27 vragen over Hotel Preston Palace

• lisanne0579, 17-10-2014

kerst

hallo, wij hebben het kerst arrangement geboekt iemand ervaringen met kerst?

Ben, 06-01-2019

Voor ons nooit weer met de kerst. Veel te veel mensen. Als je eten had , na een half uur. Kon je nergens zitten, en daar betaal je dan €60,00 pp voor. En dan ook nog 1 euro voor de garderobe vragen.

Greta, 08-12-2014

Kerst is veel te druk. Wij moesten afgelopen jaar op de grond zitten omdat er geen stoelen meer vrij waren. Ook was het eten niet lekker

Greta, 03-11-2014

Geen ervaring mee maar Preston parade is ziezo geen aanrader

• Piet, 23-03-2017

waterkoker

Is er een waterkoker op de kamer aanwezig i.v.m koffiezetten ?

Nance, 02-08-2017

Er is geen waterkoker aanwezig op de kamer

• Monique, 05-01-2018

Een gezellige avond gehad,maar geen tweede keer?

Eten was gewoon slecht en de IJsbar was gesloten(dat om 21:00 al). Konden alleen verpakt ijs krijgen en dan ook nog cornetto’s van de Lidl. Voor ons nooit weer.

Arie, 06-01-2018

Wat is mis met een cornetto van de Liddl ?

• hans Schouten, 01-10-2017

belofte preston palace

Zijn er meer ervaringen dat pp reageert op een kritische review met het verzoek om contact op te nemen, maar het vervolgens totaal af laat weten? Mijn ervaring is dat dat pp de verwachting wekt dat een misstand zal worden rechtgezet en goedgemaakt, maar dat niet doet! Ik heb het idee dat pp alleen maar de schijn opwekt dat ze bezoekers (alsnog) tevreden willen stellen, maar dat in werkelijkheid niet doet. Ik werd in ieder geval afgescheept na een zeer teechte klacht (ongedierte op de kamer!).

We hebben een aantal aanbieders voor Preston Palace voor je op een rij gezet:

Neckermann
    Neckermann

• anoniem, 27-02-2018

Nooit meer

Dagarrangement geboekt, mag gebruik maken van het zwembad inclusief diner. Na een treinreis van 3,5 uur kregen de meiden te horen dat het diner volgeboekt was! Als alternatief werd aangeboden voor €40 extra bij te boeken mochten ze gebruik maken van de kermis en het buffet. Apart het buffet boeken kon niet! Wel konden ze een glaasje cola drinken en een raketje eten. Dit is wel zeer slechte reclame voor preston palace,het is een duur zwembadkaartje geworden,nooit meer preston palace voor ons!

• Sep, 21-10-2017

Drinken

Is er in het hotel ook Greygoose vodka en redbull aanwezig?

• kim, 03-11-2014

peuters wel of niet??

We willen binnenkort met onze vrienden groep weg nu hebben een paar van ons kinderen in de leeftijd van 1 tot 3 jaar Nu twijfelen we of we deze wel of niet mee nemen is het leuk voor deze leeftijd? Iemand hier ervaring mee? tips adviezen?

Marretje47, 05-11-2014

Hallo Kim, In de leeftijd van 1 en 3 jaar zijn ze nog te jong denk ik. Er is wel een speelhok voor de kleintjes maar dat is het dan wel. De rest van het vertier is meer voor de oudere kinderen. Vanaf een jaar of 6, 7 is denk ik beter dan kun je zwemmen, midgetgolfen en naar de bioscoop ;-) Groet Mar

• barry brama, 05-09-2010

zwembad

ik wil de komende maand november met kids en kleinkids naar pp gaan.Wil graag weten hoediep-ondiep het zwembad.kaN HET OP DE SITE NIET VINDEN!!kl.kids zijn 7-5-2-1-eentje kan zwemmen.help mij a.u.b. oma

angela, 15-09-2010

Nou toch best diep er is een kinderbadje bij. Het andere band loopt af naar diep nee met kids die niet kunnen zwemmen moet je erg goed opletten daar want je kan het bad niet in 1 keer overzien . succes ermee

Charel, 23-07-2013

Het recreatiebad is 1.35 diep. Er zijn twee peuterbadjes, één van circa 10 cm diep en de ander van circa 30 cm diep.

• TJ, 11-01-2012

Bowlen reserveren?

Kun je een bowlingbaan reserveren? Wij willen misschien een avond gaan en ook een uurtje of wat bowlen. Kun je dit van tevoren reserveren of werkt dit anders?

Léona, 13-02-2012

je kan er niet reserveren...je moet ernaartoe gaan en kijken of een baan vrij is..en anders wachten tot die andere klaar zijn(daar staat wel een bepaalde tijd voor)

• rianca, 08-05-2012

kermis

zijn alle kermis atracties gratis. bijvoorbeeld ook de grijpkasten of moet je hier voor bij betalen?

Lonnie, 08-05-2012

alle actracties zijn gratis behalve de spelletjes waar je iets mee kanwinnen dus inderdaad grijpen en gokken moet je betalen.