Hotel Huis van Bewaring

Hotel Huis van Bewaring

8.1Fantastisch

Nederland, Overijssel, Almelo

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Huis van Bewaring voor je op een rij gezet:

59 reviews over Hotel Huis van Bewaring

• 1Ilk er28-04-2020

Slecht ! NIET BOEKEN

Annuleren was niet mogelijk. Vanwege Corona hadden zij ook inkomsten nodig. Prima. Na lang zeuren is ons een gratis “upgrade” beloofd. Wij hadden een “suite met balkon” geboekt. Bij aankomst kregen we een (luxe) kamer. Dit is een upgrade als je een standaard kamer hebt geboekt. Omdat wij een suite hadden geboekt was dit dus een “downgrade”. De dame aan de receptie begreep dit en heeft ons beloofd om de eerder geboekte suite schoon te laten maken en dat dit wel een paar uur zou gaan duren. Uiteindelijk hebben we 2,5 uur door het centrum van Almelo moeten rondlopen om vervolgens eindelijk om 18:00 uur in te mogen checken. Bij aankomst in de suite bleek alleen het bed te zijn opgemaakt. Alcohol flessen lagen nog onder het bed van de vorige mensen. Dit hebben we aangegeven en dit moesten we bespreken met de “manager”. Die zou zich bij ons melden. De bange manager heeft zich niet gemeld en ook bij de receptie was niemand. Geen warm water

Gereisd met vrienden in april 2020

• 8Marjolein23-02-2020

Een leuke ervaring in het Huis van Bewaring

Het was een leuke ervaring omdat je niet dagelijks in zo'n gebouw komt. Helaas zaten we niet in het hotel zelf maar in het cipiers huis. De sfeer van de kamer was goed en alles was aanwezig om een goede ervaring te hebben. De stoelen die aanwezig waren, waren helaas doorgezakt. Ook was de douche kop niet optimaal, waardoor er weinig water uit de douchekop kwam om echt goed te kunnen douchen.

Gereisd met partner in februari 2020

• 7Elly15-02-2020

Netjes met een paar kleine gebreken

Voor 1 nacht de goedk. kamer gereserveerd. Blijkt dat je deze kamers kan reserveren met optie van restitutie (8 euro duurder)/ geen restitutie bij afzeggen reservering. Dat vond ik niet duidelijk op de website. Naar onze mening was een ontbijt, 15 euro p.p. aan de hoge kant, dus geen gebruik van gemaakt. In de kamer ontbrak een lamp in een van de lampen en was de knop van de deur v.d. klerenkast verdwenen. Er waren op de schouw drie waxinelicht houders aanwezig zonder waxinelichtje. Onduidelijk of dit een standaard item is of achtergelaten door vorige gasten. Er was een minibar, koffiezet apparaat en een waterkoker. 3 app. voor 2 stopcontacten. De minibar was niet aangesloten en derhalve de drankjes niet koud. Geen gebruik van gemaakt dus. Koffie voor 2 kopjes aanwezig, geen theezakjes. Leuke omg. in het oude huis van bewaring, kamer en bad/toilet was netjes tot luxe. Bij Hotel geen vrije P-plaats aanwezig. In omg. betaald geparkeerd.

Gereisd met partner in februari 2020

• 2019
    7Monique07-12-2019

Prima hotel

Het hotel is mooi om mee te maken en te slapen in een oude gevangenis de kamers zijn wel vrij klein en staan vrij vol. het ontbijt is ook prima. er mist alleen een beschrijving als je koffie wilt maken in de dolce gusto voor wie niet bekend is met het apparaat verder is het hotel netjes en je wordt netjes te woordt gestaan

Gereisd met partner in december 2019

• 8Willy07-12-2019

Erg mooi

Gezellig hotel heel vriendelijk en behulpzaam personeel goed ontbijt midden in het centrum kamers prima jammer dat er geen deur afscheiding is tussen kamer en badkamer

Gereisd met vrienden in december 2019

• 9Angela01-12-2019

Voor herhaling vatbaar

Ligt in het centrum van Almelo geen geluidsoverlast van buiten. Goed bed en erg schone kamers. Ontbijt is ook goed. Het personeel is erg behulpzaam en klantvriendelijk. Echt een aanrader.

Gereisd met partner in november 2019

• 9Louise Elberse11-11-2019

Op zich is het hotel op zich al een beleving.

Geweldig hotel. Met prachtige kamers en bedden . Vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 8H.Dekker26-10-2019

Zeer goed hotel

Mooie kamers. Vriendelijk personeel en goed ontbijt. Vlak bij het centrum gelegen.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 8Bernadette27-09-2019

Zeker aan te raden, erg bijzonder

We hebben één nachtje overbracht in het huis van bewaring, erg vriendelijk personeel, mooie kamer, mooie locatie, dichtbij de stad en het theater, prima ontbijt.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Jurgen23-09-2019

Heerlijk hotel

Fantastisch hotel. Wij logeerden in de Loft kamer. Groot, fraai ingericht en van alle gemakken voorzien. Hotel ligt aan de rand van het centrum. Een leuk café met goed terras op 50 meter. Prima ontbijt. Zeer vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in september 2019

Hotel Huis van Bewaring info