Hotel Van der Valk Theaterhotel Almelo

Hotel Van der Valk Theaterhotel Almelo

6.3Voldoende

Nederland, Overijssel, Almelo

6.3Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Theaterhotel Almelo voor je op een rij gezet:

• Sauna

1167 reviews over Hotel Van der Valk Theaterhotel Almelo

• 9Angela van os16-09-2020

Prachtige hotel voor mooie prijs

Mooi luxecomfort kamer met heerlijke whirlpool. Nette schone en ruime kamer. Helaas telefonisch misverstand over in te leveren vvv lekker weg pasjes dat kon uiteindelijk toch niet. Wellicht misverstand beide kanten maar jammer dat er niks tegenover stond behalve een excuus ivm verkeerde info over het wel kunnen inleveren. Kon niet via van der valk zelf zoals eerder nagevraagd en bevestigd. Desondanks gastvrij, vriendelijk en professioneel personeel. Heerlijk verblijf en nog een bezoek waard! Aanrader zijn de restaurants solera en dock 19. Lekker eten voor nette prijs.

Gereisd met partner in september 2020

• 6Baak12-09-2020

Teleurstellend

Bedden werden niet goed opgemaakt het dekbed werd er zo overheen gelegd! Ook nadat ik twee keer geklaagd had Geen excuus ongelooflijk!! Ontbijt veel te druk zeker niet Corona proef!! Parkeerplekken te kort waardoor wij mosten betalen en andere die wel in de garage kon staan niet klopt niet! Wij hebben een eclectische auto en kon niet laden er was er maar een voor het hele hotel en die deed het niet mijn man heeft dit drie keer gemeld. Schandalig!! Eten bij de tapas heel slecht met verbrand vlees. Wij waren van Der valk fan maar nu...Kortom teleurstellend!

Gereisd met partner in september 2020

• 9Eelco Righarts10-09-2020

Altijd een goed hotel, het is bijna thuiskomen :)

Altijd meer pluspunten dan minpunten :) Goede kamer! comfort de luxe... heerlijk bubbelen in het bubbelbad (kleine tip, het bubbelbad gaat droogblazen na 10 minuten en dat maakt herrie.... daarom zou ik zelf niet in bad gaan na 0:00 om de buren niet tot last te zijn... kamer 665 was perfect!

Alleen gereisd in september 2020

• 8Mmj13-08-2020

Prima vd Valk hotel !

Mooi hotel Zeer Gezellige binnentuin Goede ligging tov centrum Gratis parkeren

Gereisd met partner in augustus 2020

• 6Mariëlle12-08-2020

Pffff

1e keer weg na geboorte van zoon. High tea was bufffet. Bij incheck kamer niet klaar geen idee hoelang dit duurde tijdens incheck ineens klaar. Bij mevr niet bekend dat high tea buffet was aantekening gemaakt kijken wat ze kon doen. De kamer was schoon. Jaccuzi prima. Tegels op terras los. Geen uitzicht over stad. 1 kant appartement 1 kant schoten. Prima dan niet verkocht worden als prachtig. Eten bij dock 19 prima met reserveer pas duidelijk dat restaurant buiten hotel zat. s'morgens ontbijt was druk. Vanwege corona mochten aantal gasten binnen begrijpelijk maar werk met tijdsblokken. Bij recep aangegeven in weekend deden ze het vanwege onder bezetting door de weeks niet. voor 2e sapje opnieuw in de rij. Met uitcheck nogmaals aangegeven van de high tea.. alleen excuus..waarom dan notitie. Het was een duur nachtje. niet erg maar dan moet alles wel zijn zoals beschreven. Contact met het kantoor binnen 10 dagen mail na 18 dagen nog niks.

Gereisd met partner in juli 2020

• 4Bert van oosters21-07-2020

Vreemde situatie.

