Weer vandaag1°-4°
Hotel Van der Valk Theaterhotel Almelo

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Theaterhotel Almelo voor je op een rij gezet:

1086 reviews over Hotel Van der Valk Theaterhotel Almelo in het Nederlands

Op en top klantgericht en een super feest Een 10+

Otto Zeitler,
2-1-2019

Wij waren hier op de de Sylvester party op 31 december. Een super feest en op en top verzorgt. Het eten was werkelijk geweldig goed georganiseerd en op en top gericht op de klant. Klantvriendelijker kan ik mij niet bedenken. Dit is het 3e jaar dat ik hier kom met de Sylvester party en ik kom dit jaar weer. Mijn complimenten voor onze gastheer een jonge jongeman die super klantvriendelijk was met de drankjes op de gehele avond een 10 + Ook de gehele organisatie van van der Valk krijgt een 10+

Gereisd met partner in december 2018

We komen hier i.c.m. theater arr. zeker terug.

Gerrit van Vliet,
30-12-2018

Personeel was vriendelijk, wel veel partime krachten maar die liepen de benen uit hun gat. Sfeer gezellig.... daar kunnen ze bij ons in het westen niet aan tippen. Ontbijt buffet voortreffelijk. Kamer (comfort de luxe) netjes in de verf en grote badkamer met bubbelbad netjes en schoon. Bed alleen wel ingezakt, ook stoelen en tapijt moeten vervangen worden. Oubollig en niet echt fris uitziend, doen afbreuk aan de mooie kamer en badkamer. Grote tv ook heel lekker.

Eten in restaurant een aanrader, voor relatief weinig geld goede kwaliteit.

Het hotel is wel aan een opknapbeurt toe, zeker wat betreft stoffering en de kingsize stoelen.

Gereisd met partner in december 2018

Geweldig wat een heerlijk hotel

Thea,
25-11-2018

Heerlijke ruime kamers vriendelijk personeel lekkere bedden heerlijk ontbijt

Gereisd met partner in november 2018

Nooit meer

Teeuwe,
23-11-2018

Veel lawaai. Een balkondeur/schuifdeur dat niet dicht ging bij -2 in de nacht. Parkeergarage met storing. Zeeeeer slechte kwaliteit personeel. Zeer onvriendelijk.

Gereisd met partner in november 2018

gegeten en parkeren, eerder geweest maar ze vallen in herhaling,

geen goede leiding waardoor iedereen maar wat doet.

Receptie mag vriendelijker

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Hotel met Theater en wellness in het stadscentrum

Jacqueline,
4-10-2018

Prachtig hotel. Fijne kamer met balkon. Ruime badkamer met bubbelbad en douche. Wel een erg warme kamer omdat we op de 6-de verdieping verbleven en de airco niet of nauwelijks werkte. Koelkastje en waterkoker op de kamer aanwezig. Goede bedden.

Gereisd met partner in september 2018

Geen 3e keer

Thamara Korner,
26-9-2018

Vandaag aangekomen. We hebben gekozen voor dit hotel omdat dit bij ons vorige bezoek erg goed was bevallen. Bij de receptie gevraagd om een kamer met 2 persoonsbed eenmaal aangekomen was dit 2 x 1persoons. Terug naar receptie, niks was mogelijk ze konden niet even de bedden "verbouwen" en het is niet standaard. Bij ons vorige bezoek 2 hotelkamers gehad waarin dit wel het geval was!!! Ik moet dan maar een suite boeken en 90 euro bijbetalen.. erg teleurgesteld dat de indruk van de vorige keer helaas nu anders is en een ander gevoel geeft. Tevens haren op de wc in badkamer.

Gereisd met partner in september 2018

Een erg gezellig hotel met prachtige kamers !

Rik Geerdink,
10-9-2018

Het betreft een zeer gastvrij hotel met heerlijk eten, en een erg goed ontbijt !

Gereisd alleenreizend in augustus 2018

nooit meer!!

thirza,
31-8-2018

de kamers waren heel vies, vieze vloerkleed, en vooral vieze bedden, zaten haren in van andere mensen, allemaal bruine vlekken, en de badkamer was ook smerig. En het ergste is nog we kwamen bij de receptie, en we vertelde dat bedden enzo vies waren. toen zij die vrouw : ja maar dat is in elk hotel wel, als je echt goed kijkt....nou schandalig. ik vindt het echt geen aanrader, en ik vindt het een vies hotel. op de foto's van de site ziet het er allemaal als een sprookje uit, maar dat is het totaal niet....

Gereisd met partner in augustus 2018

De bedden zijn heerlijk. De hele kamer is goed.

Echter.. de rucola pasta was niet te eten, er zat geen smaak aan. Toen de ober vroeg naar onze mening nam ze dit aan maar deed er niets mee. Toen ik vroeg of ze een wijn kon aanraden zei ze "zelf drink ik geen alcohol dus ik weet het niet".

Het zwembad is prima, maar de sauna stonk vreselijk naar urine!!

De dames aan de receptie zijn erg vriendelijk maar in het restaurant zijn ze niet allemaal even snugger.

Er wordt verbouwd waardoor wij om 7.15 uur zijn gewerkt door herrie. Schreeuwende mannen en groot metrieel.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Theaterhotel Almelo in Almelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Theaterhotel Almelo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.