Camping In het fruit

Camping In het fruit
7,1

10 reviews over Camping In het fruit in het Nederlands

Vies en blubber. Slecht onderhoud.

Fam vdr Heijden,
11-9-2017

We denken dat neh in de zomer een mooie stek zou kunnen zijn. De ligging is mooi om te fietsen naar bijv Volendam, Marken, Zaanstreek en Amsterdam. De campjng zelf was tijdens ons verblijf een groot modderbad. De eigenaar deed er laconiek over. Geen droigloop matten etc. Wel een zwarte lijn spannen over een stuk gazon wat als enigste pad nog redelijk begaan was naar de toiletten. En de nacht zie je die lijn niet en viel ik in het modderbad. Toiletten goor. Kortom:Vies en ongeïnteresseerde eigenaar veiligheid en hygiëne.

Gereisd met partner in september 2017

Sfeervolle camping tussen de appelbomen

Emmy,
7-8-2017

Heerlijk weekend gehad. Vriendelijke eigenaar en mooie plekken. Sanitair oogde niet heel hygiënisch.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

mooie kampeer plaatsen

wolters,
7-8-2017

mooie kampeer plaatsen , vriendelijke mensen ,sanitair niet echt schoon , weinig te doen in de buurt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Grandioos!

Marianne en Wiebe Lageveen
28-8-2016

Alles was goed. Natuurlijk is er altijd wel wat, net als thuis. Maar wat een belevenis. Zo dicht bij grote steden en toch een geweldige natuur. Heerlijk gefietst en terug op de camping lekker nagenieten in de boomgaard. Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Rustige camping .

Hans C.
30-7-2016

Geluid van A7 moet je omzetten naar het ruisen van het Ijselmeer.

Gereisd met partner in juli 2016

Te dicht bij de snelweg

Annemiek
11-7-2016

Dit zou een perfecte camping kunnen zijn. Vriendelijke eigenaars, grote plekken, idyllisch tussen de fruitbomen, een mooie trampoline voor de kinderen en elke dag verse eieren van de kippen. Maar: de camping ligt op hooguit 100 meter van de A7. Als je op zoek bent naar rust en buitengevoel, werkt dat gewoon niet mee. Overigens is de nabije omgeving wel prachtig, dus als je geen last hebt van het geluid van voortdurend voorbijrazend verkeer, dan is het een prima uitvalsbasis voor fietstochten door de Beemster en kanotochten door de Eilandspolder.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

erg leuke camping met vriendelijke eigenaars

saskia de vos
16-5-2016

.goed sanitair. aardige mensen. het weer was slecht maar daar kan niemand wat aan veranderen. We komen nog een keer terug volgend voorjaar met beter weer. er is in de omgeving van alles te zien en te beleven.

Gereisd met partner in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Camping in het fruit . verassend leuk en mooi !

Angelique uit den bogaard
8-5-2016

Camping in het fruit is echt een aanrader ! ! Prachtig mooi terrein met in mei de appelbomen in bloei ! Mooie plekken sanitair ruim voldoende . Verse eitjes te koop van de kippen en ook lopen er schaapjes op een veldje . Voor de kinderen is er een trampoline en speeltoestel In het fruit ligt op loopafstand van het centrum van purmerend , waar je ook weer heerlijk kunt eten !mocht u naar amsterdam edam of bijvoorbeeld volendam willen bent u daar ook zo met de auto . Kortom heerlijke dagen gehad , hartelijk dank henk !

Gereisd met partner in mei 2016

Mooie camping tussen de fruitbomen

Arno
14-6-2015

De plaatsen zijn ruim en speels opgezet in een oude boomgaard. Je zit hier elkaar niet op een veldje aan te staren. Het sanitair is vooral functioneel en redelijk schoon. Het sanitair is geplaatst in een gebouw met golfplaten, weinig verlichting en vol spinnenwebben. Verder ligt de camping aan de A7 en op de aanvliegroute van Schiphol, overigens weinig last van gehad met slapen. Dus een mooie camping met basis voorzieningen maar weinig extra's. Voor mensen met een hond is er geen mooi stukje bos o.i.d. om de hond uit te laten.

Gereisd met partner in juni 2015

Relaxte kleine camping

Danielle
18-6-2013

Wat een heerlijke plek om te kamperen. Wij zijn maar 1 nachtje geweest op doorreis, maar zouden zo terug gaan. Je staat lekker rustig onder de fruitbomen, de schaapjes staan stukje verder op achter een hekje en laten zich gezellig horen. geen hutje mutje, maar lekkere ruime plekken en door het hoge gras zat je heel privé.

Gereisd met partner in juni 2013

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping In het fruit in Zuidoostbeemster, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping In het fruit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.