van de vele terassen te gaan eten. Kortom, wat ons betreft zeer de moeite waard en zeker een plek om terug te komen!

"Super locatie"

Prettig ontvangen door sleutelhoudster. Het huis was schoon toen wij kwamen. Het gras was netjes gemaaid. Mooi kruidentuintje. Wij hebben een rondleiding gekregen en daarna onze spullen geinstalleerd. Het is een groot huis met goede mogelijkheden voor een grote groep. Servies en bestek in grote aantallen aanwezig. Wij hebben heerlijk gekookt en getafeld in de Kraggehof met 21 Volwassenen. Alle bedden waren bezet. Reuze veel plezier gehad. Kanotocht en fietstochten gemaakt. Op zaterdagmiddag heerlijk in de zon gezeten op het terras aan de voorkant van het sfeervolle huis aan het water. Op zondag in de stromende regen gefietst en daarna met zeiknatte kleding gezwommen in het water voor het huis. Met een heel voldaan gevoel zijn wij huiswaarts gegaan. Fijn adres !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Kragge Hof in Belt Schutsloot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Kragge Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Kragge Hof scoort een 8.09 uit 10 op basis van 12 reviews.