Camping Zandman

Camping Zandmanstersterstersterster

8.9Fantastisch

Nederland, Overijssel, Beerze

Op vakantie geweest naar Zandman?

8.9Fantastisch

• 9.8Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

14 reviews over Camping Zandman

• 9bitloos11-10-2019

We voelden ons er welkom!

We hebben een paar hele fijne dagen gehad, met onze twee paarden. Een mooie, schone camping, fijne mensen, een prachtige omgeving om dagtochten te rijden! We voelden ons erg welkom net als de laatste 4 jaar!! Volgend jaar zeker weer!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Theo&Gerda04-08-2016

Fantastische locatie

Fijne camping om te vertoeven , vriendelijke eigenaren , schoon sanitair , mooie plekken met water en afvoer en naast de Beerze bulten , handig voor de opa's en oma's. Prachtige fietsomgeving en vooral heerlijk rustig ! Kortom een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2016

• 9familie gerrits/hofman16-02-2016

Zeer enthousiast!

Unieke locatie, waarbij alle factoren voor een fijne vakantie aanwezig zijn. In de achtertuin van de Vecht, Beerze Bulten en de boerderij is er zowel rust en ruimte als voldoende vertier voor iedereen. Geweldig om de sfeer van het boerenleven te mogen proeven (er worden veel interessante en leuke activiteiten aangeboden voor een ieder), maar ook de kaaswinkel is een enorme aanrader! De hartelijkheid van Jolanda en Bert Zandman maakt dat je je er snel thuis voelt en met warmte aan terug denkt.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Annelies Alferink13-07-2015

Hartelijk en verzorgd.

Familie weekend 2015 bij Camping Zandman Beerze was top!! Kamperen op goed onderhouden kampeerplekken met veel groen en moderne aansluitingen voor water/stroom/riool per plek! Tevens met de gehele familie een warm- en koud buffet gebruikt in het goed verzorgde en gezellige restaurant boven de mooie boerderijwinkel met smakelijke streekprodukten!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 9HJ Scepers18-01-2014

Heerlijk rustig

Bij camping Zandman is het heerlijk rustig. Het is een kleine camping met vriendelijke eigenaren. In deze omgeving kom je prima tot rust en kun je lekker wandelen en fietsen. Op deze camping zijn schone en frisse sanitair gebouwen. Ook kunnen de kinderen prima in de speeltuin spelen of vissen en zwemmen in Vecht.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

• 8G.J.Bonte16-01-2014

Prachtig landelijke plek

Bij Camping Zandman in Beerze zijn wij heerlijk tot rust gekomen. We hadden een mooi ingerichte chalet met een heerlijk uitzicht over de landerijen, waar de koeien lekker buiten liepen. Voor de kinderen lagen er mooie gevulde knapzakjes klaar en wij konden 's avonds heerlijk genieten van een goed glas wijn, dat er voor ons was neergezet. De chalet was erg schoon en lekker fris. Aan vriendelijkheid en gastvrijheid geen gebrek. We hebben een heerlijke week gehad bij Fam. Zandman en we komen zeker nog eens terug. TOP!!!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 4A.Westerman23-09-2013

Hier nooit meer

Wat een teleurstelling, gastvrijheid was ver te zoeken. Totaal geen belangstelling. (laatst van het seizoen ?) Een simpele handdruk bij aankomst en vertrek is de fam. Zandman vreemd. Moesten zelf na een week achter schoon linnengoed aan. Wifi aansluiting niet of heel traag. Na melding van geen wifi de eerste dag, werd er beloofd direct a.s. maandag de installateur te bellen. Hoorden later van de installateur dat dat donderdag pas was gedaan !! De stacaravan zag er best redelijk uit, maar de schoonmaakster heeft schijnbaar weinig zin meer gehad zo op het laatst van het seizoen. De keukenkastjes en het plafond rondom het gasstel zaten helemaal onder de spetters en vlekken. Tuinstel kussens te vies om aan te pakken !! Het schuurtje te vies om in te komen !! Helaas het minste vakantieadres wat wij in al die jaren bezocht hebben. Ons zie je hier NOOIT meer !! Jammer, want de omgeving is hier echt schitterend om te wandelen, te fietsen of te vissen. Een teleurgestelde fam. uit Heerjansdam

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2013

• 8Sander01-08-2013

Rustige camping

Rustige camping. Wij zijn een week verbleven in een chalet van de camping. Deze was super netjes schoon bij aankomst. Bovendien een vriendelijke en hartelijke ontvangst. Er lag tevens een attentie op ons te wachten. De camping is rustig voor vertier kun je gebruik maken van de faciliteiten van de naastgelegen camping De Beerze Bulten. Camping is een echte aanrader om even lekker tot rust te komen. Indrukwekkend is de grote nieuwe koeienstal.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 10Bastiaan14-08-2012

Gemoedelijke camping zeker voor jonge gezinnen

Geweldige camping met ontzettend vriendelijke eigenaren die altijd voor je klaar staan. Hier kom je helemaal tot rust.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

• 9Fam. harteveld27-09-2011

Heerlijk rustige en mooie plek!

Wij hebben als jong gezin genoten van een weekje Beerze! De eigenaren zijn erg vriendelijk en staan altijd voor je klaar! Genoeg te doen in de omgeving! Kortom, de eerste maar zeker niet de laatste keer!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

2 tips over Camping Zandman

• G.J.Bonte, 16-01-2014

In de omgeving kun je heerlijk fietsen. Er zijn verschillende fietsroutes verkrijgbaar.

• Annelies Alferink, 13-07-2015

Zeker gebuik maken van de boerderijwinkel...heerlijk ijs!!

1 vraag over Camping Zandman

• Paul en Ineke van der Kemp, 03-03-2019

Rekening voor seizoen 2019-2020

Beste familie Zandman, Wij hebben de rekening voor het nieuwe seizoen ontvangen. Volgens onze gegevens klopt dit niet helemaal. Daar wil ik graag even over bellen. Graag hoor ik van jullie wanneer dit het beste uitkomt. Met vriendelijke groet, Fam. Van der Kemp Arnhem

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig