Appartement Zeebok aan Zee

AppartementWeer vandaag25°15°
Appartement Zeebok aan Zee
8,7

2 reviews over Appartement Zeebok aan Zee in het Nederlands

geweldige service op top locatie

Marianne
22-2-2014

waren hier 1 week lekker dicht bij het strand en veel zon gehad centrum niet te ver weg maar s avonds geen overlast hiervan locatie ligt net buiten het centrum.

super ligging

petra
9-6-2010

ruim appartement met balkon parkeer plek op parkeerterrein

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Zeebok aan Zee in Zandvoort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Zeebok aan Zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Zeebok aan Zee scoort een 8.67 uit 10 op basis van 2 reviews.