Appartement Sydney Residence Zandvoort

Met oudere kinderen

"A good place to stay"

ingrid
21-8-2009

Leuk appartement. Zeer compleet en schoon. Rustige ligging en mooie tuin waarin je heerlijk kan zitten en die ook voor jonge kinderen heel geschikt is. Een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sydney Residence Zandvoort in Zandvoort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sydney Residence Zandvoort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.