Reviews over Anerveen

Prachtig stekkie

Familie Luijendijk/Laarakker,
    3-10-2010

We geneten al eneke jaren van een lang weekendje bij Stans. Heerlijk! Wat betreft het kindvriendelijke? We nemen gewoon zelf wat speelgoed mee en ze vermaken zich wel. De paarden, poezen en kippen zijn sowieso kindvriendelijk.

Een bed&breakfast waar je puur voor de rust komt

Frank Muusz,
    22-10-2007

Een bed&breakfast waar je puur voor de rust komt. Uitstekend om te onthaasten dus. Mooi landelijk gelegen in Overijssel vlak bij Hardenberg. Kinderen zullen zich wellicht gauw vervelen,want buiten de paarden is er voor de kids vrij weinig te doen,of ze moeten van wandelen houden,daar is de nabij gelegen bosrijke omgeving prima geschikt voor. De beoordeling op het eten geldt uiteraard alleen voor het ontbijt,het is tenslotte een bed&breakfast,voor de avondmaaltijd kunt u één van de nabij gelegen dorpen bezoeken voor een prima restaurant. ROKEN in de appartementen/studio is VERBODEN! Respecteer deze huisregel! Binnen is alles van hout en het is zeer schoon. Wij hebben hier een prima tijd gehad.

Anerveen scoort een 10 uit 10, op basis van 1 reviews