Hotel Palace

212 reviews over Hotel Palace in het Nederlands

Super

Michelle
2-6-2018

Nieuwe geronveerde kamers zien er netjes uit, dit is echt een hele verbetering.

Het ontbijt is ook uitgebreid met leuke originele hapjes. Vriendelijk personeel en de sushi in het restaurant is fantastisch.

**** hotel? Nee ..

Henk
2-6-2018

Dit kun je met de grootst mogelijke moeite niet de kwalificatie 'vier sterren hotel' geven. Prijs/kwaliteit verhouding is volledig scheef. Puur de locatie - stijf aan het strand - is het bestaansrecht van dit hotel.

Nooit meer

samenw
5-3-2018

Een hotel met zeer onvriendelijk personeel, alleen de ligging is prima

We hebben een aantal aanbieders voor Palace voor je op een rij gezet:

Erg behulpzaam personeel, mooie kamer en een heerlijk ontbijt. Lekker rustig en als je het hotel uitkomt sta je direct in het centrum van Zandvoort. In de vroege morgen lekker ontbeten met uitzicht op de zee. Wij gaan 22 februari 2018 voor de 6e keer naar dit hotel. Zeker een aanrader. Heb geen negatieve zaken kunnen ontdekken in dit hotel.

beide kerstdagen hier verbracht "Dik in orde"!!

B W M Jansen
27-12-2017

Vriendelijk personeel en goede prijs/kwaliteit verhouding. Kamers ietwat gedateerd, maar men is bezig e.e.a. op te vijzelen. Overigens prima schoon !!

Prima!

Miranda
11-10-2017

Alle lof voor Annet, de spin in het web bij het ontbijt. Een fantastische gastvrouw met een vriendelijk woord voor iedereen. Geeft je het gevoel dat je meer dan welkom bent.

Kleine tip: iets flexibeler omgaan met het parkeerbeleid. 10 Minuten later uitchecken dan de geplande 12 uur, met een dagtarief van 13 euro, was kosteloos niet mogelijk. Kostte ons 2.50 euro extra...

Ons verblijf was van 9 t/m 11 oktober 2017.

Syvon en Miranda

verschrikkelijk

Brouwer
6-10-2017

Het was geen echt hotel , er woonden ook Polen die dronken waren , de hotelkamer keek uit op een binnenplek de zeezichtkamers waren moeilijk te boeken , s'morgens om half zeven kwamen er bouwvakkers en konden we verder slapen wel vergeten . Er was geen lobby of iets waar je kon zitten . De receptie bestond uit een paar houten platen onder de schuine trap . Ze vroegen de hoofdprijs voor een overnachting . Het ontbijt was wel goed

Zéér slecht; absoluut geen 4 sterren waard

I. Schroder
20-9-2017

Wij verbleven er van zaterdag 26 tot zondag 27 augustus. Inclusief parkeren (van zaterdag 13.00 uur tot zondag 17.00 uur) betaalden we 180 euro.En dat is deze accommodatie absoluut niet waard.

De kamer (10e etage, kamer 2) voldeed niet aan de eisen die je mag stellen aan een tweepersoonskamer in een 4* hotel. De ruimte was uitermate beperkt. In de wasruimte kon je slechts met 1 persoon tegelijk terecht.De kamer was benauwd. Het aanzetten van de ventilator betekende dat de doorgang naar douche/ wc werd versperd. Er stond slechts 1 flesje water klaar en uit de kraan kwam geen koud water. Na 10 minuten kwam er nog steeds pislauw water uit. Hoewel de service 24/7 is, was er geen extra water bij de receptie verkrijgbaar 's nachts. We konden alleen een kartonnen bekertje water komen halen. Dat er een drankenautomaat in de hal stond, werd ons niet verteld. De balkondeur open laten staan was ook niet mogelijk, want het balkon was verbonden met dat (met die?) van de buren. Gevolg: zeer slecht geslapen en beiden barstende hoofdpijn de volgende ochtend.

De wc was slecht schoongemaakt

Airbnb of een particuliere aanbieder biedt in het algemeen meer waar voor je geld en een veel betere service, ondanks dat er geen sterren aan verbonden zijn.

Een excuus en restitutie van het teveel betaalde zouden op zijn plaats zijn.

Heerlijk verblijf, lekker ontbijt mooi uitzicht

D.Wichers
20-9-2017

Housekeeping, ontbijtpersoneel. Niet zo goed: beperkte keuze avondeten.

Prima hotel, perfecte locatie

HJG
30-8-2017

Wij zijn met de trein naar Zandvoort gegaan, ideaal je stapt uit de trein en met ca 150/200 meter sta je bij de receptie van Palace Hotel. Vriendelijk en behulpzaam ingecheckt bij de receptie. Wij hadden een arrangement van 3 nachten incl ontbijt, standaard kamer. Kamer was helemaal in orde, klein maar alles wat je nodig hebt was er. Kamer was schoon en bed sliep prima. Koffie theefaciliteit op de kamer en we hadden een balkon met landzicht, wat prima was want we zaten op de 10e verdieping. Ook ontbijt was prima verzorgd, voldoende keus en ook hier weer vriendelijke ontvangt door medewerkster van het hotel. Al met al wat ons betreft een prima keus zeker als het voor een paar dagen is ( langer verblijf zouden wij voor de ruime kamer gaan ) je loopt vanuit hotel zo de boulevard op en ook het stand direct voor het hotel. Wij gaan zeker terug!

We hebben een aantal aanbieders voor Palace voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palace in Zandvoort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Palace scoort een 6.71 uit 10 op basis van 212 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: