Pension Zandvoort aan Zee

Pension
Kleine hotelsWeer vandaag15°6°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Zandvoort aan Zee voor je op een rij gezet:

2 reviews over Pension Zandvoort aan Zee in het Nederlands

Was een mooi pension zekker een aanrader.

Peter de Heus
1-8-2012

Pension Zandvoort was een goed pension schoon en een goede service.

Helemaal niet slecht!

Diego
7-5-2010

Was aan het twijfelen van alle slechte recenties op internet. Wij hebben hotelappartement gehuurd en was echt perfevct. krijgt 10 van de 10 haalbare punten.

Met zeezicht en ligging is het perfect om te gaan fietsen en wandelen. Er zijn genoeg sportieve activiteiten indoor zoals squash, tennis, zwembaden, bowling etc en niet te spreken over de prachtige duinen.

Eigen keuken in hotelkamer, waardoor elke dag uiteten niet een plicht is, dus lekker gezond eten.

Een aanrader aan jong en oud!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Zandvoort aan Zee in Zandvoort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Zandvoort aan Zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.