Camping De Hoge Moat

Camping De Hoge Moat

10Fenomenaal

Nederland, Overijssel, Bathmen

Op vakantie geweest naar De Hoge Moat?

10Fenomenaal

Meer camping info
Tonen op kaart

9 reviews over Camping De Hoge Moat

• 2018
    10Kees16-07-2018

Heel leuk

Hoge gastvrijheid door de campingeigenaar. Vriendelijke mensen. Zeer netjes sanitair en terrein. Goed bereikbaar en leuke omgeving met veel fietsroutes en wandelroutes.

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Frans en Wilma Zeestraten11-07-2018

Heerlijk voor herhaling vatbaar

Camping, sanitair, gastvrijheid en gezelligheid prima

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

9Petra Kerkhoven15-05-2017

Super!

De blokhut was ons onderkomen op deze svr camping. Super gezellig ingericht met alle faciliteiten om te verblijven. Goed uitgeruste keuken, heerlijk bed, tuinstoelen aan wezig. Je maakt gebruik van de sanitaire voorzieningen van de camping Wij komen zeker nog eens terug om verder te genieten van deze heerlijk rustige camping, de gezelligheid en de vele wandel en fiets mogelijkheden.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Mieke Boudestein05-05-2017

Gewoon doen, altijd goed

Genieten van de rust, gastvrijheid, gezelligheid, prachtige plekken en goed sanitair. Wat wil je nog meer.

Gereisd met partner in april 2017

• 10Pascal & Reni Betten + kids (12 en 14 jaar)15-04-2017

Een absolute aanrader!

Geke en Evert-Jan geven je gelijk het gevoel 'thuis te zijn', wat een gastvrijheid en een hoog service niveau! Een prachtige, zeer goed onderhouden camping waar het je aan niets ontbreekt, Geke en Evert-Jan doen er alles aan om het je naar het zin te maken. In 2017 komen we zeker weer.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 10Cees Dorsman en Mieke Boudestein05-09-2016

We kwamen voor 4 dagen, bleven 4 weken. Geweldig!

We voelden ons meteen thuis op deze camping. Mooie plaatsen en goed sanitair. De eigenaren, Geke en Evert-Jan, zijn gastvrij en gezellig. Zij organiseren ook af en toe een leuke activiteit voor de gasten die dat leuk vinden. Het onderhoud en hygiëne op de camping is perfect. Wat wil je nog meer. Het is heerlijk genieten zonder zorgen en irritaties. Een echte aanrader. Cees en Mieke

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Jan en Ger Pieterse01-09-2016

Heerlijke stek

Fijne camping met zeer schoon sanitair. Gastvrije en behulpzame eigenaren Geke en Evert-Jan. Een camping om vaak terug te komen. Mooi fietsgebied.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Gerard en Tini Harmelink30-08-2016

Fantastisch, een camping om terug te komen.

We komen hier al 7 jaar en blijven dat doen, omdat het hier gezellig is, de eigenaren willen je overal bij helpen en zijn zeer zorgzaam voor hun gasten. Alles ziet er hier prima uit, en we waarderen de georganiseerde bezigheden. Kortom een camping om terug te komen.

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Bertus04-08-2016

Mooi camping De hoge Moat

Wij hebben hier en heel mooi vakantie gehad. de camping is mooi en het sanitair is heel goed en schoon de eigenaar Geke & Evert-Jan zijn gezellige mensen top was het bij jullie op de camping. Bertus & Alie

Gereisd met partner in juli 2016

0 tips over Camping De Hoge Moat