Bed and Breakfast De Eekhorst

Met vrienden

Bijzondere plek voor kinderen

familie weijermans
2-7-2013

Wat een paradijs voor kinderen, een zwemvijver, een bootje om mee te varen, vissen is hier een groot feest, altijd beet. en dan de pony's, heerlijk knuffelen en poetsen, pony voor de deur in de tuin en wat hebben we veel geleerd over de paardjes, we hebben mogen meegenieten van wat het buitenleven te bieden heeft. De Eekhorst en haar eigenaren John en Esther hebben ons een bijozondere beleving mee naar huis gegeven.

droomplek super gastvrij

fam Henken
18-11-2009

We hebben een topweek gehad, wat een gastvrijheid, en wat een heerlijk eten, het ontbijt overtrof alles en wat helemaal te gek was, was het diner in de tuinkamer, heerlijk, goed verzorgd en bijzonder zo met ons eigen gezelschap. De kinderen hebben genoten van de pony's en de paardrijlessen welke esther op zo'n leuke bijzondere wijze geeft. De vijver was een te gekke plek voor de kids om te vissen. In 1 woord top. Prachtig sfeervol huis, super vriendelijke gastheer en vrouw niks was te veel en wat een toplokatie en dan die bijzondere merenspaarden en die lieve shetlanders voor de kleintjes die maakte het verblijf op de Eekhorst super een vakantie om nooit meer te vergeten

Bijzonder gezellig en kindvriendelijk

jafeboca
15-3-2009

Bijzonder leuke accomodatie, voelt je gelijk thuis en is erg leuk met de dieren.

We hebben een aantal aanbieders voor De Eekhorst voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Eekhorst in Balkbrug, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Eekhorst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.