27 vragen over Hotel Preston Palace

• anoniem, 27-02-2018

Nooit meer

Dagarrangement geboekt, mag gebruik maken van het zwembad inclusief diner. Na een treinreis van 3,5 uur kregen de meiden te horen dat het diner volgeboekt was! Als alternatief werd aangeboden voor €40 extra bij te boeken mochten ze gebruik maken van de kermis en het buffet. Apart het buffet boeken kon niet! Wel konden ze een glaasje cola drinken en een raketje eten. Dit is wel zeer slechte reclame voor preston palace,het is een duur zwembadkaartje geworden,nooit meer preston palace voor ons!

• Monique, 05-01-2018

Een gezellige avond gehad,maar geen tweede keer?

Eten was gewoon slecht en de IJsbar was gesloten(dat om 21:00 al). Konden alleen verpakt ijs krijgen en dan ook nog cornetto’s van de Lidl. Voor ons nooit weer.

Arie, 06-01-2018

Wat is mis met een cornetto van de Liddl ?

• Sep, 21-10-2017

Drinken

Is er in het hotel ook Greygoose vodka en redbull aanwezig?

• hans Schouten, 01-10-2017

belofte preston palace

Zijn er meer ervaringen dat pp reageert op een kritische review met het verzoek om contact op te nemen, maar het vervolgens totaal af laat weten? Mijn ervaring is dat dat pp de verwachting wekt dat een misstand zal worden rechtgezet en goedgemaakt, maar dat niet doet! Ik heb het idee dat pp alleen maar de schijn opwekt dat ze bezoekers (alsnog) tevreden willen stellen, maar dat in werkelijkheid niet doet. Ik werd in ieder geval afgescheept na een zeer teechte klacht (ongedierte op de kamer!).

We hebben een aantal aanbieders voor Preston Palace voor je op een rij gezet:

• Piet, 23-03-2017

waterkoker

Is er een waterkoker op de kamer aanwezig i.v.m koffiezetten ?

Nance, 02-08-2017

Er is geen waterkoker aanwezig op de kamer

• rogersophia, 08-02-2015

zwembad

Is het naaktgedeelte zwembad nog aanwezig?

Ryan, 04-09-2015

Beste Roger en Sophia,

De naaktrecreatie is gesloten. Bij de voormalige naaktrecreatie bieden wij nu Wellness, diverse behandelingen in badkleding.

Momenteel vindt er een verbouwing plaats en is de Wellness gesloten. In week 33 zijn de verbouwingswerkzaamheden gestart bij het zwemparadijs en de Wellness. Bij de Wellness worden prachtige behandelruimtes gemaakt. Deze werkzaamheden staan gepland tot eind september 2015, u kunt wel gebruikmaken van het zwemparadijs (in badkleding).

Groet, Agnes

• kim, 03-11-2014

peuters wel of niet??

We willen binnenkort met onze vrienden groep weg nu hebben een paar van ons kinderen in de leeftijd van 1 tot 3 jaar Nu twijfelen we of we deze wel of niet mee nemen is het leuk voor deze leeftijd? Iemand hier ervaring mee? tips adviezen?

Marretje47, 05-11-2014

Hallo Kim, In de leeftijd van 1 en 3 jaar zijn ze nog te jong denk ik. Er is wel een speelhok voor de kleintjes maar dat is het dan wel. De rest van het vertier is meer voor de oudere kinderen. Vanaf een jaar of 6, 7 is denk ik beter dan kun je zwemmen, midgetgolfen en naar de bioscoop ;-) Groet Mar

• lisanne0579, 17-10-2014

kerst

hallo, wij hebben het kerst arrangement geboekt iemand ervaringen met kerst?

Ben, 06-01-2019

Voor ons nooit weer met de kerst. Veel te veel mensen. Als je eten had , na een half uur. Kon je nergens zitten, en daar betaal je dan €60,00 pp voor. En dan ook nog 1 euro voor de garderobe vragen.

Greta, 08-12-2014

Kerst is veel te druk. Wij moesten afgelopen jaar op de grond zitten omdat er geen stoelen meer vrij waren. Ook was het eten niet lekker

Greta, 03-11-2014

Geen ervaring mee maar Preston parade is ziezo geen aanrader

• jess, 09-10-2014

Kamer

Ik las dat er ook bij gebouwen zijn met kamers. Maar dat er ook veel kamers verouderd zijn. Kan ik het beste een Kamer met voorkeur, Hotel of Bij gebouw vragen. (een nette schone kamer met lekker bed zou natuurlijk geweldig zijn)

Rudi, 12-10-2014

kamers in bijgebouwen zijn voornamelijk grote familiekamers. Zou kamer zo ver mogelijk van de liften vandaan vragen: 's nachts komen groepen dronken mensen hieruit. Wil je slapen is dat niet handig...

• Sas___kia, 01-10-2014

Dronken lui en drukte?

Ik denk er over om in de herfstvakantie heen te gaan. Hoe zit het met drukte in de schoolvakanties? En hoe zit het met het zuipgehalte? Kan ik er veilig heen met mijn kids (14 en 12) of moeten we om de dronken lui heen lopen?

T Achterberg, 07-10-2014

Ik denk dat het in de herfstvakantie druk is met gezinnen. Hotel is groot genoeg om elkaar niet omver te lopen. Als je door de weeks gaat zal het wel loslopen met mensen die teveel op hebben. Dit vind je meer in het weekend omdat er dan vaak groepen van buiten het hotel komen feesten. Ik zou zeggen ga lekker genieten.

Anne, 08-12-2014

Er lopen altijd dronken mensen rond. Kan ook niet anders met All Inclusive. Wij hebben zelfs mee gemaakt dat meerdere mensen werden afgevoerd. Of dat er een jongen midden in het gebouw stond te plassen. Regelmatig vecht partijtjes