Géén boekingskosten

Vakantiepark Roompot Zandvoort

NederlandNoord-HollandZandvoort

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Roompot Zandvoort voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 126 reviews

Meer vakantiepark info

Contact

126 Reviews over Roompot Zandvoort

• 9Tamara05-03-2022

Geweldige ligging en ultiem vakantiegevoel!

Heerlijk huisje met veel lichtinval. Comfortabele bedden en huisje is van alle gemakken voorzien. Binnen 5 minuten sta je op het strand of op het circuit. Personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Wij komen zeker nog een keer terug.

• 7Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
  • 10Fam. R.31-01-2022

Heerlijk gehad en vlakbij het strand!

Heel leuk huisje met aan ieder kant een slaapkamer met heerlijke bedden en een eigen badkamer met toilet en ruime douche. Lekker ruim verblijf met open keuken, vloerverwarming. Alleen op het park zelf vonden wij het 's avonds als je daar liep vrij donker. Je moest goed kijken welke kant je op ging.

• 9Lisette17-01-2022

Zorgeloos uitwaai weekend gehad in een 4-persoons huisje. Locatie is perfect. Huisje echt van alle gemakken voorzien. Je hoeft niets mee te nemen. Huisje ook super schoon en hygiënisch. Medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Komen graag nog een keer terug. In deze tijd niet kunnen beoordelen op kindvriendelijkheid en activiteiten. Geen zwembad aanwezig. Niet erg want zomers kan je naar het strand en de zee.

• 9Anoniem16-01-2022

Zaligheid top op de nopjes.

Gewoon weg zalig, ik ging voor de rust. Ondanks het naast het circuit ligt was het muis stil. Super deluxe, ingebouwde keuken en super schoon. Neem vooral je nespresso cups mee ondanks je die als welkomst pakket krijgt en je kan je vakantie starten. De gastvrijheid en kennis ook super top, wilde er eigenlijk stiekem meteen wonen en niet meer terug. Strand is op loop afstand 3 min. Ik ga er zeker weer terug.

• 9Eetgelegenheden
  • 10Lotti Van Lith30-12-2021

Super leuk park op geweldige locatie.

Leuke huisjes, geweldige bedden.

• 7Laers17-11-2021

Mooi, klein vakantiepark

Op het eerste gezicht een overzichtelijk park. De huisjes zien er erg "tiny" uit. Echter van de binnenkant erg mooi en verrassend ruim. Één aandachtpuntje: Wanneer je een 8 persoonshuisje hebt kan er maar 1 auto op het terrein staan. De andere auto moet buiten het park staan en dien je zelf te betalen aan de hoofdprijs. Dit is niet erg klantvriendelijk. Doe wat boven op de prijs en betaal het parkeerkaartje van de gast. Zo betaalt de klant hetzelfde maar dat is wel wat klantvriendelijker.

• 6Activiteiten
    • 8Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden
  • 9JokeS06-11-2021

Enorm genoten van deze rustige gezinsvakantie

We gingen een eerste keer op stap met onze pup van 5 maanden. Het was hier fantastisch! Het park is hond-vriendelijk zonder daar andere gasten bij te storen. Ons verblijf was echt subliem: een zeer mooie lodge, met alle snufjes die een verblijf aangenamer maken: vloerverwarming, een cooker-kraan, afwasmachine, ... Daarnaast ook een prachtige uitstraling: grote ramen rondomrond waardoor we steeds in contact stonden met buiten. En niet onbelangrijk: heel erg aangename bedden en een zalige douche.

• 7Eetgelegenheden
  • 10Fabienne31-10-2021

Super park!

Fijn ontvangst, heel vriendelijk personeel. Huisje super leuk en schoon. Mooie ligging en veel op loop afstand. Kinderanimatie erg leuk. Voor iedere activiteit verdien je een muntje waarvoor je uiteindelijk iets uit kan zoeken. Eten ook top. Wij komen zeker nog eens terug.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
  • 9Fam. Brinkmans31-08-2021

Super fijn park met erg goede service

Echt een aanrader dit park! Super goede service en vriendelijk personeel overal op het park. Wij verbleven er 2 weken en in die tijd kregen we 2 keer extra handdoeken, werden de bedden verschoond en het huisje tussendoor gepoetst. De bedden lagen heerlijk en de inventaris was zeer compleet. We kregen bij aankomst een heerlijk welkomstdrankje inclusief lekkere hapjes wat ons meteen een vakantiegevoel gaf. De ligging van het park is optimaal, vlak langs het strand en het circuit en met voldoende strandpaviljoens in de buurt om lekker te kunnen eten. Voor de lekkerste sushi ga je naar Zizo lounge waar je naar toe kunt lopen vanuit het park.
    Enige minpunt van het huisje was dat je maar 1 bank hebt bij de tv en 2 ietwat oncomfortabele stoelen. Maar met goed weer heb je deze natuurlijk niet echt nodig.

• 7Activiteiten
  • 9familie Keijsers10-08-2021

super!

Hallo team Qurios Zandvoort!We zijn zeer aangenaam verrast door jullie vriendelijkheid en het huisje waar we in verbleven.Het huisje was perfect schoon en echt alles was aanwezig.Het bestek en service was van goede kwaliteit en zeker niet onbelangrijk, alles was schoon. Algemeen was de vriendelijkheid op het park erg leuk en gezellig, een glimlach en even zwaaien als jullie een gast tegenkomen. Dit doet heel erg veel.Ook van de Brasserie hebben we volop genoten. De producten waren zeer lekker en vers, vooral de pizza Tonno. De kaart was zeer divers. Wat jullie ook goed doen is de service die jullie bieden met het bezorgen aan de deur. Binnen 15 minuten staan jullie met een glimlach en koekjes voor de hond voor de deur.Groeten uit Limburg

Vakantiepark Roompot Zandvoort info

Camping-informatie