Vakantiehuis Gewoon Leuk

1 review over Vakantiehuis Gewoon Leuk in het Nederlands

Heerlijke week gehad!

Martine
8-8-2013

Na een warm welkom door de gastvrouw hebben we genoten in het complete en sfeervol ingerichte huis. Het huis is vrijstaand en heel licht en met een fijne tuin. We hebben heerlijk geslapen en genoten van de omgeving. Er is een recreatiebad 't Petje op steenworp afstand en een kinderspeeltuin. Verder zijn in de buurt leuke mogelijkheden voor vertier. Plaatsen als Alkmaar en Schagen. De vlindertuin Vlinderado, park Hoenderdael, maar uiteraard ook de kust.....met Callantsoog, Egmond aan Zee, Bergen en Schoorl. Echt een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Gewoon Leuk in Zijdewind, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Gewoon Leuk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.