Pension Zee en Duinzicht

15 reviews over Pension Zee en Duinzicht

• 2017
    10Melanie jansen12-09-2017

Uitstekend

Gastvrij ,schone kamer/badkamer,zeer goed & uitgebreid ontbijt, wifi, de zee & boulevard liggen om de hoek,winkels zijn op loopafstand ,parkeren verderop in de straat voor €7.50 p.d, een echte aanrader!!!

Met vrienden

• 9Ruud27-08-2017

prima voor die prijs voor 1 nachtje

Wij zochten een overnachting voor 1 nacht. Uitstekend in geslaagd bij dit Pension. Wij hadden kamer 7 en die vonden we groot genoeg. Uitzicht op een lelijke achtertuin/rommel (zoals ik in een eerdere review ook las), maar daar kwamen we toch niet voor.Dus ik vond dat niet van belang. Het klopt ook dat het niet bijzonder donder werd in de kamer, maargoed desondanks prima geslapen. Kamer was schoon en badkamertje ook. Wel erg oude dekbed motiefjes, vroeg me af hoelang die al meegingen. Maar ook dit schoon dus geen minpunten. Enige nadeel vond ik dat je niet kon parkeren in de straat van het hotel met de parkeerkaart (11,50 voor 1 dag) van het hotel. Hadden we daar een mooi plekje (megadruk ivm mooi weer) moesten we alsnog 3km boulevard aflopen om te parkeren daar waar de kaart wel geldig was. Verder vond ik zoals ik eerder ook een las de ontvangst niet heel hartelijk ofzo, meer zakelijk. In de kamer hingen alleen de douchestang wat losjes, dat moeten ze weer aandraaien. Ontbijt prima!

• Oude reviews

10elisabeth lefferts28-08-2015

was perfect

alles was top en goed heerlijk ontbijt lekker op de kamer zeer nette en schone kamers ontvangst was heel hartelijk en gastvrij

• 9Mevr. C.W.M. Rijnbeek23-03-2015

Prima plek! Ontvangst top!

Wat een leuk pension, de kamer is schoon en alles is aanwezig, echt prima! Ontbijt ook prima! De gastvrouw is betrokken en erg aardig! Vlak bij de boulevard! Een aanrader! Doen we zeker nog een keer!

• 10Monique28-12-2013

voor herhaling vatbaar

We zijn er op eerste kerstdag hartelijk ontvangen en zijn voor een nacht gebleven, de kamer had zelfs zeezicht en was van alle gemakken voorzien alles zag er zeer verzorgt uit. Het ontbijt dat in de kamer geserveerd wordt was prima en ik heb van Jin verblijf genoten en het is zeker voor herhaling vatbaar

Anders

• 8Niene08-12-2013

Leuk pension!

Zee en duinzicht is een leuk pension,met mooi ingerichte kamers.Wij hadden de pech om een kleine kamer te krijgen,desalniettemin is het verblijf ons prima bevallen!

• 10Ger de Boer13-09-2013

Heerlijk overnacht in zee en duinzicht

Een leuk pension met erg aardige gastheer en gastvrouw. Mooi en smaakvol ingerichte kamer. Zeer netjes en schoon. Heerlijk ontbijt in de ochtend. Pension zeer dichtbij strand. Centrum en station op loopafstand. Aanrader!!!

• 10Rik Verhaeghe24-08-2013

Mooi pension op perfecte locatie

Mooi, verzorgd pension. Hartelijk persoonlijk onthaal door de gastvrouw. Gelegen op een boogscheut van de dijk en het centrum, makkelijk te voet bereikbaar. Rustige wijk. Pension heeft geen restaurant, maar er zijn voldoende mogelijkheden in het centrum. Ontbijt wordt op de kamer gepresenteerd, uniek !

• 10Martina Tomova01-08-2011

Top place to stay!

Great place to stay and rest, the pension was very clean and cozy and the breakfast was excellent!The location is perfect - close to the beach and the center. The owners are very kind, friendly and helpful! Everything was excellent, I cant find any problems and I will surely be back there!!!

Met oudere kinderen

• 5Sandra23-03-2009

aardig pension om alleen te overnachten.

2 nachten gelogeerd in deze Bed & Breakfast. De ligging is goed, centrum strand en duinen binnen 5 minuten bereikbaar. Het hotel heeft een parkeerkaart voor gasten, maar vlakbij is ook een parkeerplaats voor € 5.- per dag. Het gebouw en de kamers zijn zoals aangegeven op de website in 'oude' stijl ingericht. De kamer die wij hadden was klein maar voor de prijs en ligging(42,50 p.n.) wel te doen. Goede douche en het bed was prima. Minpunt was dat er op de website staat dat de kamers incl. ontbijt zijn maar voor ons iig niet, was wel afgesproken voor 2 nachten, dit de laatste avond nog aangegeven maar de volgende ochtend helaas weer tevergeefs gewacht.. Het beloofde kopje thee bij aankomst was ook vast heel lekker geweest als ik deze had gekregen.. In onze kamer ook geen dvd-speler en radio te vinden zoals op de website staat. De eigenaars zijn wel vriendelijk, service dus minder. Ik zou er niet nogmaals verblijven maar heb slechter meegemaakt!

1 tip over Pension Zee en Duinzicht

• Rik Verhaeghe, 24-08-2013

Fietsen gehuurd bij VVV Zandvoort: tochtje met knooppunten naar IJmuiden (sluizen) via NP Zuid-Kennemerland. Van IJmuiden naar Haarlem en terug naar Zandvoort.

0 vragen over Pension Zee en Duinzicht

Pension info