Camping De Boerenzwaluw

4 reviews over Camping De Boerenzwaluw in het Nederlands

Niet weer

g.f.
9-8-2018

ruime plaatsen maar geen gezelligheid op camping sanitaire leuk maar de hygiëne zou beter moeten maar word niet elke dag gereinigd wat eigenlijk wel hoort.

Douche : Heel erg veel water echter temperatuur water is slecht regelbaar en je moet steeds de knop weer indrukken en is de temperatuur steeds weer anders.

Wifi dit is zeer slecht alleen in de directe omgeving van toilet gebouw bereik.

Mooie camping met grote plaatsen. Er was gelukkig ook schaduw te vinden. Sanitair is erg netjes en werd goed onderhouden tijdens ons verblijf. Onze hond vond het er ook erg fijn want die kon er zwemmen en lekker afkoelen tijdens deze warme zomer. Aardige eigenaar, die absoluut nog wat extra aanloop verdient. Omgeving is erg mooi met leuke stadjes en dorpjes en vlakbij het strand. Op de camping lopen er kippen vrij rond, wat ik zelf erg leuk vond.

Jammer dat het sanitair slecht wordt schoongemaakt

AC Liebrecht
24-7-2018

Prachtige, ruime plaatsen. Nieuw kwalitatief goed sanitair, maar werd tijdens ons verblijf slecht schoongehouden.

Enigszins last van de naastgelegen spoorlijn en autoweg. Het gezellige Schagen ligt op steenworp afstand.

excellent centraal gelegen in noord Holland erd

Carl Janson
15-7-2018

Hè. Je vind hier Zon en schaduw waarvan je het meeste houdt en toeren op de fiets is geweldig keuze genoeg. Gekomen 30 mei tm eind augustus/september?! Gepensionne

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Boerenzwaluw in Zijdewind, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Boerenzwaluw zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Boerenzwaluw scoort een 7.5 uit 10 op basis van 4 reviews.