Appartement Q-time

Meer appartementinfo

17 reviews over Appartement Q-time

• 10Van Hoorn16-09-2015

Super!

Super strak appartement, gelegen op 8 hoog heb je een fantastisch uitzicht. De foto's op de website maken waar wat ze beloven. De ontvangst door Lenie en Jan was perfect. Het is echt een luxe appartement. Een klein ding het is niet geschikt voor mensen de slecht ter been zijn vanwege een paar trappen die je moet nemen voordat je bij de lift bent!! Heb je hier geen last van dan is het zeer zeker een aanrader, je krijgt er waar voor je geld. Wij hebben in ieder geval super genoten en komen zeker nog een keer terug.

• 10Stephan Damen26-05-2015

Romantisch weekend weg

Samen met mijn vriendin hebben we dit appartement geboekt voor een romantisch weekendje weg. Dit appartement was boven verwachting. De kamers zijn zeer stijlvol ingericht, keurig schoon en van alle gemakken voorzien. Door alle ramen kijk je direct uit op het strand, dit geeft echt een vakantie gevoel. Nadat we de dag op het strand hebben doorgebracht en heerlijk hebben gegeten in een van de vele strandtenten hebben we de rest van de avond doorgebracht in het appartement. Op het balkon genoten van een wijntje met prachtig uitzicht, gebruik gemaakt van de jacuzzi (ook met uitzicht), en heerlijk geslapen op een goed matras. We vonden het prettig dat we gemakkelijk onze eigen muziek konden afspelen via Spotify die we in de woon en slaap kamer konden bedienen. Ook heeft het appartement een heerlijke douche met 2 douchekoppen en een sunshower voor een aangename temperatuur. Kortom: Fantastisch genoten en wij komen zeker nog eens terug!

0 tips over Appartement Q-time

0 vragen over Appartement Q-time

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
      • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• AdresSeinpostweg 4F26 2042 AB(toon op kaart)
      • E-mailadres
      • Website