Camping 't Reestdal

Met jonge kinderen

Geweldig

Aleid en Danielle
16-8-2018

Perfect voor kinderen met een rugzakje, nu hadden wij ook een ontspannen vakantie en we hebben alweer gereserveerd voor volgend jaar

Fantastisch , zeker nog 1 keer terug

Marion
29-7-2018

Wij hebben op camping 't Reestdal gestaan 13 juni t/m 25 juni 2018

mooie camping , vriendelijk geholpen en prive sanitair helemaal geweldig

uitstekend

Puts
10-7-2018

Het is een prima camping, vooral gericht op kinderen, waar wij (in het voorjaar) qua drukte niet echt iets van gemerkt hebben. De camping is met 19 euro per nacht (acsi )een hele goede prijs kwaliteit verhouding voor een plaats met privé sanitair. Hier en daar maakt de camping een wat rommelige indruk maar dat komt waarschijnlijk omdat de dat de eigenaar Jeroen en zijn team heel actief bezig zijn met de constante aanpassing en verbetering van de camping. ‘T Reestdal is nog een camping met het oog op vakantie voor de gasten en niet alleen maar bezig zijn met verdienen. De gastvrijheid en enthousiasme van het personeel maakt eventuele minpunten ruimschoots goed. We hebben er een prima vakantie van ruim drie weken gehad.

Een geweldige vakantie

Jaasma
3-7-2018

Dit was onze eerste jaar op Camping reestdal, als het ons toelaat komen wij zeker nog een keer terug.

Waarom camping reestdal: wij hebben het ontzettend naar onze zin gehad , en met een vriendelijke meedenked eigennaar.

Goede wandel en fietsroutes door Het Reestdal.

Fam.Pijnenburg
30-6-2018

De camping is goed, er is alleen één minpunt en dat zijn de enorme aantal paarden/steekvliegen, in de periode van 15-06-2018 tot 29-06-2018 dat wij er met 2 gezinnen waren, was er niet tegen te vechten.

Of dat nou komt dat er een boerderij op ca. 200 Mtr. was weet ik niet.

Slecht aanwezig

D. Ochtman
13-8-2017

Je moest een kaartje kopen om te kunnen douchen. Deze werd opgewaardeerd en wat over was zou je terugkrijgen. Leuk als je op zondag om elf uur weg moet zijn en de receptie is pas om een uur open en niemand te bekennen geld weg makjelijk verdiend Wij niet meer daar naartoe

Jeroen, Directeur, 17-8-2017
Beste familie Ochtman, Een camperplek kost bij ons € 10,-- per nacht exclusief elektra, toeristenbelasting en gebruik warm water. Bij aankomst krijg je de douchekaart met een tegoed erop. Bij vertrek wordt dit verrekend. De receptie is iedere dag geopend van 10.30- 22.00 uur, behalve op zondag. Bij de hoofdingang is een intercom die gebruikt kan worden bij eerder vertrek op zondag of calamiteiten. Jammer dat dit fout is gelopen en u op deze wijze via Zoover uw ongenoegen kenbaar hebt gemaakt.

Geweldige camping

Harry en Mayke
21-4-2017

Wij werden al super vriendelijk welkom geheten, alles heel relaxed.

Wij hadden ons met 6 personen opgegeven voor de brunch, die was zo goed verzorgd dat wij er meteen 2x gebruik van hebben gemaakt.

Wij hadden een plaats met eigen sanitair, het was goed en schoon.

Wij vinden de camping een echte aanrader. Jeroen en Jenny bedankt

genoten van onze vakantie

Fam. Bakker
16-9-2016

Het is een camping voor o.a. kinderen met ASS. Aangezien onze vakanties met een zoon met PDD-NOS intensief waren wilden we deze camping eens uitproberen om te kijken of het wat voor ons gezin is.

Nu, we twee leuke weken gehad. We hebben genoten van ons kind die op deze camping snel vriendjes had. Het maakte dat wij ook van onze vakantie konden genieten.

Speciaal voor ouders van deze kinderen is er op maandagochtend een koffie uurtje

wat georganiseerd wordt door de campingbaas en zijn vrouw en dochter.

Dit is een hele goede service van deze camping: ouders komen met elkaar in contact en je kunt vertellen wat je kind heeft en hoe oud en waar je staat op de camping. dit alles om de onderlinge contacten te bevorderen. Ook werd ons in de tweede week tijdens het koffie uurtje gevraagd of ons kind zich vermaakte of niet.

Campingbaas en familie is bereid om met je mee te denken! Hoe fijn is dat!

Super vakantie!

Eveline
23-7-2016

Heerlijk genieten, mooie omgeving, gezellige camping en heel gastvrij!

Prachtige camping

Marinus
23-7-2016

De sfeer op de camping is geweldig. De ligging is priema. Meer Dan genoeg te doen en het personeel is super aardig. Beste camping ever!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Reestdal in Balkbrug, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Reestdal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.