Hotel Van der Valk Theaterhotel Almelo

Hotel Van der Valk Theaterhotel Almelosterstersterster

6.7Voldoende

Nederland, Overijssel, Almelo

6.7Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Theaterhotel Almelo voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

1157 reviews over Hotel Van der Valk Theaterhotel Almelo

• 2019
    1Jamie12-12-2019

SLECHTSTE HOTEL OOIT!

Op 10/12/2019 ben ik vanuit Amsterdam en mijn vriendin vanuit London SPECIAAL DRIE UUR LANG GEREISD naar het zogenaamde prachtige theatherhotel almelo. HET WAS AFSCHUWELIJK! De luxe comfort kamer met climate control was vreselijk. Snap niet waar de climate control voor staat want alle kamers waren super heet en de airco deed het amper. De eerste kamer die wij kregen had een rode vlek bij het bad, een grote vlek op de bank en de badkamerartikelen waren niet aangevuld. Vervolgens is dit afgewimpeld met een simpele excuses. We hebben een nieuwe kamer gehad waar een gat in de bank zat en een haar in het bad. Op dit moment waren wij kwaad. Wij betalen 110,- voor een kamer die niet eens aan normale hygiëne voldoet. Daarnaast zegt de receptioniste dat ze een bank daarvoor niet weggooien en een haartje in bad kan voorkomen. Vies hotel en nog slechtere service! Nooit meer in mijn leven! Ik raad niemand aan om hier te verblijven! SLECHT!!!

Gereisd met vrienden in december 2019

• 5Wilma van Ommen29-11-2019

Standaard kamer erg armoedig!

Standaard kamer erg armoedig

Gereisd met partner in november 2019

• 5db30-10-2019

Tegenvaller!

1 nacht geboekt maar wat een tegenvaller. . Als je binnenkomst is het pracht en praal maar bij de lift aangekomen richting de kamers,wat een tegenvaller. Kamers kaal,verouderd,veel lawaai,peuken op dak,er was zelfs gerookt op onze kamer ( dit gemeld dat dit voor een nacht 168,- echt belachelijk voor woorden is, een andere kamer gekregen , er werd wel even nadrukkelijk bij vermeld dat dit dan wel een "luxe"kamer was ,m.a.w. u moet ons dankbaar zijn, nou een luxe kamer bij ander vd Valk hotels waar wij zijn geweest zijn echt luxe én schoon! We konden niet eens normaal douchen, we stonden tot onze enkels in t water putje was verstopt, kalk in de badkamer, vies prullenbakje, vloerbedekking vlekken..) gemeld bij de receptie; excuses we gaan er naar kijken(?) Moet dat niet gebeuren vóórdat er gasten komen? Extra bed zou op de kamer worden geplaatst voor onze zoon, waren ze vergeten werd na 20.00 uur geplaatst (?!)

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 4andy wiessenberg03-10-2019

vergaande glorie

tegenvaller via veiling geboekt luxe kamer bubbelbad kamer nog kleiner als gewone kamer geen balkon en dan staat er 5 euro pp korting in een van de 3 restaurants kan niet is niks boven de 25 euro en geld pas vanaf besteding boven 25 euro alleen eten en ik zit alleen f1 te kijken vanaf begin tot 6 ronden voor die tijd word er zonder overleg gewoon voetbal opgezet smorgens met ontbijt stond er steeds een een meter van onze tafel de boel in de gaten te houden nou dat eet lekker was voor ons laatste keer Almelo

Gereisd met partner in september 2019

• 3Gaby20-09-2019

Vreselijk

Waren hier naar het theater geweest. Had wat duurdere kaarten gekocht zodat ik het goed zou kunnen volgen. Echter was dit niet het geval. Een jongedame stuurde ons naar achteren zodat wij niets konden zien ondanks de vaste plaatsen. Wij zaten dus gewoon op de verkeerde plek. Mijn man is vrij lang, hij moest letterlijk zijn benen in zijn nek gooien. Mede was op die plek het geluid verschrikkelijk. Eens maar nooit meer!

Gereisd met partner in september 2019

• 5Corrie26-08-2019

Nooit meer

Slechte ervaring, balkon waar de helft van de tegels eruit was, kon je niet op zitten, wij hadden 4 nachten geboekt, er is niet een keer gestofzuigd in die vier dagen, de vloer van de badkamer, gaat geen dweil over heen , niet een keer in die 4 dagen. De “luxe zitstoel” zakt helemaal door,pijn in de rug. Maar 1 “luxe stoel in de comfort kamer. Voor ons geen hotel Almelo meer

