Kleine hotelsWeer vandaag16°
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Huis van Bewaring voor je op een rij gezet:

58 reviews over Hotel Huis van Bewaring in het Nederlands

Puntjes op de i....!

Nancy
16-9-2019

Leuk hotel, maar het ontbrak aan detail. Niet afgeruimde ontbijttafels, geen handdoekje aanwezig in toilet van openbare ruimte, licht kapot in kamer etc...details!! Jammer want het heeft alles om een goed hotel te kunnen zijn.

Gereisd Met partner in september 2019

Het was echt top!

Cher
31-8-2019

Unieke locatie. Mooie kamers en netjes bij gehouden. We hadden wat probleempjes met onze kamer en dit hebben ze prima opgelost door een andere grotere kamer ter beschikking te stellen. Top service!
Midden in het centrum dus ideaal.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Agatha Zweers
22-8-2019

Geweldig hotel in oude gevangenis. Er is zoveel mogelijk in tact gelaten of zodanig gerestaureerd dat het concept "gevangenis" bewaard is gebleven.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2019

Een echte aanrader

Bep Nieraeth
2-8-2019

Geweldige ervaring. Nooit gedacht nog eens in een huis van bewaring te slapen.

Gereisd Met vrienden in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zou dit iedereen aanraden...

Ria Kamps
31-7-2019

prachtig verbouwd pand met alles erop en eraan. Vriendelijk personeel en een gastvrije ontvangst.

Goed maar niet bijzonder

Ria
4-7-2019

Mooi hotel met historische waarde. Kamer echter heel klein waarbij de wastafel in de slaapkamer geplaatst is en de douche alleen afgeschermd met een gordijn. Hierdoor weinig privacy. Ontbijt goed maar wel standaard.

Aanrader!

Arina
2-6-2019

Een weekend Almelo. Supermooi hotel, sfeervol, authentiek, vol oude elementen, stijlvol en modern.
Vriendelijke ontvangst, persoonlijke begeleiding naar je kamer. Midden in het centrum van Almelo, alles op loopafstand. Gezellige pleintjes voor een hapje en een borrel, leuke winkelstraat. Op zondag alle winkels dicht.

leuke geschiedenis hotel.

eelco
18-5-2019

De cipiers suite geboekt... toen ik er al was las ik dat huisdieren welkom waren... Helaas ook hoogpolig tapijt in de suite dus de hele dag hondegeur.... tv in de slaapkamer stoort en weinig licht in de badkamer en zitkamer wel vriendelijk personeel

Gereisd Alleenreizend in mei 2019

Fantastische unieke ervaring!

Mk
17-9-2018

Super mooi en luxe hotel! Echt een unieke ervaring en zeker een aanrader. Fijne schone kamer, goed geslapen onder het luxe beddengoed en tot slot een lekker en uitgebreid ontbijt. Enige minpuntje is dat er geen deur voor de badkamer (en dus voor het toilet) zit.

Grote tegenvaller

Floyd katoen
6-5-2017

Geen koffie en theevoorziening op de kamer, geen bad, geen haardroger, geen badjas, geen koelkast, geen radio, geen kledingkast, geen deur voor de wc, geen dvd en geen cd speler, water komt druppelgewijs uit kraan wastafel, geen wifi. Op mijn uitdrukkelijk verzoek een waterkoker gekregen. Deze dingen behoorden allen tot mijn kamer "suite" maar dus niet aanwezig.

Gereisd Alleenreizend in mei 2017

• Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Huis van Bewaring in Almelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Huis van Bewaring zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.