Vakantiepark Qurios Zandvoort

Meer vakantiepark info

3 reviews over Vakantiepark Qurios Zandvoort

• 9Gerrike25-10-2019

Super!

We hebben een heerlijke week gehad op qurios Zandvoort. De accommodatie was super fijn. Bij aankomst stond er een wijntje klaar. De kinderen hadden een slaapkamer met eigen badkamer en wij ook, heerlijk. Verder van alle gemakken voorzien (quooker, vaatwasser). De animatie was erg leuk. Er werden leuke activiteiten georganiseerd en de medewerkers waren aardig. Hierdoor kwamen wij aan een goed boek toe en wilden de kinderen er graag elke dag naar toe. Naast de club was een leuk klein speeltuintje voor de kinderen.

De weg oversteken en je bent op het strand en op de boulevard. Verder zijn Haarlem en Amsterdam vlakbij en is het station op loopafstand.

Op het park waren alle mederwerk(st)ers vriendelijk (brasserie, kidsclub, receptie, technische dienst).

Als de begroeiing straks nog wat hoger is zit je nog meer vrij en dat is bij sommige huisjes wel prettig. Al was dat voor ons absoluut geen issue.

Kortom een absolute aanrader!

• 9Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10Pieter06-09-2019

Dit is by far één van de beste parken van NL!

Een midweekje op het park, weerberichten matig tot slecht maar niets van gemerkt! Aan de kust trekt het steeds open. Heerlijke strandtenten met vriendelijk personeel. De Kennemerduinen zijn sprookjesachtig mooi. Soms heb je het gevoel dat alleen nog een slenterende giraf door het landschap ontbreekt. Het gastvrije personeel, de ligging direct bij het strand, de architectuur van de huisjes, Historic Car Races om de hoek. We zijn met weemoed vetrokken.

• 10Onderkomen

Gereisd met partner in september 2019

• 10Arthur27-07-2019

Onvergetelijk!

Net nieuw aangelegd super mooi park!Je steekt de straat over en je bent aan zee!Q club voor de kids is fantastisch, van zeepkist rijden, tot draaien als een echte Dj, knutselen noem maar op.Personeel van Qurios Zandvoort snapt pas echt hoe je gasten een onvergetelijke vakantie kan verzorgen

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden