Géén boekingskosten

Meer camping info

99 Reviews over 't Reestdal

• 4Frans Roos15-09-2022

Nooit weer

Camping Het Reestdal te Balkbrug Comfort plaatsen zijn zeer ruim, zelfs als het trekkend voertuig naast de caravan staat. • 10 ampère stroom voldoet goed. • Aan- en afvoer van water ter plaatse is comfortabel. • Bejegening door beheerder en medewerkers is vriendelijk en hulpvaardig. Echter nooit kwam iemand van het beheer van de camping poolshoogte nemen. • Bewegwijzering is zeer slecht, als je eenmaal de juiste plaats gevonden hebt, is deze niet moeilijk terug te vinden. Maar voordat je die plaats gevonden hebt. Eenmaal op het onderdeel De Specht (wordt niet door enig bord aangeduid) aangekomen, blijken de plaatsen niet genummerd te zijn. Je moet aan eerder gearriveerde recreanten vragen op welk nummer zij staan om uit te vinden waar jouw plaats is. • Wifi is abominabel slecht. Met moeite kun je de mail binnen halen, maar bijvoorbeeld normaal een journaal bekijken is onmogelijk. En telkens weer opnieuw inloggen. • Het sanitair gebouw i

• 1Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden
  • 1Klaas29-08-2022

Waardeloze camping

Geen animatie zwembad is goor en de kantine is vader dicht dan open.

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 7Janneke10-08-2021

Prima camping, sanitair oud,maar schoon

Liefdevol ontvangen door een aantal mensen die er al een aantal jaar stonden. Voelde heel warm! Sanitair gebouw is wel verouderd,maar de schoonmaakster werkt heel hard en het is goed schoon. Plekken zijn mooi ruim! Zwembad is vrij koud en was niet schoon. Wc's waren daar ook niet fris, dit zou wat ons betreft nog verbeterd kunnen worden. Verder een goed animatieteam, was altijd wel te doen.

• 8Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 10sanna10-08-2021

Gezellige camping!

We hebben het heerlijk naar ons zin gehad! De camping is gezellig en ze maken hier graag een praatje.Alles is netjes en schoon. Het zwembad ziet er goed uit!Ook het restaurant Smullerij 't reestdal is heerlijk!

• 10Eetgelegenheden
  • 9Tom Kusters (sr)09-08-2021

Voortreffelijk.

Vijf dagen in een Dassenhome de luxe en in één woord voortreffelijk.Werkelijk alles aan deze accommodatie is een luxe chalet waardig. Van de verwarmde kamers tot de douche, van de verduisteringsgordijnen tot de keukenapparatuur en van de raamhoren tot de buitenruimte. De camping en de omgeving hebben, gezien de prijs-product-verhouding zeer veel te bieden. Kortom bijzonder aanbevelingswaardig.

• 7Anita05-08-2021

Grote kampeerplek bij prive sanitair ( graspieper)

Beetje afgelegen plaatsje maar met een auto kun je overal komen. Zwembad niet echt schoon.....

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Heidi01-07-2021

Super genoten

Wij stonden op de Graspieper waar ze een waterspeelplaats hebben voor de kinderen. We hebben heerlijk genoten en de kids hebben heerlijk gezwommen in het buitenzwembad. Mooie omgeving! Sanitair is iets ouder, maar wel zeer schoon.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 5Jolande28-06-2021

Bedenk je voor je deze camping boekt!

De minste van alle campings die we tot nu toe gehad hebben in Nederland (en in het buitenland). Wij vermijden de ‘muntjescampings’. Is zo typisch zuinig Hollands. Maar helaas deze camping heeft een kaart met een tegoed waarmee je warm water krijgt. Eerst betekende dat al een vervelend gesprek omdat wij twee kaartjes wilde hebben. Nou dat is niet gebruikelijk hoor … en dat vraagt niemand. Jammer, maar wij willen niet op elkaar hoeven wachten om te douchen. We kregen ze dus wel. Betekent overigens wel dat iedereen met dezelfde temperatuur qua warmte van het water moet douchen, afwassen etc. Eerste dagen veel te warm, daarna weer te koud. We hoorden echt iedereen over het kaartsysteem klagen. Stond iemand al naakt klaar om te douchen en was het pasje vergeten … of het tegoed op! Ook je afval storten moet mbv het pasje (1,50 per keer). Afvalzakken blijven in de warmte te lang liggen, worden gestort bij het sanitairgebouw etc. Drama!!!!!

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 9Leroy bouwmeester03-05-2021

Super

Het is een super camping met een heel leuk animatie team mensen doen erg hun best om ondanks de maatregelen om er voor de kids een feeatje van te maken

Ook de cafetaria is goed op orde en zeker niet duur

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Ferdi Tuinman28-12-2020

Fantastisch met kinderen

Aan het eind van 2020 denk ik terug aan de mooiste momenten van dit jaar. En dan staat de vakantie bij het Reestdal met stip bovenaan.

Ontzettend gastvrij zijn wij ontvangen door Jeroen, zijn vrouw en zijn geweldige receptiedames.

Op de hele vakantie viel niks aan tem merken. Mijn twee dochters (7 en 8) hebben de hele dagen plezier gehad. Het animatieteam was geweldig, overal waren kids, het zwembad was mooi en overal deden ze spelen.

We sliepen trouwens in de brandweerwagen. Een unieke accommodatie. Ik heb nog nooit zoiets unieks meegemaakt en had hier niet zonder gewild. Maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat je op elke andere plek een geweldige vakantie hebt.

En het sanitair... Zo schoon!

Bottom Line... Als je met kinderen bent, dan kan ik deze camping voor honderd procent in aanraden.

• 6Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar