Hotel Preston Palace

7,3

27 reacties Hotel Preston Palace

stel

Lisa, 26-9-2014
Is het leuk om als een stel te gaan naar preston palace of is het leuker met groepen te gaan?

Babyfoon

Nathalie, 20-9-2014

Blijkbaar is het mogelijk om een babyfoon van pp te huren, iemand ervaring met deze babyfoon? Wat het bereik is en of hrt ook echt werkt?

mvg

kleine kinderen

Sarah, 17-4-2014
Is er ook iets te doen voor kinderen van 1 à 1,5 jaar die net kunnen stappen? Of is dit niet aan te raden voor zo'n kleintjes?
0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Preston Palace voor je op een rij gezet:

eten

monique uytdehaag, 12-2-2014

kun je bij het zwembad eten en bier kregen

het buffet is dat door de week ook en hoe laat is dat dan en waar om niet meer te betalen

warm eten toch

1 reactie

wie kan mij vertellen....

JB, 8-10-2013
Zijn de kermisattracties ook geschikt voor jongeren van 16-20 jaar? En is het de moeite waard om een dagarrangement te boeken van 12-18 uur. Wie heeft hier ervaring mee?

doordeweeks gezellig??

karij, 19-3-2013
Wij willen graag van zondag tot en met woensdag verblijven in het preston palace maar is de barstreet dan wel open en is er uberhaupt wel muziek en gezelligheid 's avonds?

Preston Palace op Zondag

Gabriella weeterings, 18-3-2013
Wie kan er wat meer vertellen over preston palace op zondag? Is er dan alles open of minder dan op andere dagen? Geldt dat ook voor de openingstijden van de buffetten en de barren? Ik hoor het graag.

Spareribs

Remco, 16-1-2013
De spareribs na 22:00 uur schijnt een echte aanrader te zijn. Wie weet waar ik de spareribs kan vinden?

kermis

rianca, 8-5-2012
zijn alle kermis atracties gratis. bijvoorbeeld ook de grijpkasten of moet je hier voor bij betalen?

...........

vanity, 3-5-2012