Reviews over Basse

Super

Fam. Werther,
    1-7-2018

Weer een heerlijke tijd gehad op de rustige en mooi gelegen camping Natuurdomein de Landerije, waar we afscheid hebben genomen van onze trouwe de Waardtent welke ons 16 jaar lang heeft beschermd tegen weer en wind. Ook willen wij de eigenaren van de camping Paula en Rein hartelijk danken voor de mooie plek waar we onze Goudplevier mochten op zetten. Half juli gaan we weer terug naar Natuurdomein de Landerije in Basse maar dan met onze nieuwe tent de Briluil van de Waard. En gaan dan zeker weer een mooie tijd beleven in deze mooie streek van Overijssel.

Gewldig

Fam. Werther,
    12-8-2017

Onze 14 jaar oude de Waard tent (Goudplevier) heeft de elementen weer goed door staan op het mooiste plekje van camping Natuurdomein de Landerije in Basse (Overijssel) waar wij 36 dagen hebben genoten van de rust en de mooie natuur in de omgeving. o.a de Weerribben, de Wieden, de Rottige Meenthe, het Drents Friese Wold, het Dwingelderveld en het Fochteloërveen

Ons prachtige groepshemelvaarr 2017

Nic,
    14-6-2017

Ik wil graag een heerlijke week met de groep samenvatten: Voorafgaand aan ons verblijf een heel prettig mail contact met Paula. Een warm onthaal , duidelijke uitleg , koffie. Dagelijks schoon sanitair. Onze plek, ruim en een mooi ver kijken. Oprecht vriendelijk, behulpzaam. Wij waren met 21 personen en kunnen terugkijken op een super Hemelvaart 2017.

Een zeer gastvrij vogelparadijs in pracht omgeving

Ron van Ravenswaaij,
    14-6-2017

Na een zeer gastvrije ontvangst hebben wij genoten van een prachtig gelegen camping met schoon sanitair. Opstaan en naar bed gaan met overweldigend vogelconcert, met name de lijsters haalde alles uit de kast. Veel campings gezien in Nederland maar zelden een camping het zo volledige voorzieningen. Zeep om je handen te wassen, schoonmaakdoekjes en schuursponsjes bij de afwasbakken. Als vogelliefhebber kom je hier zeker aan je trekken. en op fietsafstand de prachtige Weerribben en Giethoorn. Ook de rustzoeker komt hier ruimschoots aan zijn/haar trekken. Kortom een aanrader van de bovenste plank.

Top Camping

Daan,
    5-9-2016

Nette camping leuke eigenaren alles top onderhouden en Wi-Fi en de prijzen zijn best goedkoop zo'n goedkope gezellige camping vind je alleen in basse

Basse scoort een 8,7 uit 10, op basis van 3 reviews