Hotel Palace

Hotel Palace
6,7

16 tips over Hotel Palace

erna03, 24-1-2015
Vraag eens na de suites en of de luxere kamers, zijn echt top alles is aanwezig, koffie/thee maker, minibar gratis flesje water.
willyt, 27-12-2014

Geweldige hotel voor in de zomer met de ligging direct aan zee, meer geschikt voor kortere verblijf.

Het centrum en het Holland Casino zijn op 5 min loopafstand van het hotel.

marloes, 29-12-2013
De pancakes bij het ontbijt zijn super lekker!

hepesteenwijk_1, 1-11-2013
Kies bij een aanbieding voor een "upgrade" naar een suite/appartement en vraag nadrukkelijk om een ruimte met zeezicht; personeel zal z'n uiterste best doen, dit voor je te regelen. (zorg wel dat het schriftelijk vastligt in overeenkomst).
Akavaka, 21-10-2013

Strandtent nummer 9 is zeer aan te bevelen. Deze ligt ter hoogte van het Juttersmuseum (ook leuk om te bezoeken). Deze strandtent heeft vriendelijk personeel, een heerlijke ambiance en goed eten!

hwaboonen_1, 22-9-2013
Mooie uitvalbasis voor naar Haarlem of elders te gaan. Ook wandelen perfect mogelijk

Marina , 28-7-2013
Casino op loopafstand net als het gezellige centrum van Zandvoort.
Goof Pruissen, 20-5-2013

Zandvoort is te leuk voor een verblijf van twee dagen. Zandvoort is wel aan het verouderen zo ook de verschillende hotels. De glorietijd is voorbij en dat is jammer voor deze mooie badplaats. Probeer in stand te houden en te onderhouden van dat wat er (nog) is. Het is zeker de moeite waard.

Goed en lekker eten is altijd mogelijk bij de vis- en frites kramen op de boulevaard. De haring maakt men daar ter plaatse voor u schoon, verser en smakelijker kan niet! En voor een zeer aantrekkelijke prijs

tresaschrijver, 6-5-2013
wel heerlijk aan het strand met voldoende pontspanningsmogelijkheden
Els de Ruiter, 16-4-2013
Als je een feest of bruiloft bij een van de strandgelegenheden hebt is het op loopafstand.

Onze bezoekers bekeken ook: