Belt Schutsloot

Vakantie in Belt Schutsloot

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Belt Schutsloot

Reviews over Belt Schutsloot

• 7fr_woning21-10-2014

Een kleine plaats aan het water .

Wij waren een midweek op ons NCC terrein 't Hoogland , vlak achter het sportveld . Het terrein was erg drassig , dus werden we met de trekker op de plaats gezet . Aan de overkant van het kampeerveld is een toegangshek , naar de steiger waar de boten liggen , van de NCC leden . Voor de boodschappen was er een kleine supermarkt in het dorp . Hier zijn ze nog tussen de middag gesloten . Over sloten gesproken , die zijn er genoeg een week er voor was er nog een Gondeltocht , door vaarten en sloten , heel apart . Hoe hebben wij ons deze week vermaakt , nou we deden mee aan een bridge midweek .

• 7Omgeving
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in oktober 2014

• 10Familie de Jong24-09-2014

uit de kunst!

Giethoorn natuurlijk bezocht , gevaren in de ditrekte omgeving en daar gepicknikt. In Belt schutsloot een koffiegelegenheid bezocht, wat prima maar verder niet relevant is. Huis en omgevng het meest gebruikt en dat was ook het belangrijkste! Daar gebeurt het, en moet je het van hebben voor een weekend..zeer tevreden!

• 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in september 2014

• 8Anja van Eijsden24-09-2014

Rustige, natuurlijke omgeving.

Rustige, authentieke omgeving. Vriendelijke bewoners. Prachtige fietstochten en wandeling in directe omgeving.

• 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in september 2014

• 3jokeclaus22-07-2013

tollerantie enverdraagzaamheid onderling

een vriendelijk gezicht doet wonderen, gelukkig was ik er maar 2 week volgende keer ga ik naar giethoorn

• 3Uitgaanslevenn
    • 6Sfeer in stad

januari 2013

• 8Jenny26-11-2012

mooi dorpje

Water, water en nog ees water, dat is Belt Schutsloot. Leuk om te kano-en of te fietsen, middenin natuurgebied De Wieden. Wel erg toeristisch in de zomer.

• 2Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 8Jenny11-10-2012

leuk dorpje

leuk dorpje middenin de natuurgebieden weerribben en wieden. minder druk dan giethoorn maar net zo leuk. in de zomer leuk om te kanoeen of te zwemmen in het belter wiede.

• 2Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in januari 2007

• 6Marleen Velthuis08-09-2012

Leuk dorp

Belt-Schutsloot is een leuk dorp met een eigen cultuur. De gondelvaart die jaarlijks door het dorp wordt georganiseerd is erg mooi.

• 7Uitgaanslevenn

Heerlijk waterrijk gebied.

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 9watervast16-06-2012

Oorspronkelijk dorp

Veel water en natuur in een omgeving van rietnijders. Veel watertoerisme 's Nachts heerlijk stil

• 7Uitgaanslevenn
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 9Hillie en Andries07-05-2012

Belt-Schutsloot een eldorado.

Belt-Schutsloot-Wanneperveen zijn kleine dorpjes gelegen in het natuurgebied de wieden. Dit gebied omvat grote belterwijde, beulakkerwijde, kleine belterwijde en schutsloterwijde. Een eldorado voor pleziervaarders, zeilers, surfers, zwemmers, kanoërs en vissers. Het zijn toeristische dorpjes geliefd door watersporters. Ook fietsliefhebbers kunnen hier goed aan hun trekken komen er loop een wiederoute door het gebied.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Sfeer in stad