Camping Erve Wiegink

25 reviews over Camping Erve Wiegink

• 2019
    9Gustavo13-07-2019

Twentse parel

Wij waren hier 1 nacht als Noaberpad wandelaars. Positief: hartelijke ontvangst/ rustig/ mooi uitzicht/ aparte tentenplek/gratis wifi/ recreatieruimte en rustpunt/schoon unisex sanitair met wc papier en handzeep/ grote fietsenstalling negatief: niets, gewoon goed!

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    9Arie en Liesbeth02-10-2018

Mooie, strakke camping

In korte bewoordingen: hartelijke ontvangst, prachtig verzorgde camping, afwisselende veldjes met ruime plaatsen, mooi veld om je auto te parkeren, goed schoon sanitair, met wc papier en zeep, mooie fietsomgeving, ootmarsum is een sfeervol dorpje met veel galerieën, kortom fijne dagen gehad op erve Wiegink.

Gereisd met partner in september 2018

• 10Fam.Visser25-08-2018

Prachtige weken bij Erve Wiegink

Rustige Camping in een mooie omgeving .Wie van fietsen houd kan prachtige routes uit stippelen naar bijv.Nordhorn, Denekamp, Oldenzaal of Tubbergen.Ook de eigenaren zijn super vriendelijke mensen die er zijn als je ze nodig hebt.Ook ,t Bakhoes is een leuke eetgelegenheid om te eten.Verder leuke winkeltjes is Ootmarsum om rond te kijken.Fam.Wiegink het was super.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10John en Yvonne24-07-2018

Net terug van een heerlijk weekje op Erve Wiegink

Een prima camping met ruime plaatsen, vriendelijke eigenaren, schoon sanitair, fijne douches (geen munten!), een info ruimte waar heel veel te vinden is over mogelijkheden in de omgeving, de camping ligt dichtbij het gezellige plaatsje Ootmarsum, er zijn volop wandel- en fietsmogelijkheden, kortom echt TOP! Wij kunnen Camping Erve Wiegink iedereen aanraden!

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Carin23-07-2018

Een pareltje

Wat een heerlijke kleine, rustige camping vlakbij Ootmarsum. Ruime plekken, zeer schoon sanitair, WiFi op je plek met prima ontvangst. Zeer gastvrij en fietsknooppunt om de hoek. Prachtige fietstochten gemaakt, in Ootmarsum lekker op een van de vele terrassen gezeten. Een echte aanrader

Gereisd met partner in juli 2018

• 10fred en ans van hecke15-05-2018

fantastiche camping

het is een super camping voor ons een dikke 10 leuk ontvangen een super grote plek er is rekening mee gehouden dat we 3 hondjes mee hebben en super schoon sanitair en alles dicht bij deze camping zou ik graag aan andere aanbevelen

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Thijs Marsman13-01-2018

Keileuk

Heel aardige mensen en niet al te druk! Leuk speeltuintje erbij en een jeu de boulesbaan! Niet al te duur en heel gastvrij!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

9A. Ruijs04-08-2017

Uitstekende mini camping, vlakbij centrum dorp.

Goede voorzieningen, prima WIFI, aan fietsknooppunt. Op fiets/loopafstand van gezellig Ootmarsum met vele terrasjes.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Martin & Annemarie de Mos19-05-2017

Enorm leuke camping met geweldige eigenaren

We werden gastvrij ontvangen door Ria. Ze liep mee om een plekje uit te zoeken en ze liet ons alles verder zien. Alles eenmaal opgezet, zijn we met onze 3-jarige de stal ingedoken, koeien, kippen, honden en konijntjes. Onze dochter vond het fantastisch! Iedere ochtend zei ze als eerste, mama, gaan we naar de koeien toe? We hebben zelfs de geboorte van een kalfje meegemaakt. Alle vragen over het boerderij leven werden met liefde beantwoordt! We hebben een hele leuke week gehad!!!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 10l n05-04-2017

Kleinkinderen vonden de boerderij erg interessant.

Grote kavels. Mooie ligging. Goed sanitair.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

1 tip over Camping Erve Wiegink

• nora, 08-07-2014

Heerlijk eten bij rest. Rouwers. Ootmarsum ligt op loopafstand.

0 vragen over Camping Erve Wiegink

Camping Erve Wiegink info