Beste lezer,

Ik ben Bert van Oosters en samen met mijn vrouw Marwa Nguyen en onze twee dochters (11), (6) zijn wij afgelopen maand naar Van der Valk Almelo gegaan. Wij kwamen daar op een vrijdag aan en waren een uur te vroeg. De receptioniste vertelde dat wij konden wachten in de lobby. Ondertussen werd het erg druk bij de receptie en ik ging met mijn dochtertjes een rondje door het park. Mijn vrouw zou in de rij gaan staan. Een uur later kwamen wij terug in de lobby en mijn vrouw zat nog op de zelfde plek. Ik vroeg haar of t gelukt was met inchecken... dit was niet het geval. Ik vroeg wat de reden was. Dit zou zijn dat wij beter konden wachten tot het rustiger zou zijn. Ten eerste is dit een vreemd verhaal omdat wij ruim van te voren op locatie waren en toen ik vervolgens zelf in de rij stond verliep alles vlekkeloos. Ik wil absoluut niet de kaart van racisme trekken, alleen was dit niet het enige dubieuze voorval dat weekend.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 1Meri15-05-2020

VRESELIJKE VANAF HET EERSTE MINUUT

Vreselijk hotel, een keer en nooit meer. Wat een verschrikkelijke service. Een reis van 1,5 uur achter de rug gehad en eindelijk aangekomen in het hotel om in te checken. Mijn partner en ik zijn allebei apart vetrokkken, omdat hij nog aan het werk was. Hij zou een uur later aankomen. Ik kwam aan bij de receptie om in te checken. Zegt de dame bij de receptie dat ik pas kan inchecken als mijn partner er is!!! Gevraagd of dit een grap is, aangezien hij nog een uur moest rijden. Hoe dan ook was het NIET mogelijk om in te checken. Ik kom regelmatig bij vdv hotels, maar dit was de EERSTE EN GELIJK LAATSTE KEER hier in Almelo. Nog nooit heb ik zoiets bij een andere vdv meegemaakt!!! Een uur moeten wachten tot mij partner kwam en NIET eens een goedmaker of korting of iets dergelijks. Kamers vallen ZWAAR tegen en zijn niet hygiënisch. Extra betaald voor een suite, nou die kan je niet onderscheiden van een normale kamer. Absoluut geen aanrader!!!

Gereisd met partner in mei 2020

• 5WvD23-02-2020

Erg verouderd

Het hotel is heel erg verouderd. Er is veel achterstallig onderhoud. De vloerbedekking is erg vies en vol vlekken, spak aan het plafond hier en daar wat bijgewerkt met vlekken, vieze oude gordijnen, plinten en deuren verf afgebladderd en de bedden zijn doorgezakt. En dan hadden wij nog wel een ‘luxe’ kamer. Het is niet Van der Valk waardig!

Erg jammer dat het hotel niet goed wordt onderhouden want de locatie is perfect.

Gereisd met partner in februari 2020

• 7M.E19-02-2020

Zorgt dat het personeel enthousiast blijft

De rode wijn komt uit de tap en was ijskoud aan elke bar bij Preston Palace, echt goedkope vieze wijn dus. In de bioscoop moet je constant naar de bar lopen voor wat te drinken of er staat helemaal niemand achter de bar, terwijl het heel warm is in de zaal. Diegene die dan wel één keer achter de bar hoort te werken, zit lekker mee film te kijken terwijl er ook gevraagd zou kunnen worden of iemand wat zou willen drinken, echt schandalig ! Eten was lekker en er is genoeg te doen.

Gereisd met partner in februari 2020

• 7bit guy22-01-2020

misschien nog eens nog niet uit

safari suite bij verhuur controle of alles werkt zou veel frustratie voorkomen sfeerhaard balkondeur verwarming Ontbijt en diner heel goed Aankoop van een souvenier ging hier heel wat stroever dan Sneek Algemeen prijs te duur voor verblijf op maandag al zeker

Zakelijk gereisd in januari 2020

Hotel Van der Valk Theaterhotel Almelo info