Bed and Breakfast De Stolp

BedAndBreakfastWeer vandaag18°9°

1 review over Bed and Breakfast De Stolp in het Nederlands

Schoon!! Super gastvrij met een heerlijk ontbijt

Ester Latama
8-10-2017

Fiesta Eurasia . Op de Koemarkt een buiten evenement. Alles was prima en ze hielden dagelijks rekening met onze wensen. Het leek meer op een mooi buitenverblijf/eigen woning dan b&b. Er is veel privacy met een hoop ruimte in het onze loft. Erg comfortabel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Stolp in Zuidoostbeemster, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Stolp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast De Stolp scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.