Hotel Preston Palace

7,3

27 reacties Hotel Preston Palace

Nooit meer

anoniem, 27-2-2018
Dagarrangement geboekt, mag gebruik maken van het zwembad inclusief diner. Na een treinreis van 3,5 uur kregen de meiden te horen dat het diner volgeboekt was! Als alternatief werd aangeboden voor €40 extra bij te boeken mochten ze gebruik maken van de kermis en het buffet. Apart het buffet boeken kon niet! Wel konden ze een glaasje cola drinken en een raketje eten. Dit is wel zeer slechte reclame voor preston palace,het is een duur zwembadkaartje geworden,nooit meer preston palace voor ons!
0 reacties
Eten was gewoon slecht en de IJsbar was gesloten(dat om 21:00 al). Konden alleen verpakt ijs krijgen en dan ook nog cornetto’s van de Lidl. Voor ons nooit weer.

Drinken

Sep, 21-10-2017
Is er in het hotel ook Greygoose vodka en redbull aanwezig?

We hebben een aantal aanbieders voor Preston Palace voor je op een rij gezet:

belofte preston palace

hans Schouten, 1-10-2017
Zijn er meer ervaringen dat pp reageert op een kritische review met het verzoek om contact op te nemen, maar het vervolgens totaal af laat weten? Mijn ervaring is dat dat pp de verwachting wekt dat een misstand zal worden rechtgezet en goedgemaakt, maar dat niet doet! Ik heb het idee dat pp alleen maar de schijn opwekt dat ze bezoekers (alsnog) tevreden willen stellen, maar dat in werkelijkheid niet doet. Ik werd in ieder geval afgescheept na een zeer teechte klacht (ongedierte op de kamer!).

waterkoker

Piet, 23-3-2017
Is er een waterkoker op de kamer aanwezig i.v.m koffiezetten ?

zwembad

rogersophia, 8-2-2015
Is het naaktgedeelte zwembad nog aanwezig?

peuters wel of niet??

kim, 3-11-2014

We willen binnenkort met onze vrienden groep weg nu hebben een paar van ons kinderen in de leeftijd van 1 tot 3 jaar

Nu twijfelen we of we deze wel of niet mee nemen is het leuk voor deze leeftijd?

Iemand hier ervaring mee? tips adviezen?

kerst

lisanne0579, 17-10-2014

hallo,

wij hebben het kerst arrangement geboekt iemand ervaringen met kerst?

3 reacties

Kamer

jess, 9-10-2014

Ik las dat er ook bij gebouwen zijn met kamers. Maar dat er ook veel kamers verouderd zijn. Kan ik het beste een Kamer met voorkeur, Hotel of Bij gebouw vragen.

(een nette schone kamer met lekker bed zou natuurlijk geweldig zijn)

Dronken lui en drukte?

Sas___kia, 1-10-2014
Ik denk er over om in de herfstvakantie heen te gaan. Hoe zit het met drukte in de schoolvakanties? En hoe zit het met het zuipgehalte? Kan ik er veilig heen met mijn kids (14 en 12) of moeten we om de dronken lui heen lopen?
2 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Preston Palace voor je op een rij gezet: