Pension 't Molentje

Meer pensioninfo

9 reviews over Pension 't Molentje

• 9Marcel08-06-2015

Geweldig verblijf gehad!

Zeer prettige ligging: rustig, vlakbij strand, centrum en treinstation. Zeer gastvrij, attent en goede service. We hebben een paar heerlijke dagen gehad en gaan zeker nog een keer terug.

• 10Toos van Zijl24-11-2014

Fantastische plek

Met me zus en zwager bij jullie geweest was top dank jullie wel voor de gezelligheid. Kamers prima heerlijk bed en dicht bij centrum en strand. En ook dicht bij de trein als je naar Amsterdam wil. kom zeker nog een keer terug groetjes Toos

Anders

• 10Paul en Ans22-11-2014

Helemaal toppie

We hebben genoten van Zandvoort in november, zelfs het weer zat mee. Het Molentje helemaal top. Prima ligging, alles goed te doen op loop afstand. Heerlijk geslapen prima bedden en geen last van geluid terwijl je toch dicht bij het centrum bent. Marcel en Marja bedankt voor het gastvrije ontvangst. We komen snel nog een keer. Paul en Ans

• 8jeroen03-01-2014

Meer dan prima!

Een heerlijk verblijf gehad aan de zeeweg of was het stiekem toch de zeestraat!?! Komen we daar is de zee weg... ;-). Prima kamers met een luxe-gevoel.. Lekker dichtbij het strand en een fijne badkamer.. Prijs/kwaliteit is hier meer dan in orde.. Vriendelijke gastvrouw en een parkeerkaart voor de gasten... Ook in de winter een prima uitvalbasis.. Aankomende zomer komen we nog een keertje.. Jeroen

• 10dave huizinga04-07-2013

Heerlijk adresje tussen de grote massa hotels!

Al vanaf binnenkomst erg hartelijk ontvangen door gastvrouw Marja. En eenmaal op de kamer werden we overweldigd door de mooie en luxe ingerichte kamerinrichting. Modern, smaakvol en luxe. Ook de badkamer was een feest om te zien. Heerlijk ruime douche en een gezellig balkon. Door dit soort adressen nemen wij nooit geen grote hotels meer van meer dan 8 kamers. Knus en warm voelt het hier. Dit adres zullen we doorgeven aan iedreen die deze kant op gaat. Tot ziens Marja en Marcel

• 7deanka06-02-2012

fijn pension

mooi ingericht een goed pension het was er erg schoon

• 6Doenja Bakkeren21-11-2011

Nooit meer

een baby wordt als volwassenen berekend! dus volledig meebetalen in oktober! dus naseizoen....verder kamers erg klein en benauwd, ontbijt duur en dus maar niet geprobeerd, meneer erg vriendelijk, mevrouw erg onvriendelijk, het geld niet waard!

Met jonge kinderen

• 9Jan & Corry Thomassen01-06-2011

Grandioos voor een paar dagen aan zee!

Wij zijn net terug van 3 dagen zandvoort en hebben een tuinkamer/studio gehuurd bij t Molentje aan de Zeeweg. Super vriendelijke mensen,zeer schone studio compleet met keuken inrichting en zeer proper sanitair. Bedden slapen prima en tevens ook voor 5 euro per dag een parkeerkaart zodat de auto voor het pension geparkeerd staat. Nogmaals een aanrader!!

• 8Ronald en Bernadette25-07-2009

schoon, gezellig, dicht bij het strand

We verbleven in juni in Pension 't Molentje in Zantvoort en hebben het er erg naar ons zin gehad. Het ontbijt was prima verzorgd. De kamers zijn fantastisch schoon en wat een aardige mensen zijn dat stel. De ligging is perfect. Tussen de winkels en het strand en bij het treinstation. Volgend jaar weer!!!

1 tip over Pension 't Molentje

• dave huizinga, 04-07-2013

Tapas gerechtjes bij Beachclub Mango zijn enorm lekker. Heerlijk om de middag mee af te sluiten daar.

0 vragen over Pension 't Molentje

Pension info