Gereisd met partner in juli 2019

• 4Anoniem27-07-2019

Nooit meer

Als het klimaat in Nederland warm is ,niet ernaar toe gaan ,er is geen airco. Wij moesten vragen om een ventilator ,savonds kregen we er één om half 9. Dit is een zeer gemiste kans. Hygiëne is slecht ,schoonmaak is beneden peil ; balkon vies ,deuren plakken, badkamer plakt, stoffig.e.d. Ontbijt genoeg keuze maar haren in warme gerechten is ..... Het opruimen/schoonmaak mag beter. Avondeten beter in het centrum zelf,genoeg en goede keuzemogelijkheden.Het hotel ligt midden in het centrum maar het plein voor de hoofdingang mag een betere verzorging hebben, het aanzicht moet toch een visitekaartje zijn. Alles bij elkaar genomen is dit voor ons een hotel waar we niet meer naartoe zullen gaan.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Cathy17-07-2019

Super

Kindvriendelijk hotel. Mooi zwembad, goede service, vriendelijk personeel. Kleim probleem met het bed maar gelijk goed geholpen.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

• 3Theaterhotel09-07-2019

Zeer slecht behandeld

We hebben er een nare ervaring aan overgehouden. We hadden een suite met jacuzzi geboekt voor €190. Zag er allemaal netjes uit. S'avond hebben we de jacuzzi gevuld en aangezet. Ineens begon het enorm te stinken en dreef er van alles en nog wat in het water. We wilde in de douche om ons af te spoelen. Was de douche vol schimmel. Jacuzzi en douche uitgezet en meteen receptie gebeld. Desbetreffende heeft aantekeningen gemaakt zodat we de volgende ochtend het verder konden regelen. Stichtende direct naar de receptie en daar werden geholpen door een jonge dame. Ze kon ons maar 30 euro retour geven en de rest moesten we via de mail afhandelen. Wij mailtje gestuurd. 10 dagen later reactie met dat we de 30 euro aangenomen hebben en dat het daar mee afgehandeld was. Ik was het daar niet mee eens en belde met het hotel. Een of andere vrouw van het management aan de lijn. Omdat we de 30 euro aangenomen hadden was het afgehandeld. Schandalig

Gereisd met partner in juni 2019

• 3Ben30-06-2019

Ongeïnteresseerd in de klant.

Aankomst rommelig. We hadden een kamer op de 6e verdieping. Maar er werd niet verteld dat er meerdere 6e verdiepingen zijn. Dus we gingen met de verkeerde lift naar boven. Dus weer naar beneden; informeren; 100 m lopen en weer met de lift naar boven. We waren met twee personen. De koffie/thee faciliteit op de kamer was gericht op 1 persoon. Dus gebeld. Zou worden hersteld. Een uur later maar weer gebeld. Toen opgelost. 2 dagen later heeft de ochtendschoonmaak het toilet papier niet bijgevuld. Maar weer gebeld. In de week dat wij er waren, bijna twee keer een aanrijding gehad vanuit de parkeergarage. De in-uitrit is nl gecombineerd en wordt geregeld met verkeerslichten en slagboom. Voor mij was het gebruik duidelijk, maar voor de tegenliggers niet. Wordt te gemakkelijk afgedaan. Schimmel op de muren in het zwembad. Zo meerdere klachten gemeld. Men zou er op terugkomen. 14 dagen later niks gehoord. Nooit weer.

Gereisd met partner in juni 2019

25 tips over Hotel Van der Valk Theaterhotel Almelo

• ingermarit, 30-05-2014

Vlakbij het hotel ligt Preston Palace. Best leuk om hier een avondarrangement te boeken voor een leuk avondje uit.

• berkhoferika, 04-05-2014

Voor een beter uitzicht zou men een kamer aan de voorzijde kunnen boeken.

• Ilse, 06-04-2014

Restaurant Kreta. Wat hebben wij daar super genoten van het eten. Is ongeveer 5 minuten lopen vanaf hotel.

9 vragen over Hotel Van der Valk Theaterhotel Almelo

• Henriette, 26-03-2019

Service?

Vanwege onverwachts overlijden van mijn zusje zijn we na aankomst naar huis geroepen, hadden een arrangementovernachting voor één nacht van € 124,36 p.p. Ze willen op geen enkele manier coulance tonen en verwijzen naar annuleringsverzekering. We wachten nu op een correcte factuur wat ze niet kunnen produceren, dus dan kun je ook geen beroep doen op een annuleringsverzekering. Na een week regelen voor de uitvaart is je energie op. Klantvriendelijkheid ver te zoeken.

• Corrie, 14-06-2017

parkeren

kan niks vinden over het parkeren, is dat gratis?

Costatica, 19-09-2017

Parkeren in parkeergarage voor het hotel is gratis als er nog plek is anders weet ik het niet. Toen wij er waren was er plek genoeg in die garage. Hotel zat niet vol

• remix999, 08-10-2015

Cupido suite

Er zijn 4 soorten thema's staan op de site. Betekent dit dat er 4 verschillende kamers zijn met allemaal eigen thema? Als ik om romantische thema vraag, krijgen wij dat dan ook werkelijk?

remix999, 13-11-2015

Nee.